Nieuws:

We hebben gedoneerd materieel te koop gezet in onze 3rail shop! Lees meer erover in -dit topic-.

Baanplan (zonder plan) Fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar vanuit Gotham

Gestart door Dirk-Jan maandag 16 januari 2012, 19:09:46

Re: Baanplan (zonder plan) Achtergrond gebouwen update 5 april

En toch al lid sinds 19 maart 2012, hoe kan dat.

De gebouwen zien er top uit en je hebt groot gelijk dat het van minder belang is wat er achter de ramen gebeurt.
Gaat gewoon niemand iets aan en zoals je al aangaf, ze staan zo ver weg dat je het toch niet goed kan zien.
Maarrrrr, het is niet altijd voor iedereen onzichtbaar. Ik was 16 en leerling etaleur.
Werkte bij een grote woninginrichter op de Binnenweg te Rotterdam. De etalage afdeling zat boven in een torentje waarmee het pand herkenbaar was. We keken uit over een heel groot deel van Rotterdam en de oudere etaleurs lieten me met een verrekijker de Lijnbaanflats scannen. Ach wat ik toen zag had niet veel om het lijf zeg maar.  ;)  :)

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

@citaat Peeping Tom! :cool:

Groeten,

Erik
Citaat van: Jongslog op vrijdag 05 april 2024, 22:53:01Ik weet het nog niet met die bonte raambekleding. Maar misschien heb je gelijk en oogt dat helemaal niet gek op de tafel. We gaan het vast zien.
Ook ik ben wel benieuwd, misschien is het wel effe te of valt het toch weg in het geheel. :roll:

Citaat van: Wico op vrijdag 05 april 2024, 23:25:39Je moet maar durven om het advies van een profi-bouwer te negeren >:-D.
:o) Ik vond het wel effe spannend hoe je zou reageren. :o)  Gelukkig woon je ver weg en stuur je niet de honden op me af om me effe een lesje te leren. >:-D

Citaat van: h0_miessie op zaterdag 06 april 2024, 06:20:04bekijk alles onder een vergrootglas. 8o  :D  :thumbup:
8o Niet doen hoor, dit is niet voor alle oogjes bestemd. O:-D

Citaat van: Hanzi op zaterdag 06 april 2024, 07:37:00Geniaal, die giraffe :D !
:D Dank je.

Citaat van: Freek op zaterdag 06 april 2024, 15:53:39Dat is fraai geworden. Uiteindelijk gaat het om sociale woningbouw
:) Dank je en ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat in Amerika werkt. De flats moeten eigenlijk een beetje wolkenkrabbers voorstellen in Gotham.
Maar dan sociale woningbouw wolkenkrabbers dus waarvan de hoogte natuurlijk niet klopt bij mij, 40 of meer etages of zoiets past niet op mijn baantje.

Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 06 april 2024, 16:08:01Dirk-Jan legt de lat wel heel erg hoog voor ons)
:) Nou, tis best effe zoeken met die lange dingen op mijn werktafeltje, de twee lampjes aan de zijkanten zijn daar niet op ingesteld. :D

Citaat van: Rudibeer op zaterdag 06 april 2024, 17:21:49die hoge flattorens in H0 doet mij denken aan de "Kop van Zuid" te Rotterdam. ;)
Zou zo maar kunnen, maar deze komen in Gotham, een verborgen stad in Amerika. ;)

Citaat van: iTom op zondag 07 april 2024, 00:54:25Ach wat ik toen zag had niet veel om het lijf zeg maar. ;)  :)
O:-D Vroeguh moesten we het daar van hebben, en "stiekum" koekeloeren in die leuke boekjes bij de sigarenboer. :-)

Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 07 april 2024, 10:09:02@citaat Peeping Tom! :cool:
En jij had zeker de verrekijker niet aangenomen dan om te koekeloeren :help:  :mrgreen:

Märklin fahren-ärger sparen

Dat ziet er al indrukwekkend uit, Dirk-Jan  :thumbup:
Heb je al een keer geproefpast ?
Ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat. Het totale ensemble.
Maar haast je vooral niet, ik heb geduld  O:-D
Laat je niet in de gordijnen jagen......... ;)

Grtz Tony
 @citaat
Dank je Tony, en ik heb al geproefpast, het past. :D
Het komt onder de zwevende scenery, niet helemaal ideaal, maar dat is nou eenmaal de "beperking" van een ruimte van 3x3 meter. :roll:
(en dan "beperking" tussen aanhalingstekens, want er zullen er zat zijn die het met minder moeten doen, ik ben er blij mee. :))
 :o) En natuurlijk het "Baanplan (zonder plan)" concept, eerst kopen en dan pas kijken of het past onder het motto "passen zal het".
Werkt altijd, en als het niet werkt, maak ik het werkend. :-)
 O:-D En ik heb geen tijd voor haast. ;)

hoge bergen, het liefst zwitsers

Vraag. Is het nu geproefpast of proefgepast. Of soms pasgeproefd.

