Ceess en Harald, bedankt voor jullie opmerkingen.
Zoals jullie wellicht nog weten zijn Julian en ik in augustus 2015 een weekje naar Berlijn geweest. We hadden onze CJAG-locjes meegenomen om ze in Berlijn een bijrolletje te geven in onze vakantie-avonturen. Hieronder zie je een paar foto?s.
De eerste 2 foto?s zijn gemaakt in LOXX. We wilden onze loc?s plaatsen op een maquette in aanbouw en ik vroeg daar toestemming voor aan een medewerker van LOXX. Toen hij doorhad wat we wilden doen nam hij ons mee naar een havenmodule, maakte die module stroomloos, en mochten we onze gang gaan. De resultaten zie je hieronder.
<de BR 81 005 van Julian>

<beide 81-ers op de modulebaan>Berlin Hbf is natuurlijk ook een mooie locatie, maar binnen was het toch iets te druk om foto?s met modelloc?s te maken. Dus weken we uit naar buiten, naar het grote plein voor het station.
<met CJAG-locjes (links de 81 001 en rechts de 81 005)?>

<? en zonder>We zijn ook naar het Technik Museum geweest, waar ze o.a. een grote verzameling aan locomotieven, wagons en rijtuigen en ander spoorwegmateriaal hebben. Dat staat deels opgesteld in een oude ringloods.
We konden het niet laten om ook hier onze CJAG-locjes uit de dozen te halen en ze op een 1:1 stoomloc te fotograferen. Andere bezoekers stonden wel raar te kijken?

<BR 81 001 en BR 81 005>Dit soort dagen zijn vermoeiend voor kleine locjes, dus?
<... weer terug in het hotel snel naar bed en welterusten
>Deze foto?s zijn niet op dezelfde dag gemaakt en ik kan ook niet zeggen of ze in de juist volgorde staan.
Alle foto?s zijn gemaakt door Julian en ze zijn met zijn toestemming in dit topic geplaatst

.
Voor de liefhebbers:
klikkie doen.