Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Praattopic 15 jaar 3railforum wagon

Gestart door Dennis vrijdag 29 januari 2021, 14:07:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Beste allemaal,

Na lange tijd wachten wordt ons geduld beloond. Deze week worden alle sets naar de winkeliers verstuurd en kunnen de sets opgehaald worden.
De verwachting is dat vanaf 1 april alle winkeliers de sets binnen hebben (geen grapje), dus voor de 1e daarheen gaan kan ervoor zorgen dat je met andere spullen thuiskomt dan het 3rail setje.

Graag de factuur of bestelbevestiging meenemen zodat de winkelier je bestelling kan afstrepen op de lijst.

We wensen iedereen veel plezier met de set, en we zien de foto's graag op het forum verschijnen. Klikkie doen

Met vriendelijke groet,
3rail forum.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Mooi op tijd voor mijn verjaardag  :thumbup:   :-*
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Hartstikke goed. Die paar dagen kan ik nog wel wachten. En toen dacht ik factuur???? Waar heb ik die?
Een helder moment, ingelogd op de 3railwebshop en naar mijn bestellingen gekeken, warempel, je kunt de factuur daar downloaden als pdf. 😀
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
 @citaat Inderdaad, die is in de shop terug te vinden.

We zijn ook bezig om ervoor te zorgen dat vanuit de shop het bericht dat de wagons af te halen zijn samen met de factuur verstuurd wordt, gezien niet iedereen even actief hier is op het forum.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
 @citaat
Slim  :thumbup:
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: Maarten Marklin op woensdag 30 maart 2022, 17:02:34
En toen dacht ik factuur???? Waar heb ik die?

Dat had ik nu ook!
Ik wist dat ik de factuur al ergens op de harde schijf had opgeslagen maar waar??
Na enig zoeken gevonden en direct uitgeprint.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Mooi werk en nu kan ik volgende week ook gelijk de bon inleveren voor de Insiderwagen want die moet voor 30 april 2022 fysiek bij mijn dealer (dus helaas geen online bestellingen bij deze dealer mogelijk, hij wil de coupon in handen hebben) ingediend zijn en ik wilde geen twee reizen naar de dealer maken met deze brandstofprijzen. Btw: de factuur had ik gelijk al afgedrukt en achter tabblad bestellingen opgeborgen.
Komt er ook weer een show je insider lageboordwagen met Vwbus topic? Grinn.
Dirk :-{)

ff me berichie verandere: Mijn Grinopmerking was precies goed zie ik nu(!) want er is een "Show je 15 jaar 3railforum jubileumset op de baan" onderwerp door Dennis aangemaakt.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Bij Huider kon ik zonder de bon bestellen. Ik was hem vergeten mee te nemen maar was geen probleem. Ik kreeg ook netjes de bevestiging van Märklin.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
zo kijk ik in de webshop zie ik dat ik er twee had besteld, had ik echt geen idee meer van dacht dat ik er maar een had besteld

toch weer een verrassing

GR Ed
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Ik zou er toch maar een R tussen zetten anders heb je een hoopje as ipv twee wagentjes.😀
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
En wanneer worden de sets opgestuurd naar de personen die dat aangegeven hebben?
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
 @citaat Alleen mensen in het buitenland krijgen 'm toegestuurd. Binnen Nederland was alleen optie tot ophalen beschikbaar. Is ook de reden dat we de prijs laag hebben kunnen houden.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Wanneer kunnen de geposte wagons verwacht worden?
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
 @citaat Die dienen wij zelf af te halen bij Trein Select in Puth. En dan te versturen uiteraard.
Trein Select is op moment gesloten wegens omstandigheden. De verwachting is dat hij volgende week weer open is.
Daarna zullen de pakketjes pas met de post meegaan.

CiteerMen zegt een ongeluk zit in een klein hoekje...
Ik was in dat hoekje en heb wat schade opgelopen.
Vanaf donderdag 7 April is de winkel weer geopend !
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Waar kan ik de "factuur of bestelbevestiging" terugvinden?
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
 @citaat

Citaat van: Maarten Marklin op woensdag 30 maart 2022, 17:02:34
Hartstikke goed. Die paar dagen kan ik nog wel wachten. En toen dacht ik factuur???? Waar heb ik die?
Een helder moment, ingelogd op de 3railwebshop en naar mijn bestellingen gekeken, warempel, je kunt de factuur daar downloaden als pdf. 😀
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
NL-modelspoor:
@citaat

Citaat van: Maarten Marklin op woensdag 30 maart 2022, 17:02:34
Hartstikke goed. Die paar dagen kan ik nog wel wachten. En toen dacht ik factuur???? Waar heb ik die?
Een helder moment, ingelogd op de 3railwebshop en naar mijn bestellingen gekeken, warempel, je kunt de factuur daar downloaden als pdf. 😀

Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: NL-modelspoor op donderdag 31 maart 2022, 20:28:46
Waar kan ik de "factuur of bestelbevestiging" terugvinden?

