Even Een Teken Van Leven Per Algemeen Bericht..........dus
Het was wel érrig lang stil hier......., maar ik ben er nog hoor !
Alleen niet op het forum en op mijn treinkamers.
Zag meteen ook een stel bezorgde PB's. Dank daarvoor en fijn, dat er aan me gedacht wordt

( Daar krijg ik ((bewust!!!)) geen mail van, dus bij deze is dit ook mijn antwoord daarop. )
O, wat zou ik graag
weer knutselen vandaag.
Zoals voorheen
geconcentreerd
met om me heen
een zacht concert.
Vooral vioolmuziek
genieten puur
van top tot teen......
Maar dat komt er dus niet van

, helemaal geen zin en puf en ook ons forum schiet er bij in....(kijk wel soms wie er jarig is)
Want al maanden aan het dokteren.....allerlei problemen dienden zich aan.......gelukkig zijn er medicijnen die me helpen, maar er moet meer gebeuren.
De doorstroming van het rode vocht in mijn lijf is namelijk ernstig gestremd en na heel veel onderzoeken en lang wachten ( en uitstel

) wordt er binnenkort geopereerd en daarna nog een keer en wat daarna komt is nog ongewis.....
Dus....zo hangt de slappe vlag erbij....géén wind in de zeilen, nog géén land in zicht, alleen maar ijsberen op het dek. Vooral om de conditie op peil te houden.
En in de kombuis is het ook niet alles, want corona gehad en mijn smaak is foets en veel dingen smaken niet/vies/of naar metaal
Maar het schip houdt koers en de schipper is vastberaden en hij rookt ook al een half jaar niet meer !
Een spannende tijd dus en ik ben niet zo'n held.
( Carl wel, maar die heeft als alter ego makkelijk praten en ook vanwege van plastic en held en rolmodel van alle Preisers )
Zo, nu heb ik toch nog wat meer tipjes van de medische sluier opgelicht en mijn hart
gelucht laten spreken.
Hopelijk kan ik jullie binnenkort vrolijker nieuws brengen !
En omdat dit eigenlijk ook een updeet is, heb ik zelfs een passende foto gepixeld !
Buiten zelfs ! In het vrije landschap. Tijdens een workout op de fiets.
Grtz en tot zo spoedig mogelijk mijnerzijds,
Tony