Citaat van: Nieuwenhuis op dinsdag 22 oktober 2024, 20:47:16Mooi -eh- reisverslag, Michel
Gefeliciteerd met alle nieuwe aanwinsten
en dat zijn er heel wat!
Ook bedankt voor de prachtige foto's
maar wat jammer dat het BLS-personeel zo
onaardig was, 't is toch een mooie loc 
Groeten,
Erik.
Graag gedaan Erik.
Ja het waren er veel deze keer de aanwinsten maar als je in het Walhalla van de Zwitserse modelland zit dan moet je wat extra souvenirtjes meenemen.
Wederom graag gedaan wat betreft de foto's ja deze 2 heren die de auto's de trein op lieten rijden waren niet erg klantvriendelijk maar ja heb toch nog wat leuke plaatjes kunnen schieten.
Het is zeer zeker een mooie loc die helaas nog niet in h0 op mijn baan staat/rijd.
Citaat van: frank-103 op dinsdag 22 oktober 2024, 20:51:39Ze waren gewoon bang dat je die poepdoos mee naar Nederland zou nemen Michel!
Zou dat het zijn Frank ?
Het is dat mijn BMW station te klein is want anders......
Citaat van: Dirk-Jan op dinsdag 22 oktober 2024, 21:11:58
Jullie hebben er weer een erg leuk uitstapje opzitten, en je hebt ook weer wat leuke aankopen gedaan.
Beetje jammer van die chagrijnige poepdoos BLS snuiters, maar ja, misschien wou dat bruine kreng niet starten of zoiets, we zullen het nooit weten.
In ieder geval hebben jullie weer genoten van Zwitserland en van de meeste Zwitsers die jullie hebben gezien, die paar BLSers gewoon vergeten.
Dirk-Jan, het was een heel leuk uitstapje wat we snel weer hopen te gaan doen en ja zolang het maar Zwitsers is dan ben ik dik en dik tevreden.
Inderdaad het merendeel van de Zwitsers is super aardig en zeer beleefd zeker in het verkeer zeker iedereen gebruikt zijn richtingaanwijzer en wat ik mee maak erg geduldig zeker in de kleine dorpjes.
Ja die was ik al snel vergeten en heb je als "straf" ook niet op de foto gezet met hun mooie BLS kleding aan.
Citaat van: erik01 op dinsdag 22 oktober 2024, 21:58:47Welkom terug, Moet een heerlijk uitje geweest zijn voor jullie.
Mooie treinen gezien, leuke souvenirslekker gewinkeld, begrijp waarom Karin het ook in Zwitserland leuk vindt.
Dank je wel Erik als had / heb ik wel weer heimwee naar het mooie Zwitserland.
Ja Karin begint ook meer het Zwitser gevoel te krijgen al schrikt ze nog wel eens in een kledingwinkel van de prijzen iets wat ik nu nooit heb in een treinenwinkel in Zwitserland.
Citaat van: Hanzi op dinsdag 22 oktober 2024, 22:37:30Dat doen jullie goed Michel en Karin; lekker erop uit en genieten.
Carpe diem!
We proberen inderdaad zoveel mogelijk samen te genieten Hans en dit soort activiteiten genieten we nog meer van elkaar.
Ja die plukken we zeker samen.
Citaat van: ÖBB op dinsdag 22 oktober 2024, 22:44:38Prachtig Michel, mooie foto's met mooie herinneringen aan de reis
Gr henk
Dank je Henk.
Ja de foto's en herinneringen geven weer een prachtige glimlach op mijn gezicht als ik er naar kijk of denk.
Citaat van: Wico op dinsdag 22 oktober 2024, 23:18:02Michel,
Genoten van je foto reportage en al je nieuwe aanwinsten. Ik mis alleen de Toblerone chocolade voor Karin
. En die dubbeldekkerbus is een mooie herinnering aan onze eerdere trip, al snap ik wel dat ik deze keer niet mee mocht
.
Groeten,
Wico
Mooi om te lezen Wico dat je genoten hebt van de foto's inclusief prachtige Zwitserse aanwinsten.
Nee Tolberone chocolade is uit wordt niet meer in Zwitserland gemaakt dus mogen ze de bergen er ook niet meer op de verpakking aanbrengen daarom is Karin "overgestapt" naar de Lindt chocolade en die is ook heerlijk moet ik bekennen.
Ik zag de bus staan in Interlanken bij EYRO en kleeg meteen een flashback naar St Gallen dus die dubbeldekker moest gewoon mee naar huis toe.
Ja mag altijd mee hoor plek zat in de Beemer voor jouw hoor.
En misschien weer eens tijd om weer eens zo een prachtig weekend (over) te doen ?
Citaat van: lucdiels op woensdag 23 oktober 2024, 06:40:41Toch leuk als je de vakantievreugde over treintjes kunt delen met vrouwlief.
Het is een leuke reportage met mooie foto's.
groetjes, Luc
Dat is zeker leuk Luc mijn vrouw spoort mij vaak aan met de woorden doe het nu maar je vindt het toch mooi of die wilde je toch altijd al hebben het is gewoon een wereldwijffie.
Graag gedaan Luc graag gedaan.
Citaat van: Jongslog op woensdag 23 oktober 2024, 06:47:37Erg leuk. In het groot en in het klein. Dat was een mooie reis met een mooie opbrengst!
Het was zeker leuke henk en ja zoals altijd is het helaas weer zo voorbij zo een prachtig uitstapje.
Ja dat vond ik ook heel erg fraai in het echt en in het klein op de hotelkamer.
Deze opbrengst geeft weer een schitterende herinnering als het over de baan heen en weer rijd.
Citaat van: FransW op woensdag 23 oktober 2024, 07:02:28Hoi Michel, nog gefeliciteerd met jullie 8-jarig huwelijk. Leuke reportage en mooie foto's. Moet een imposant gezicht zijn die gele dubbeldekker autobus bij de halte. Ook die bruine BLS-elok mag er zijn. Het is dat ik mij beperk tot DRG anders zou ik die graag in model van HAG willen.
Heel erg bedankt voor je felicitatie Frans.
Graag gedaan ik vindt het leuk om te doen omdat ik er zelf ook van geniet.
Ja Wico en ik zagen die dubbeldekker staan bij de halte in St gallen en hadden beide wauw wat mooi maar ook imposant in de La post kleuren en straks krijgt hij een mooi plekje bij het busstation van Michelstadt mits ik die kleine spiegels erop gemonteerd krijg.
ja die bruine loc is erg fraai in het echt maar zeker op de baan wie weet komt er ooit nog wel eens 1 hier te rijden wie weet en kan je geen uitzondering maken op je baan Frans ?
Maar kijk uit je bent zo "besmet" met het Zwitserland virus.
Citaat van: Trainhenk op woensdag 23 oktober 2024, 12:12:07Hoi Michel,
Dat was dus een mooie reis met mooie aankopen!
Henk
Henk, dat was het zeker en voor herhaling vatbaar.
Vele kilometers weer door Zwitserland heen gereden en iedere keer is het weer genieten en zie meer en meer mooie dingen.
Citaat van: Freek op woensdag 23 oktober 2024, 21:17:34Dank U zeer voor het verslag en de foto's zodat we met volle teugen konden meegenieten.
Mooi uitje als ik het zo lees en weer de benodigde fraaie inkopen gedaan, doe je goed.
Het geheel was mijn genoegen Freek.
Ik lees tenslotte maar 1 keer en daar wil ik als het kan zoveel mogelijk uithalen en daar is de mooie hobby een deel van.
Groet Michel