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Met een toepasselijke pasproef, pasgeproefd en vastgeschroefd zweeft de Batcave nu boven Gotham City. Een veeg teken voor een ieder die zich niet wenst te conformeren aan de beproeving.

Citaat van: Dirk-Jan op dinsdag 09 april 2024, 10:21:28dat is nou eenmaal de "beperking" van een ruimte van 3x3 meter.
Wees gerust Dirk-Jan, ik heb bijna drie keer zoveel ruimte en ook drie keer zoveel beperkingen. Nu wil ik niet zo ver gaan om te beweren dat de beperkingen kwadratisch toenemen met de ruimte maar toch zeker evenredig.
@citaat  @citaat
O:-D Henk, dank voor je allesomvattende antwoord, ik had het niet beter kunnen verwoorden. :roll: :thumbup:
( :o) En mijn hersens begonnen al bijna warm te lopen bij het gepast formuleren van een antwoord)

@citaat
Dan blijkt toch maar weer dat groter niet altijd beter is, het is niet de grote die et em doet, maar wat je ermee doet. >:-D
Re: Baanplan (zonder plan) KLM Koploper is gearriveerd .
 :) Vandaag mijn KLM Koploper opgehaald, ik ben 100% tevreden. B)
Zo her en der en ook hier op het forum zijn er wat opmerkingen gemaakt over de blauwe kleur en nog wat verdere details.
Nou, ik vind de kleur helemaal kloppen, en er kwam toevallig net een KLM Boeing overvliegen en de blauwe kleur is precies hetzelfde. 8)
En de andere details zal allemaal wel, ik ben niet zo'n purist. (met alle respect voor wie dat wel zijn, ieder zijn ding)
Bij mij komt deze met stip op nummer 1. :)

Ik vind de doos al mooi, het begint al goed. B)
1 MOOIE DOOS OF NIET DAN.jpg

:o) Ook leuk, maar verkeerde vitrine.
2 WEL MOOI MAAR VERKEERDE VITRINE.jpg

De vergelijking tussen de Koploper en de Boeing
3 GELUKKIG NET OP TIJD SAMEN MET DE KLM 737.jpg

En dan nu tijd voor een filmpje; helaas had de trein vertraging, word omgeroepen, dus alleen een stilstaande Koploper met enkele van de 16 functies.

Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Hoi Dirk-Jan,

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, goed om te lezen dat je tevreden bent er is nogal wat over geschreven.
Ook mijn exemplaar is vandaag binnen gekomen, maar ik moet nog even wachten totdat ik hem mag uitpakken ( hij moet eerst feestelijk ingepakt worden want hij was voor mijn verjaardag bedoeld  >:-D )

De geluiden zijn leuk, ik hoop hem snel op te krijgen, heel veel plezier ermee.

Mvg,

Peter Degeluidsman 

Als het maar Zwitsers is.

@citaat  @citaat

Prachtige aanwinst Dirk-Jan. :thumbup:
Geluiden zijn goed te horen de blauwe kleur is schitterend zeker zo in de buitenlucht gefotografeerd.

Wel toevallig dat er net een KLM vliegtuig over vloog tijdens het fotograferen. ;)

Heel veel rijplezier toegewenst met deze schoonheid.

Groet Michel
Citaat van: Degeluidsman op donderdag 11 april 2024, 17:01:30( hij moet eerst feestelijk ingepakt worden want hij was voor mijn verjaardag bedoeld  >:-D )
:-)  :-)  :-)

@citaat
Dank je Michel, en ja , het was effe hollen naar de tuin, maar net op tijd. :o)

Swiss rail .. what else?

Dirk-Jan,

Van harte met dit zeer fraaie treinstel en veel plezierige kilometers gewenst :thumbup:.

