Citaat van: Gerard op donderdag 27 november 2014, 13:13:07
De wagon op zijn beurt zal af en toe eens plaats moeten maken voor...? Als je dat wil weten: stay tuned.
Hier is dan de reden om
stay tuned te blijven.
Omdat het volgende (in mijn ogen althans) iets zeer speciaals en zeer verrassend, plaats ik dit in één keer, van niets tot het eindresultaat.
Het

kreeg ik een paar dagen geleden spontaan tijdens het nuttigen van mijn dagelijkse glaasje Famous Grouse. Lekker spul om te drinken en goed spul om verrassende ideeën op te doen dus.
Na een paar dagen knutselen was het idee uitgewerkt tot...
Daar gaan we. Je neemt een niet al te grote (maar ook geen te kleine) lage-boordwagon, zet hekken op de boorden en stort die wagon dan vol met ?zand? (lees: houtzaagsel). Dat fixeer je met verdunde houtlijm. Na het drogen plaats je er wat speeltuin-attributen in -die je vastzet met secondelijm- en wat heb je dan? Inderdaad, een ?mobiele? speeltuin voor op het terrein van de SSD

, volgens mij uniek in de hele (modelspoor)wereld.
(Dit is weer eens wat anders dan die altijd jengelende en constant bellende draaimolen
die altijd bij de VSM staat tijdens TnT.)Goed, dan nu de plaatjes, want daar komen jullie natuurlijk voor.
<de wagon met hekken - 1>
<de wagon met hekken - 2>
<inkijk van bovenaf>Als het zand droog is kunnen de speeltoestellen geplaatst worden.
<met de speeltoestellen?>
<? en met een paar kinderen>
<tadaa? en daar staat die dan> Of de Preiser-ouders hun Preiser-kinderen nog uit deze speeltuin krijgen weet ik niet, maar dat is gelukkig niet mijn probleem.

Laat maar eens weten wat jullie ervan vinden. Ik ben benieuwd.