Citaat van: Sascha op vrijdag 29 januari 2021, 21:12:53
Ikzelf heb de mail ook niet ontvangen. (En mijn mail draait op de dezelfde server als de webshop ). Gaan we uitzoeken. Wellicht omdat de bestellingen uiteraard allemaal in backorder staan vanwege de levertijd. Komen we op terug!
We zijn erachter. Je kan vanuit de webshop voor elke status (wijziging) een email laten versturen. Een aantal hadden we uitstaan, omdat je dan na een (normale) bestelling meteen 5 emails in je Inbox krijgt.
Dit is aangepast, en we hebben de e-mails bij de volgende statussen ook aangezet : "betaling aanvaard" en "momenteel in backorder". Dus iedereen die vanaf nu een jubileum setje besteld, krijgt twee e-mails voor de kiezen
. Voor de mensen die reeds besteld hebben, kunnen we dit niet met terugwerkende kracht laten versturen helaas. We raden de mensen aan die al besteld hebben, om even in te loggen in de webshop, en de factuur in PDF formaat te downloaden. Deze is te vinden onder "Mijn Account", en dan onder "Geschiedenis en details van mijn bestellingen". Excuses voor dit ongemak!