Nu ben ik ook geen echter purist, maar toch jammer dat de maatvoering niet correct is. Dat vliegtuig is in werkelijkheid veel groter dan de trein. Maar kijk maar eens goed naar de foto, dan zie je duidelijk dat de trein veel te groot is. Toch weer een gemiste kans van Märklin. Maar gelukkig maakt het op jouw speelgoedbaantje allemaal niets uit :o).

Groeten,
WIco

Dag Dirk-Jan.

Van harte proficiat met de nieuwe aanwinst  :thumbup:
Iets te modern naar mijn smaak en met zo'n raar ding op het dak, maar zo te lezen ben jij er content mee  :wink:
Nu nog rijdend zien te krijgen en dan kan deze trein in de dienstregeling worden opgenomen  :P

Groeten,

Erik.
Citaat van: Wico op donderdag 11 april 2024, 17:20:20Dat vliegtuig is in werkelijkheid veel groter dan de trein.
:-) Ik had eigenlijk de schutting weg moeten fotoshoppen en dan de lucht ervoor in de plaats, dan was het net een vliegtuig in de verte. :P 

Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 11 april 2024, 17:22:26Nu nog rijdend zien te krijgen
:o) Nog steeds vertraging hoorde ik net.

Citaat van: Wico op donderdag 11 april 2024, 17:20:20dan zie je duidelijk dat de trein veel te groot is.
Tja, ik weet niet hoe dat tgegenwoordig in het Zeeuwse er uit ziet maar in vroeger jaren ben ik vaak over de A huppeldepup langs Schiphol gereden. Dan zag je boven je de vliegtuigjes en naast je de treintjes voorbij komen. en in mijn werkelijkheid zagen die vliegtuigjes er altijd veel kleiner uit dan de treintjes. Zal wel iets met perspectief en afstand te maken hebben, ik ben daar namelijk niet zo goed in.
Pakkumbeet een 3Deebeet. Tis maar dat je het weet.
Een heel mooie aanwinst Dirk-Jan!

Voor de puristen:
De enige ICM 1 (4011) die momenteel nog rond tuft, de rest staat terzijde, wordt geplukt in Hengelo of is inmiddels gesloopt. Vervolgens heeft hij maar liefst 3 KLM outfits gehad. Maar ook het Aegon treinstel outfit heeft gehad. Het was ook na modernisering de enige ICM 1 met een ronde i.p.v. rechthoekige blauwe baan. Een treinstel met geschiedenis dus.

Swiss rail .. what else?

Citaat van: Dirk-Jan op donderdag 11 april 2024, 17:13:32:-) Ik had eigenlijk de schutting weg moeten fotoshoppen en dan de lucht ervoor in de plaats, dan was het net een vliegtuig in de verte. :P

Ach zo'n vliegtuig met bovenleiding heeft ook wel wat >:-D.

Groeten,
Wico

Märklin fahren-ärger sparen

Je hebt een bijzonder en mooi model aangeschaft, Dirk-Jan  :thumbup:
En je hebt zo te zien als een van de weinigen één van de varianten met reizigers met extreme vliegangst gescoord  :P
Dat wordt nog een collectors item !
Goede belegging en fijn om achter de hand te hebben als eventuele extra ouwedagvoorziening  O:-D

Grtz Tony

BLIJ dat ik analoog RIJ

Mooi hoor. Bakken die niet krom zijn. En zelfs een slaapgedeelte waar de verduisteringsgordijntjes naar beneden zijn in 3 coupés! En dan die schitterende blauwe kleur, beter dan het vale origineel!
Karren maar en dan nog even een nieuw filmpje!
Citaat van: Lobomotion69 op donderdag 11 april 2024, 17:50:58Tis maar dat je het weet.
:o) Wico weet het het heus wel, tis een goeie kerel. O:-D

Citaat van: Freek op donderdag 11 april 2024, 18:14:56Een heel mooie aanwinst Dirk-Jan!........ Een treinstel met geschiedenis dus.
:) Dank je en inderdaad een hele geschiedenis met de diverse outfits die het treinstel heeft gehad.

