Ja daar ga je voor gaas zoals wij dat zeggen
afgelopen weken zijn hier nogal hecktisch geweest
Alleerste heb ik mijn baan als taxi chauffeur opgezegd en heb besloten er vol tegen aan te gaan met ons eigen bedrif waar ik dan als directiechauffeur en/of limousine chauffeur aan het werk zal gaan
De laaste tijd moest ik weer vaak nee zeggen omdat ik verplichtingen had jegens mijn baas en dus niet zomaar kan afzeggen( ja ik weet het vrije dagen heb je hier voor maar telkens op het laatste moment daar zullen ze niet blij van worden.) dus na overleg met mijn vrouw besloten om 100% ervoor te gaan
we gaan zien hoe het loopt
en eerlijk ik mag op dit moment niet klagen
daar bij om op de titel van dit stukje terug te komen..........
bij ons in de buurt was een dame spullen van haar overleden vader aan het verkopen (een grote marklinbaan met vele toebehoren), maar omdat haar moeder geen vreemden over de vloer wilde hebben heeft ze besloten stukje voor stukje af te breken, op te ruimen en te verkopen.
daar is het bij mij dus fout gegaan op de advertentie afgekomen ben ik bij haar wat spullen die ik wilde kopen bij haar op gaan halen waar onder een mooie marklin lok van de ns 1100 serie die wilde ik altijd nog eens graag hebben en deze was echt niet duur(verder was ze redelijk goed op de hoogte van de 2e hands prijzen)
Toen ik daar kwam om mijn spullen op te halen had ze net weer een nieuwe lading opgehaald en daar zal ook een mooie containerwagon bij
toen ik die zag was ik verkocht deze was echt niet duur en dus ook maar aangeschaft.
Thuis gekomen alles uitgepakt en gecontrolleerd bleek de lok niet analog maar digitaal te zijn dus hoefde deze niet meer omgebouwd te worden
maar nu komt de aap uit de mouw eenmaal die container wagen uitgepakt en daar ging het mis en goed mis ook eigenlijk.......
ik had nog niet eerder zulke wogons in mijn handen gehad maar ja ooooh wat is deze mooi daar moeten er echt in de loop der tiijd wel meer bij komen een mooie stam achter de 1100 zie ik wel zitten dus inplaats van goedkoop word het toch redelijk wat duurder......
daarbij lag er een mooie set amerikaanse wagens te glimlachen met andere woorden hey je hebt nog geen caboose achter je amerikaanse stam
dus deze moets en zal ook meegaan
al met al weer een mooie verzameling erbij
ik zal de foto's in twee delen plaatsen want ik kan er hier maar 5 kwijt
ook heb ik een film van mijn (te lange) amerikaanse trein gemaakt is geen top kwaliteit maar even snel gemaakt
gr Ed