Zeker jammer! Maar in geval van Willem en Annemieke snap ik het helemaal. Ik ben verbaasd om te lezen dat ze beiden al boven de 70 zijn en heb dan ook respect voor het feit dat ze het zo lang volgehouden hebben. En niet te vergeten, met zoveel kennis en passie! Dat laatste is zeker iets wat ik bij andere winkels vaak mis. Dat was zeker het geval bij de winkel in Borkel en Schaft, maar eveneens aanwezig hier bij Willies.
Ik heb wel eens een gesprek gehad om de winkel over te nemen. Volgens Willem is het nog steeds een prima business en voorzag hij nog voldoende mogelijkheden om uit te breiden. Ik geloof het meteen, want als je ziet hoeveel volk er over de vloer komt! Het is toen niet doorgegaan aangezien mevrouw Länderbahn het niet zo zag zitten haar carrière als bedrijfsjuriste hiervoor op te geven. Kan ik haar niet kwalijk nemen!
Ook al woon ik niet meer in Eindhoven, ik ga ze toch missen. Het was altijd leuk om er even binnen te hoppen en te sparren met Willem over vanalles en nog wat. Maar, ze hebben het verdiend om nu te gaan genieten van andere dingen in het leven, zoals de kinderen en kleinkinderen

Met vriendelijke groet,
William