Citaat van: Wico op donderdag 11 april 2024, 18:15:46Ach zo'n vliegtuig met bovenleiding heeft ook wel wat >:-D.
:o) Zo zie je maar Henk, dat ziet Wico dan wel weer helemaal goed. 8)  :-)

Citaat van: Tony op donderdag 11 april 2024, 18:46:31Je hebt een bijzonder en mooi model aangeschaft, Dirk-Jan  :thumbup:
En je hebt zo te zien als een van de weinigen één van de varianten met reizigers met extreme vliegangst gescoord  :P
:) Dank je en ik bied inderdaad mijn vliegangst Preisertjes de optie om te kunnen reizen met de trein. O:-D
 :o) En natuurlijk niet te vergeten voor mijn Preisertjes met vliegschaamte. >:-D

Citaat van: Hanzi op donderdag 11 april 2024, 20:00:24.... die niet krom zijn. .....waar de verduisteringsgordijntjes naar beneden ..... schitterende blauwe kleur.... vale origineel! ..... een nieuw filmpje!
:roll: Ik kan me natuurlijk vergissen maar lijk enigszins wat sarcasme in je bijdrage te lezen. :mrgreen:
En ja, ja, ik weet het, tis nou niet bepaald W.O.S.A., 8o Herr inspector Otto is flauwgevallen van pure schrik, maar ik ben tenslotte de eindbaas, ik bepaal.(en betaal)
Beetje jammer dat je niet bent begonnen over die W.O.S.A waardige B) mooie bus die voor de overweg staat, dus toch verblind door de schoonheid van de Koploper. :P
Voor straf komt er geen filmpje. >:-D

Afgelopen zondag gescoord op een vlooienmarkt voor €10,- , zonder wielstellen en aandrijving, merk Brekina.

a.jpg

b.jpg

c.jpg

d.jpg   

Die bus .............. voordat hij ooit op schienen kwam te staan was het een strassebus. Dat is niet alleen WOSA waardig maar het zo maar eens dubbele punten op kunnen leveren. Daarbij komt dat Herr Otto geen bal verstand heeft van het Nederlandse materieel.

@Hanzi: Zijn de gordijntje een keer dicht om eh ............ het kuis te houden, is het weer niet goed.

BLIJ dat ik analoog RIJ

Geef ik een keer welgemeende complimenten, wordt 't gelijk als sarcastisch afgedaan :-( .

En ja, leuk hoor, maar die bus kennen we al van Tony's simpele banen en die heeft wél de wielstellen erbij.
Ondanks een best geinig bussie hoor :thumbup: !
 @citaat

8o Grote Oeps en een hele grote MEA CULPA van mij aan jou. O:-D
Ik schreef al dat ik me kon vergissen, nou, dat blijkt dan dus zo. :(

Dat is het nadeel van het geschreven woord, mijn interpretatie was verkeerd, waarschijnlijk gevoed door de negatieve recensies van de Koploper de afgelopen tijd.
 :o) Gelukkig is Herr Otto nog steeds niet bij kennis, als hij dit zou lezen krijg ik een flinke preek en een oorwassing en hopelijk belt die Bolle Herr Klaus hem niet op.  :confused:

Fantasietjes op de baan

Die KLM koploper 👌
Re: Baanplan (zonder plan) Intermodellbau 2024
 :) Ik ben gisteren naar de Intermodellbau geweest, alle 5 de hallen doorkruist en heel veel moois gezien. B)
En wat leuke items gescoord (en een paar gezonde snacks) :P
De melkwagen past nergens op mijn niet Nederlandse baan, maar deze is jeugdsentiment,
vroeguh bij de melkboer gewerkt na school en in vakanties, dus deze gaat wel ergens staan mooi te wezen.
Verder een Renault Estafette, een vijl, een paar M-Rails en zo'n bouwpakket wat in de boekenkast komt te staan.
Dat is zo'n welles/nietes ding, toch uiteindelijk maar eens kopen, is toch leuk om naar te kijken. 8)
Het bouwlevel is 41/2 ster, zou in theorie moeten lukken dus. :o)
En voor nu genoeg blablabla, tijd voor wat random foto's van de beurs;

1 Aankopen.jpg

2 Gezonde lekkernijen.jpg

:o) Dat bestelde treintje van Wico is helemaal niet zo lang als hij ons doet geloven
3 WICOOOOOTJE.jpg

4.jpg

5.jpg

6 La Linge du Gerize.jpg   

:roll: Toch best een surrealistisch gezicht, dit komt uit een Resin 3D-printer
7.jpg

