Daar gaan we weer
De verbouwing op zolder is klaar en de treinen kunnen weer rijden.
Door het plaatsen van een muur op de zolder gaat mijn vervolg van de baanbouw er waarschijnlijk anders uitzien, zo'n muur bied ineens weer andere mogelijkheden

Tijdens de verbouwing wel veel nieuwe dingen gekocht voor de verzameling, je moet wat als de verf of het stucwerk moet drogen.

Hier gaan we:

Was analoog nu met lopi v4, uiteraard moesten er ook rijtuigen( 4stuks) bij in dezelfde kleurstelling

Deze V200 0006 gered van de oudijzer bak, opnieuw gespoten en lopi v4 erin. Alleen begrijpen ze hier thuis niet wat je met 3 dezelfde loks moet, ook niet als je laat zien dat ze verschillende nummers hebben.

BR 52, was delta en "bastler" aankoop op ebay. gereinigd lopi v4 erin......loopt als een trein

De 37525-01, de 02 stond ook op mijn lijstje want het is een set van 2 maar daar wacht ik nog even mee

Wat een koffie molen is dat zeg en waardeloze eigenschappen. Decoder snel wisselen om het te verbeteren

BR 96, deze kwam ik op ebay tegen en is inmiddels ook voorzien van een lopi v4.
Er zullen snel meer 96-ers volgen......prachtige machines

Een ICE

De 2 motorwagens stonden op ebay en niemand wilde ze hebben....zielig hé
Nieuwe vooruiten geplaatst, aandrijving ultrasoon gereinigd, lopi v4 met 5* motor, wisselende front sluitlichten erin gemaakt.
Tussenwagens hebben standaard al verlichting de bar wagen heeft nu led verlichting uiteraard alles met stroomvoerende koppelingen.
Deze past totaal niet bij mijn tijdperk maar kon het niet laten en twijfel nu of ik hem ga verkopen

De roco digitale kraan 46903 voor Märklin, helaas in het rood maar hier is zeker wel wat aan te doen.
Vereselijk leuk ding en alle functies digitaal aante sturen, met magneet en ook de grijper is aanwezig.

Lilliput treinstel: cadeau van mijn vrouw....wat loopt dit ding geweldig

Dit is zeker niet mijn laatste lilliput aankoop

Verder nog wat 4mfor spul en andere wagons e.d.
Verder nu met de baan en het benutten van de extra ruimte die is ontstaan........mijn schaduwstation en kasten raken vol met materiaal

Groeten
Ron