We zijn nu ook bezig dat degene die moeten gaan afhalen worden gemaild met een afhaalmelding en daarbij de factuur. Dus dat scheelt terugzoeken ;)
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Ik krijg zojuist een e-mail van de 3rail shop dat mijn bestelling door de verkoper is gewijzigd. Ga naar uw klantenaccount voor meer info hieromtrent.
Nou, ik doe wat er staat en ga naar het klantaccount. Ik vraag mij af waar ik dan informatie kan vinden.
Bij bestelling staat dat ik betaald heb met de datums erbij. Bovenaan staat 31-3-2022 en daar achter staat helemaal niets. Wat moet ik nou met dit mailtje?
Vandaag heb ik contact gehad met Huider en die zegt dat het nog niet binnen is maar het eind van de week verwacht.


@Ik haal net mijn muis met linkerknop ingedrukt over het lege veld en nu word een tekst zichtbaar met gereed om af te halen. Verbazing alom. Haal ik de muis er van af dan is het vak weer leeg.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
 @citaat Onderwerp van de mail zegt: "[Stichting 3rail] Bestelling gereed om af te halen"
Leek ons duidelijk...
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Maarten, e.a. Kreeg een half uurtje geleden dit bericht van St3R: Uw bestelling met referentie PQRSTXYZ(uiteraard was dit een andere lettercode maar die is alleen voor mij) van Stichting 3rail is gewijzigd door de verkoper. Ga naar uw klantaccount voor meer info hieromtrent. En dat deed ik, ik ging naar "Geschiedenis en details van mijn bestellingen" maar er staat niks in het vak <status>. Pas als je op het veld staat en selecteert komt bestelling gereed om af te halen. Bij de andere bestellingen staat wel afgeleverd of betaling aanvaard. Iets met weergave veld wijzigen door webshopbeheerder? Maar dat komt vast wel goed Maarten, e.a. De vrijwilligers van de webshop hebben zoveel bestellingen te verwerken. Tijd krijgen ze van mij daarvoor. Voor mij is het wat telt dat de wagens verzonden zijn.
Ik ga vrijdag mijn dealer even bellen om te vragen: is het er al? Stel je voor dat de postbode vast zit in de sneeuw:-) Ik ga dan liever bv. maandag op vier - vier - ´twee twee sneeuwvrij de wagens ophalen. Ik heb al meer dan een jaar gewacht dus een weekeinde kan er ook nog wel bij.

En het klopt Looney Tunes: de factuur zat keurig als Adobe bestand bij de e-mail <afhaalmelding>. Echter ik had de factuur destijds al afgedrukt en opgeslagen wat ik eerder deze week al vermelde. Mijn administratie moet kloppen nietwaar... Ik ben nog van de papieren administratiegeneratie.
Dirk :-{)

Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Ik was deze helemaal vergeten, bedankt voor het mailtje (hoewel het wel even onduidelijk was). Blijkbaar moet ik hem ophalen in Apeldoorn, is het handig om "Bentink Modelspoor" te mailen hierover met de vraag of hij hem kan opsturen? of moet ik hem echt ophalen, want dat gaat echt niet lukken.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Ergens in dit topic staat dat je zelf een afspraak met je dealer moet gaan maken hoe je de wagen(s) in ontvangst neemt. Ik zou adviseren bel je dealer en betaal de verzendkosten. Dirk
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: Looney Tunes op donderdag 31 maart 2022, 23:09:22
@citaat Onderwerp van de mail zegt: "[Stichting 3rail] Bestelling gereed om af te halen"
Leek ons duidelijk...

Overheen gelezen de tekst dat de bestelling is gewijzigd trok zeer de aandacht.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: Erkens op donderdag 31 maart 2022, 23:21:18
Blijkbaar moet ik hem ophalen in Apeldoorn, is het handig om "Bentink Modelspoor" te mailen hierover met de vraag of hij hem kan opsturen? of moet ik hem echt ophalen, want dat gaat echt niet lukken.