8.jpg

Wondelijk hoe ze dit maken van papier
9 Papier modelbouw.jpg

En deze is ook papiermodelbouw
10 Papier modelbouw.jpg 

B)

11.jpg

12 Verdorrie, deze paste niet in mijn tas..jpg 

13.jpg

14 Wel groot, maar bijt niet.jpg

15 Leuk bouwideetje.jpg

16 ENGE MAN, ben gauw doorgelopen.jpg

17 RC pistebully's.jpg

18.jpg

19 Hele grote BIG BOY.jpg

20 RHB.jpg     

BLIJ dat ik analoog RIJ

Dat ziet er uit als een leuke dag!
Dank voor het delen van je foto's :) .
Forum Moderator

Bedankt voor het delen Dirk-Jan,

Die melkwagen is erg leuk, helaas heb ik hem niet gezien anders had ik hem ook gekocht, Artitec neem ik aan?
Jij hebt ook een leuke en lekkere dag gehad zo aan de foto's te zien  :) :thumbup: :thumbup:

Mvg,

Peter Degeluidsman
@ Hanzi; graag gedaan. O:-D

@ Peter; graag gedaan, en inderdaad van Artitec, er zijn twee versies van,
Spijkstaal Melkunie oud logo met artikelnummer: 387.331
Spijkstaal Melkunie nieuw logo met artikelnummer: 387.332 (deze heb ik)

zonder fantasie ook geen creativiteit

@Dirk-Jan: die Renault Estafette is voor mij helemaal jeugdsentiment. Autootje ziet er mooi uit, van welk merk is dit model?

Eind jaren zestig kreeg ik van mijn opa voor mijn verjaardag een modelautootje van Norev, maar dat was een personenbus-uitvoering van de Estafette zonder een verhoogde dakopbouw. Andere uitvoeringen van die Estafette waren er toen helaas niet verkrijgbaar.

Carpe diem

Prachtige plaatjes Dirk-Jan, heb her en der de vingers afgelikt. Dank voor het delen. Ook nog een paar leuke aanwinsten, die Spijkstaal melkwagen en Renault mogen er zijn.

Frans, muisaanwijzer op plaatje zetten en dubbelklikken op ctrl. Dan opent een nieuw venster met de foto die je kunt vergroten. Dan kun je zien dat het een Norev model is.

zonder fantasie ook geen creativiteit

Henk bedankt, ik zie het nu op het linkerplaatje. Ik keek enkel naar het rechterplaatje met daarop de Estafette en de Melkunie-Spijkstaal.
Je hebt goed rondgekeken DJ, bedankt voor het delen van de foto's.

Vrgr,
Wilko
Forum Moderator

Citaat van: Dirk-Jan op zondag 21 april 2024, 14:01:49@ Hanzi; graag gedaan. O:-D

@ Peter; graag gedaan, en inderdaad van Artitec, 
Spijkstaal Melkunie nieuw logo met artikelnummer: 387.332 (deze heb ik)
Die gaat op mijn bestellijstje  :thumbup: :thumbup:

Mvg,

Peter Degeluidsman

The meaning of life is to give life meaning!

Hallo DJ,

Heel erg mooie plaatjes, je moet wel een geweldige dag hebben gehad. Bedankt! :favorite:

Het enige wat je hebt gekocht waar je echt iets aan hebt is dus een vijl. 8o  Top!

Citaat van: Narwal op zondag 21 april 2024, 15:57:11waar je echt iets aan hebt is dus een vijl
Je zal er maar om verlegen zitten, dan ben je er reuze blij mee. Ik heb nu bijvoorbeeld een stel modelleer mesjes nodig. Mijn plamuurmessen zijn veel te groot voor het werk wat ik nu moet gaan doen.
Altijd weer een belevenis in Dortmund. Wij zijn vrijdag geweest en aan het eind van de dag voelde ik mijn rug en benen wel flink maar heb er genoten.
De dag afgesloten in een restaurant in Oberhausen. 
Ik heb twee ICE rijtuigen en een schienenbus beiwagen gekocht 

Dirk-Jan,

Prachtige aanwinsten zijn er aus Dortmund meegenomen. :thumbup:
Ook de versnaperingen zien er heerlijk uit het is dat ik niet meer naar Dortmund ga anders had ik deze lekkernijen ook genomen.
Bedankt voor de vele mooie foto's heb er met veel plezier naar gekeken.
En ja de treinstel die Wico gereserveerd heeft is inderdaad helemaal niet zo lang. :D

Groet Michel

Mooie foto's Dirk-Jan!
Dank voor het plaatsen  :thumbup:

Groeten,

Erik.
Leuk en culinair verantwoord verslag Dirk Jan! Wij hadden ons gestort op de currywurst mit pommes ipv bratwurst, de pizza hebben we bij een L'Osteria op weg naar huis gehaald.

