Bedankt voor de positieve reacties
We zijn er enige uren mee bezig geweest met als resultaat 30 korte filmpjes van vaak nog geen minuut lengte (en een paar foto?s). Die heeft Dennis weer aan elkaar gemonteerd en er een muziekje onder gezet, een klus van ook alweer enige uren en naar mijn mening mag het resultaat er zijn

Dennis, nogmaals bedankt voor alle tijd en moeite die je erin gestoken hebt

en ook bedankt dat ik ook dit filmpje in mijn topic mocht plaatsen

Citaat van: marklintim op zondag 29 maart 2015, 21:00:39
Tof filmpje. Je ziet gelijk hoe alle sporen in driehoven liggen. Wat mij wel opvalt is dat er geen andere treinen passeren. En dat dat dieseltreintje op de achtergrond ook maar blijft staan .
Dit was voor ons de eerste keer dat we met zo'n camera aan het experimenteren waren en we wisten ook niet hoe dit zou aflopen. We hebben al afgesproken dat we volgende keer wat tegentreinen laten rijden, waaronder die Lint.
CiteerVanuit welke trein is dit filmpje eigenlijk gemaakt?
Zoals ik al zei stond de camera op een kuilwagen, anders paste het niet onder de bovenleiding. Een loc ervoor en rijden maar.
Citaat van: Charlie op zondag 29 maart 2015, 21:02:34
Leuk om Driehoven van een andere kant te zien. 
Bedankt.
CiteerAlleen jammer, dat zo'n dashbordcam een enorme groothoeklens heeft waardoor alles wat gebogen overkomt.
Tja, we hadden geen andere camera. Wij zijn met het resultaat in elk geval tevreden.
Citaat van: martjo op zondag 29 maart 2015, 21:03:06
Hoi Gerard en Dennis,
dit is echt een gaaf filmpje. Een typisch Nederlandse setting. Het luchtspoor komt heel, heel goed tot z'n recht.
. Echt super dit.
Bedankt voor je complimenten. Ik ben blij te lezen dat de Nederlandse sfeer goed over komt.
Citaat van: frank-103 op zondag 29 maart 2015, 21:40:53
Schitterend filmpje, je kan goed zien dat er met veel oog voor detail is gebouwd!
Dank je voor je complimenten

Citaat van: h0_miessie op zondag 29 maart 2015, 21:45:03
Gerard en Dennis schitterend.

Mede namens Dennis bedank ik je voor je reactie.
Citaat van: eddyflame op maandag 30 maart 2015, 09:09:38
Geweldig wat een detail ook achteraf is er met heel veel detail gewerkt
overal lijkt het echt en is het af
petje af voor deze detaillering ditis een voorbeeld voor velen O.a. mij om ook ooit zover te geraken
Bedankt en ik vind het leuk dat Driehoven een voorbeeld voor jou (anderen) is.
Citeergeweldig deze updates
dank hiervoor
Ook namens Dennis: bedankt en we hebben het graag gedaan.
Citaat van: brund55 op maandag 30 maart 2015, 10:08:23
Mooi filmpje , Gerard en Dennis

Dank je voor je reactie.
CiteerZoals Ed al aangeeft, ook voor mij een inspiratiebron voor de toekomstige scenery op mijn baan.
Dat is leuk om te lezen

, bedankt.
Citaat van: Mearaluna op maandag 30 maart 2015, 11:16:31
Wat een prachtig filmpje!
Mede namens Dennis: bedankt voor je compliment.