Citaat van: Charlie op donderdag 06 november 2014, 20:04:57
Ben benieuwd naar wat het eind resultaat geworden is/wordt. 
Nou, kijk dan maar eens hieronder. Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent.
Citaat van: 1200Blauw op donderdag 06 november 2014, 20:31:17
Ik ben vooral benieuwd naar de laatste resultaten van de opgravingen, gezien de inmiddels rijke historie van Driehoven 
Er wordt nog volop archeologisch gegraven, dus wie weet wat ze nog allemaal vinden.

Citaat van: Kermit65 op donderdag 06 november 2014, 20:35:12
Ik denk dat de archeologen binnenkort een enorme vondst gaan doen in de vorm van een opgraving van een prehistorisch shoarma-schaap. 
There we go again.

Hoe is het mogelijk dat jij meer weet dan ik of het archeologisch team?

Of speelt je grote duim weer eens op?

De laatste update over dit project, deze keer met 7 foto?s.
Ik wist dat ik nog een bouwdoos met een paar caravans (mét wc) had, maar ik moest even zoeken waar die was gebleven. Nadat ik die doos gevonden had heb ik de kleinste caravan even in elkaar gezet en de archeologen hebben nu een ruimte waar ze kunnen pauzeren, lunchen, vergaderen of zich even "terug kunnen trekken".
Dixi?s zijn dus ook niet meer nodig, dat scheelt weer tijd (= geld).
<de dranghekken zijn geplaatst - 1>
< de dranghekken zijn geplaatst - 2>
< de dranghekken zijn geplaatst - 3>
<bezoekers zijn welkom, zolang ze maar niet in de kuil komen (voor alle duidelijkheid: de linker persoon is een medewerker)>
<een paar bezems, ook niet onbelangrijk bij een opgraving
>
<en tot slot de caravan>
<heli view>Ik vond het leuk om te maken (logisch want anders begon ik er niet aan).
In dit geval had ik eigenlijk maar één voorbeeld en ik vroeg me eerst wel eens af of ik er wel aan moest beginnen met zo weinig info en dan maar afwachten waar het schip strandt, óf dat ik het project gewoon maar moest vergeten. Uiteindelijk ben ik er toch maar aan begonnen en waar het schip gestrand is hebben jullie kunnen zien.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of iemand anders ook zoiets op zijn/haar baan heeft of zoiets wil gaan bouwen.
Dit was dus het archeologisch projectje. Bedankt voor jullie aandacht en alle al dan niet nuttige en/of serieuze op- en aanmerkingen.