Ik heb recent een Viesmann flitsende fotograaf gekocht voor bij het dampflok festival, best knap hoe ze het weten te maken.
Zowel als bij lamplicht en in het donker ziet het er best leuk uit, al zeg ik het zelf.
WOSA Herr inspector Otto en halfmalle broer Hüne Federfuchser kwamen ook meteen polshoogte nemen,
Otto om de W.O.S.A. regels te controleren (en Hüne omdat hij dacht op de foto te worden gezet

)
Herr Otto meende dat dit niet kon, een Led flitser is te modern.
Maar ik heb Otto even fijntjes duidelijk gemaakt dat het net buiten de stadsgrenzen van Amsstadt is,
daar waar de regelgeving niet op gaat, dus weer een hoop gekrakeel op niks af van die druiloor.
En Otto nog even voorgesteld aan Gendarmerie Louis de Funes die blijkbaar verdwaald is.
Otto is een groot fan van zijn films dus Otto werd al weer een stuk milder gelukkig, ik ook weer rust.

(Jammer genoeg kon Otto Louis niet de juiste weg wijzen, alles buiten Amsstadt is voor Otto onbekend terrein)
En ook nog laatst een hotel aangeschaft, dat komt in de achtergrond bij Gotham.
Ik wil het als geveldelen naast elkaar opstellen, maar hoe of wat weet ik nog niet, zie ik vanzelf wel als het zover is.
Eerst maar eens beginnen aan de raampjes er in te plakken, zijn er best veel.