Hoi Ronald,
Zelfs in die tijd van Techno Hobby stond ik in een winkel die daar aan mee deed, en de vertegenwoordiger vroeg heel genoeglijk waar we de modellen hadden staan.
Mijn antwoord erop dat ze die eerst maar eens moesten leveren, verstomde de uitspraken van die idioot van wie ik de naam maar even niet noem.
Ze maakten er echt een puinhoop van met dat boekje, want dingen die er in stonden van sommige fabrikanten, kwamen veel later uit dan de folder .
En ja dan is het logisch dat je de modellen nog niet hebt staan, terwijl de bestelling al vlak voor of na de speelgoedbeurs in Nürnberg de deur uit ging.
We hebben ik weet niet hoeveel klanten teleurgesteld gezien over die folder, en ook dat meldde we even.
Terwijl het ook anders kon, namelijk dat je de handen ineen slaat, over reeds bestaande modellen.
Die waren dus al leverbaar, maar dat paste niet bij Techno Hobby, althans volgens de vertegenwoordiger.
Techno Hobby had best iets leuks kunnen worden, zonder die loze beloftes die bijna ieder jaar te zien waren.
Alsof men niet wilde leren van de gemaakte fouten
Bij MC staat men ook niet op de banken met elke lok of wagon die daar verschijnt, maar ze maken niet de fout dat ze de aankondiging een jaar van tevoren gaan, doen met nog een jaar in het verschiet op het uitleveren en het overbekende wachten op de modellen.
Over het algemeen zijn die tijden daar veel korter, maar ook nu bij deze modellen betrap ik ze op een afwijking van het normale programma.
Ook de wagons van A.M.C.E. in het programma opnemen is gewaagd, want ook hier kunnen wel eens wachttijden ontstaan.
1 ding is zeker, met deze hobby moet je gewoon heel veel geduld hebben.
M.v.g.
Hans V200.0