Goedenavond allen,
Ik heb een paar jaar lang een abonnement gehad van de modeltrein academie. Hierbij kreeg je heel veel bouwdozen en nogal veel andere spoorse dingen.
een van deze pakketten was een expeditie bedrijf.
omdat ik even vastzat met mijn baan heb ik besloten om deze doos maar eens te voorschijn te halen en te gaan bouwen om te kijken waar ik hem dan later op mijn baan kan plaatsen.
Ik had eerst de intentie om deze samen met de ROLA te gaan gebruiken en de auto's door de loods heen te laten rijden.
maar bij nadere bestudering heb ik besloten dat dit te veel aanpassingen zou vergen en heb dit idee dus maar laten varen.
maar tijdens het bouwen bleek dat er een raampartij kapot in de doos zat en ik weet wel dat je het kan opsturen naar faller en dan de juiste stukken op gestuurd worden, maar door het forum en het verhaal van Gerard (Driehoven) had ik een ander idee gekregen.
ik zal de foto's van de loods even hieronder plaatsen
Dit is de loods in gesloten vorm

dit is de raamparty waar het om gaat

dit is de loods van binnen

In het dak zit een ledstrip van de action voor 3 euries heb je 18 ledjes op een flexibel stripje en deze kan je per 3 inkorten

maar om terug te komen op de raam party boven loodsdeur 14 deze is precies goed genoeg om een stel inbrekers binnen te laten
dus zodra deze op de baan staat komt hier een ladder tegen aan een een volledig politie team
maar dat komt later eerst de plaats zien te vinden
tot zover weer deze update
gr Ed