Ik ben wat aan het printen geweest met de 3D printer, zowel kleine als grote prints.
Kuifje, Bobby, Kapitein Haddock en Bianca Castafiore (met papegaai) en een zonnebadende snuiter, het is geen Preiser kwaliteit maar geeft toch best wel een leuke aanblik.
2 Gargoyles, een watertankje en de Batsignal lamp voor op de daken van de hoge flats in Gotham.
Vooral bij de gargoyles beeldjes zie je de printlijntjes maar dat heeft wel wat vind ik.
Het blauwe ding is een houder voor de Mobile station 2, en een wegkruishuisje (als ik het zo mag noemen)
En en een compleet huisje, dat was meer een probeersel, best leuk maar vind ik niet geweldig.
En dan verder nog wat diverse items, Kuifje raket en duikboot, wat bad eendjes, Batman borstbeeld en de Batphone,
Din Grogu (baby Yoda) van de serie Mandalorian, Darth Vader en Thing (serie Wednesday). (enkele items geprint voor zoonlief)
Zoals te zien is het een en ander geschilderd met acrylverf, werkt prima, maar bijvoorbeeld de raket en de duikboot zijn in twee kleuren uitgeprint.
Dus met diverse kleuren printmateriaal (filament) en wat verf is er best veel mogelijk.
Ik ben er in ieder geval leuk zoet mee.