De voorwaarde om deze actie op deze manier te kunnen doen (vanuit de importeur), is dat de winkeliers niet gaan versturen. Dus helaas nee.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Kreeg keurig een mailtje met als bijlage de factuur. Top geregeld mannen!  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Heel mooi nieuws voor wie ze in Alteveer komt ophalen: ZE ZIJN ER.
Nog mooier het sneeuwt hier niet dus ga ik op pad.
De wagens zijn gisteren bezorgd en klaargezet voor afhalen. Even je factuur tonen en je kunt de wagens meenemen.
Iets voor de stamtafel morgen van Noord Nederland? Ik ben daar niet maar anderen...
Dirk :-{)
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Ik dacht een setje besteld te hebben, maar het blijken er twee te zijn  :)
Volgende week maar even ophalen, dan ben ik waarschijnlijk in de buurt.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
zojuist Kuijpers Hobbyhuis aan de lijn gehad en ze liggen klaar 2 setjes  :)
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
 @citaat
Mooi, dan fiets ik volgende week ook ff naar Kuijpers om mijn "bestelling" op te halen.

groet
Harald
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: trein-ice3 op vrijdag 01 april 2022, 09:57:57
Iets voor de stamtafel morgen van Noord Nederland? Ik ben daar niet maar anderen...

Uiteraard zijn ze daar morgen te zien.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: Sascha op vrijdag 01 april 2022, 08:28:26
De voorwaarde om deze actie op deze manier te kunnen doen (vanuit de importeur), is dat de winkeliers niet gaan versturen. Dus helaas nee.
ik heb dan blijkbaar die vooraarde gemist bij het bestellen, enige wat ik weet was dat er een winkel gekozen moest worden?

Ik ben niet echt van plan om 49,50 aan reiskosten te gaan betalen (110km totaal a 45ct/km) om dit wagon op te halen, verzendkosten betalen is prima. Als dat niet mogelijk is, dan moet ik helaas de bestelling maar annuleren.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
zojuist  2 setjes opgehaald in heerhugowaard zien er weer mooi uit  bedankt
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: Sascha op vrijdag 01 april 2022, 08:28:26
De voorwaarde om deze actie op deze manier te kunnen doen (vanuit de importeur), is dat de winkeliers niet gaan versturen. Dus helaas nee.

Hi Michael,

Welke dealer heb je opgegeven voor het "afhalen" ?
(Ik ben regelmatig in de polder)

groet
Harald
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon


Citaat van: Erkens op donderdag 31 maart 2022, 23:21:18
Ik was deze helemaal vergeten, bedankt voor het mailtje (hoewel het wel even onduidelijk was). Blijkbaar moet ik hem ophalen in Apeldoorn, is het handig om "Bentink Modelspoor" te mailen hierover met de vraag of hij hem kan opsturen? of moet ik hem echt ophalen, want dat gaat echt niet lukken.

Ik denk Bentink Harald.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: Erkens op vrijdag 01 april 2022, 11:17:31

Ik ben niet echt van plan om 49,50 aan reiskosten te gaan betalen (110km totaal a 45ct/km) om dit wagon op te halen


Da's inderdaad veel maar je gaat toch niet met de trekker?  :O

Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2013

Kees Hulstein

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: jonkhout op vrijdag 01 april 2022, 10:39:39
zojuist Kuijpers Hobbyhuis aan de lijn gehad en ze liggen klaar 2 setjes  :)

Dus geen 1 aprilgrap. :D
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
waneer kan je de mail verwachten dan heb er ook 1 besteld
wil wel weten hoe lang het duurt voor dat je wat hoort

Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
 @citaat
Deze week zijn alle sets naar de dealers verstuurd.
Je hoeft niet te wachten op een email, maar als je zeker wil zijn dat je niet voor niets naar de dealer gaat, dan kan je begin komende week die kant op gaan.

Mvg Dennis
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Omdat blijkbaar niet iedereen het info topic gelezen heeft, hierbij ook de info die ik daar gister gepost heb:

Iedereen die vorig jaar heeft aangegeven zijn bestelling op te halen bij een dealer heeft, als het goed is, zojuist een mail gekregen om aan te geven dat de bestelling klaar ligt om af te halen.
Bijgevoegd bij de mail zit ook de factuur die als afhaalbewijs dient. En mocht je vergeten zijn welke dealer je gekozen hebt, dat staat ook op die factuur ;)
Mocht deze mail niet ontvangen zijn, of er andere problemen zijn dan horen we dit graag via

Degene die toen hebben aangegeven dat het verzonden moet worden zullen nog even geduld moeten hebben. Wij dienen die zelf af te halen bij Trein Select in Puth, en dan te versturen uiteraard.
Trein Select is op moment gesloten wegens omstandigheden. De verwachting is dat hij volgende week weer open is. Daarna zullen de pakketjes pas met de post meegaan.