Swiss rail .. what else?

Dirk-Jan,

Fascinerende foto's van modellen in alle soorten en maten (klinkt als een Hunkemöller reclame), dank voor het delen en laten meegenieten. Als zuinige Zeeuw zie ik wel dat de prijzen er niet om liegen, maar die JPS Lotus is inderdaad heeel fraai.

Moet zeggen dat ik me wel bekocht voel met die SBB Giruno, zo zie je maar weer dat je niet al die plaatjes op internet moet geloven :o).

Groeten,
Wico 

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Mooie foto's Dirk-Jan!
Dank voor het plaatsen  :thumbup:

Groeten,

Henk
Citaat van: FransW op zondag 21 april 2024, 14:12:27Eind jaren zestig ......... Andere uitvoeringen van die Estafette waren er toen helaas niet verkrijgbaar.
:roll: Tja, dat waren andere tijden, het waren de hoogtijdagen waarop de W.O.S.A. is geïnspireerd, dat dan weer wel. B)
Er was toen toch al wel heel veel leuks wel te krijgen.

Citaat van: Trainspotter op zondag 21 april 2024, 14:50:58Je hebt goed rondgekeken DJ, bedankt voor het delen van de foto's.
Dank je wel en goed beschouwd kan je er wel twee dagen rondlopen, in die bijna 6 uur dat ik binnen was heb ik niet alles gezien.
Ik vindt het erg leuk om de vele soorten modelbouw te bekijken, maar ja, keuzes, keuzes, ik kreeg bijna keuzestress. :D

Citaat van: Narwal op zondag 21 april 2024, 15:57:11waar je echt iets aan hebt is dus een vijl. 8o  Top!
:-) Nou, aan die Bratwurst en die Flammenkuchen had ik anders ook wat, daarmee heb ik de honger gestild.
 :roll: Hoewel dat dan weer tijdelijk is, dus heb je toch wel gelijk. O:-D 

Citaat van: Maarten Marklin op zondag 21 april 2024, 17:30:31Ik heb twee ICE rijtuigen en een schienenbus beiwagen gekocht
:) Leuk dat je er ook bent geweest en een paar mooie aankopen hebt gedaan. :thumbup:

Citaat van: h0_miessie op zondag 21 april 2024, 17:38:44En ja de treinstel die Wico gereserveerd heeft is inderdaad helemaal niet zo lang. :D
:o) Tja, Wico heeft ook al gereageerd, best wel sneu eigenlijk voor hem dat ie toch een kleintje heeft. >:-D

Citaat van: Wico op zondag 21 april 2024, 19:38:23maar die JPS Lotus is inderdaad heeel fraai.
Yep, die is inderdaad erg B) en :thumbup:

:) En dank voor de verdere reacties. O:-D

wensmodel 52 8060 -7

Ja ik sluit me aan bij de opmerkingen over de afbeeldingen. Zag VW kevers zij aan zij op een wagon, zo had ik ze nog niet eerder vervoert zien worden.
Maar eh geen 48644 Dortmunder Union wagen gekocht? Had je zo aan mij kunnen doorverkopen als geweten had dat jij of iemand anders naar de Intermodellbau ging.
Dirk :-{)
Re: Baanplan (zonder plan) Toch een Balkonscene vandaag.
 :) Normaal gesproken is de welbekende balkonscene op Prinsjesdag, niet op Koningsdag.
Maar niets is mij te gek, ik regel dat gewoon. :o)

:warning: Met daarbij de waarschuwing dat het dan wel net effe anders is dan anders. 8o

Balkonscene.jpg
Crimineel goed  ;)

Leuke balkonscene Dirk-Jan. :thumbup:
Al kwam ik er niet goed uit uit je bericht was deze persoon die over de balustrade wordt getild nu voor of tegen koningsdag ? :mrgreen:

Groet Michel