Vandaag eens vol goede moed het S88 spook te lijf gegaan. Het lag al in de planning maar moest even wachten.
Na het lezen van het topic van Peter(geluidsman), die ook hetzelfde probleem had, vandaag dus maar een blanco S88 als eerste in de string gehangen.

Om niet teveel te hoeven bukken heb ik hem direct achter het CS1R gehangen, lekker makkelijk

Na een uurtje of 2 te hebben gereden zonder Spookmelding in koploper kan je dus wel zeggen dat de operatie gelukt is.

Als je op het CS1R scherm kijkt tijdens het rijden zie je de meldingen op de eerste melder achter elkaar verschijnen.
Het voordeel is nu dat koploper hierop niet meer reageerd en dus de treinenloop niet verstoord wordt.
Totdat vanmiddag de boel stil viel

Ik was lekker op bed gaan liggen....(dat moet voor mijn rug

.).... Ineens een BOINK

WTF.....wat is dat nu...gauw naar zolder toe..........Koploper op Noodstop.........."TEE VT 11.5 staat ten onrechte stil in schaduwstation".
Verlichting aan, TEE op zijn kant......ik zet dat ding weer op de rails...sluiting....Lok uit elkaar proberen op de rollenbank niets. Meten............Om een lang verhaal kort te maken, er zit nu een andere decoder in want de decoder die erin zat is naar de KL%Te. Ik begrijp niet hoe of wat maar gelukkig zat de decoder met een stekker en had ik nog een ESU lopi v3.0 liggen.

De TEE moest ook weer afgeregeld en geijkt worden, stom gezicht dat ding zonder de rest van het treinstel.

Inmiddels loopt alles nu een uurtje of 4 zonder spookmeldingen en andere narigheid.

Groeten
Ron
p.s. dit weekend ook nog pollen gemaakt.