Wie Michel een beetje beter kent, weet dat hij in een fraaie en ruime station rijdt. Daar past dus meer in dan alleen een Märklin 26490 Blue Bird

. Uit de kofferbak kwam ook nog een zeer fraaie Märklin 37984 Class 800 stoomlocomotief van de Union Pacific. Een ware black beauty die onderdeel vormt van de "heritage fleet" van de Union Pacific. De loc rijdt in deze (olie gestookte) uitvoering vandaag de dag dus nog steeds actief rond! Een model dat dus zeer wel past op mijn periode VI georiënteerde USA baan

. Enig nadeel: de loc past nu nog niet door alle Zwitserse tunnelportalen

. Dus moeten jullie het voorlopig doen met een plaatje van de OVP. Maar geloof me, hij is prachtig zwart

.
Verder nog een uitbreiding van de goederenwagons in de vorm van de set 45690 met drie UP veewagens en de set 45660 met twee gesloten UP goederenwagons en nog drie UP veewagons.

In plaats van de Class 800 werd de UP Mikado opgetrommeld om het geheel ook op bewegend beeld vast te leggen. Ik ben zeer tevreden met deze samenstelling

.
Voorlopig zijn dit trouwens de laatste bewegende beelden, want binnenkort verder aan de slag met het stationsgebied. Om teveel stof etc. te voorkomen gaat er plastic over de opstelsporen. En aangezien een rondje rijden bij mij altijd via het grote schaduwstation loopt, zit rijden er dus even niet in.
Groeten,
Wico