Citaat van: https://www.facebook.com/TreinSelect/posts/400230078770528Men zegt een ongeluk zit in een klein hoekje...
Ik was in dat hoekje en heb wat schade opgelopen.
Vanaf donderdag 7 April is de winkel weer geopend !

Ook hier geldt, mocht er vragen of problemen zijn dan horen we het graag via bovenstaand mailadres.
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: Erkens op vrijdag 01 april 2022, 11:17:31
Citaat van: Sascha op vrijdag 01 april 2022, 08:28:26
De voorwaarde om deze actie op deze manier te kunnen doen (vanuit de importeur), is dat de winkeliers niet gaan versturen. Dus helaas nee.
ik heb dan blijkbaar die vooraarde gemist bij het bestellen, enige wat ik weet was dat er een winkel gekozen moest worden?

Ik ben niet echt van plan om 49,50 aan reiskosten te gaan betalen (110km totaal a 45ct/km) om dit wagon op te halen, verzendkosten betalen is prima. Als dat niet mogelijk is, dan moet ik helaas de bestelling maar annuleren.

Dat staat er niet Peter ...
Maar goed, als het Utrecht was had ik die voor hem kunnen meenemen.

groet
Harald
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Citaat van: Haradigi op vrijdag 01 april 2022, 11:34:02
Hi Michael,

Welke dealer heb je opgegeven voor het "afhalen" ?
(Ik ben regelmatig in de polder)

groet
Harald
Bentink, maar ik heb ze al een mail gestuurd (waren telefonisch niet bereikbaar).

Citaat van: ACTS.zuid op vrijdag 01 april 2022, 12:05:04
Da's inderdaad veel maar je gaat toch niet met de trekker?  :O
Er zijn meer kosten aan het gebruik van een auto dan alleen de benzine... Maar alleen de benzine al zal ik als ik zuinig rij al meer kwijt zijn dan de waarde van de wagon.

Toen de standaard (belastingtechnische) vergoeding vanuit werkgevers van 19ct/km nog voldoende was had ik nog rijbewijs...
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2006

what else?

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Bentink heeft ze binnen; heb ze net opgehaald  :thumbup:
Dus niet bellen of mailen, maar gewoon ophalen  :D
Mede namens Marcel en Daniël (Bentink) bedankt... ;)
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Yeah !!! Binnen.....
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Ik heb hem ook net opgehaald bij Huider. Ik dacht dat het een bouwpakket was omdat de bovenbouw en het metalen plaatje voor gewicht los in de doos lag. Gelukkig niks stuk, ik kon het zo in elkaar klikken. Een zeer geslaagd model vind ik zelf, ben er heel blij mee. Heren die dit geregeld hebben, petje af voor jullie. Bedankt!
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2013

Na 35 jr weer terug bij mijn oude passie Marklin M

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Heb mijn bestelling(en) zojuist opgehaald. Het resultaat is verbluffend, echt heel mooi hoe de busjes uit de verf gekomen zijn. Prachtige actie weer! Mijn dank gaat uit naar de organisatie voor het vele werk wat er in is gaan zitten! Dank jullie wel!
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2007

Klein Jünkerath

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Ook mijn bestelling zojuist opgehaald bij Kuijpers/Märklin Store. De bak zit er los in, dus inderdaad een bouwpakket in 3 delen  @citaat @citaat .
Maar na twee klikken in elkaar en inderdaad een leuke aanvulling voor m'n auto- of reclametrein. Bedenkers bedankt.

En in de verpakking kan je niet zien dat er Relex-koppelingen aan zitten; had ik dat geweten, dan had ik er gelijk kortkoppelingen bij gekocht. Nou ja, morgen dan nog maar een keer langs de Store...
edit: had ik kunnen zien in post 350, maar ja, wie kijkt er nu terug...

Groet, Paul
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Ja hoor, ze zijn er! Even een kort showtje opgenomen:
https://youtu.be/eqRbwCz6ejE

Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Hoeveel van deze wagentjes zijn er uiteindelijk gefabriceerd?
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

offline
Re: Praattopic 15 jaar 3railforum wagon
Ik heb ze vandaag bij Harlaar opgehaald.