Hallo allemaal,
Na al geruime tijd aanwezig te zijn op het forum is het nu wel eens tijd om mijn pruts en fruts werk aan de buitenwereld te tonen
Wat is de bedoeling:
Marklin c-rails, cs1r, esu boosters, 6017 (voor wissels en seinen)
Een baan met een ruim schaduwstation, verschillende niveaus, Stoomloc depot, veel treinverkeer en alles met koploper besturen.
Tijdperk zal iets van 2/3/4 zijn. Eerst was het plan alleen stoom en diesel te rijden maar de eerste e-locs zijn binnen dus nu dus ook met bovenleiding.
De baan ligt op zolder tegen de kop gevel. De breedte is 4,2 meter en verder kan ik eigenlijk nog alle kanten op zolang ik maar zorg dat alles bereikbaar blijft. (en zorg dat de chef hier blijft glimlachen) Ik heb ook wat foto's gemaakt maar er zijn er een aantal verloren gegaan van de eerste periode van de bouw.
Momenteel ligt de hoofdbaan en rijden de treinen met koploper. Ook al wat scenery gedaan op plekken waar ik dadelijk bijna niet meer bij kan komen. Verder zie ik wel hoe alles zich verder ontwikkeld.
Foto's :
Screenshots van wintrack (Dit klopt 99% met de huidige situatie)
Overzicht van alle rommel
Mijn eerste berg:
Ik zal proberen het maken van foto's een beetje bij te houden en verdere info volgt nog wel.
Groeten
Ron