Citaat van: Hanzi op maandag 27 juli 2026, 19:59:30Levensgenieter
!
Dit jaar al 7 uitvaarten gehad mijn vrouw en ik gaan steeds meer en meer genieten zo vaak als we kunnen dus ja een levensgenieter.
Citaat van: Hans V200.0 op maandag 27 juli 2026, 20:00:19Erg mooie stoere lok's Michel, en laat ze maar goed inrijden op jouw baan.
Altijd leuk een bezoekje aan Stuttgart, heb daar ook ooit eens vakantie gevierd, en bijna alle modelspoorzaken bezocht.
Die ene in het centrum is als een snoepwinkel
Gefeliciteerd met de mooie aanwinsten in ieder geval.
M.v.g.
Hans V200.0
Ja ze worden zeker goed ingereden Hans.
Straks gaan ze geijkt worden en mogen ze hun asjes gaan strekken op de baan.
Dat snoepwinkeltje in het centrum is zeker een snoepwinkeltje erg leuk en je komt er nooit met lege handen vandaan en Stuttgart is een hele mooie stad om heerlijk doorheen te struinen.
Citaat van: Nieuwenhuis op maandag 27 juli 2026, 20:00:36Dag Michel.
Daar zijn weer drie mooie locs binnen gereden
Gefeliciteerd met die fraaie aanwinsten!
Mooi dat je een paar leuke dagen in
Stuttgart met vrienden hebt gehad 
Groeten uit Almelo 🚦
Erik.
Dank je wel voor je felicitatie Erik voor deze 3 schoonheden.
Michelstadt is weer een stukje kleurrijker geworden.
Het varken hing aan het spit het lokale biertje smaakte erg lekker dus voor herhaling vatbaar.
Citaat van: Wico op maandag 27 juli 2026, 20:23:31Michel,
Ik hoef me geen zorgen te maken over jouw CH virus, dat is nog even levendig
. Gelukkig nog iemand die Zwitsers materieel weet te waarderen
. Je kent mijn Ae 6/6 verzameling, dus ik herken de mooie exemplaren die je gekocht hebt. Mooie robuuste locs en de kantonwapens op de zijkant maken ze uniek. Ik heb hier ook nog wat verdwaalde SBB preisertjes, die kunnen best collega's van jouw setje worden!
Groeten,
Wico
Het virus is zeker nog springlevend Wico.
Wat betreft het volgen van Zwitsers materiaal deed ik dat graag maar nu sla ik heel even over.
Neemt niet weg dat ik erg geniet van jouw Amerikaanse aanwinsten en ik erg naar de updates uitkijk van wat jij ervan gaat maken van deze werelddeel wissel wat betreft modelspoor.
Ik zocht het onderschrift in je handtekening van de collectie Ae 6/6 maar die zie ik niet meer want ik ga ook hard met het verzamelen van deze schoonheden.
Ik kan mij vergissen maar toen jij op enter drukte met het bericht dat er nieuwe SBB collega's bij kwamen hoorde ik op zolder wat rumoer zullen toch ook niet op het forum zitten op zolder als ik beneden zit tv te kijken ?
Citaat van: Dirk-Jan op maandag 27 juli 2026, 20:43:41Citaat van: h0_miessie op maandag 27 juli 2026, 19:49:23zelfs mijn onderbroek nat was.
Heb ik ooit ook eens gehad, zeiknat inclusief een laag water in mijn schoenen en dan toch maar doortuffen.
En dan wetende dat er thuis een mooie waterdichte bolide voor de deur staat.
Citaat van: h0_miessie op maandag 27 juli 2026, 19:49:23leuke weekend met vrienden lekker gek gedaan kortom voor herhaling vatbaar.
Zijn daar ook foto's van of staan die op het brommer forum?
Maar jongeman, je hebt er weer een paar blikvangers bij, dat zijn mooie loks en die bierwagon is
En ook weer wat leuke Preiser snuiters erbij, die vinden ook wel hun werkplek op je zolder.
Ja zeker doortuffen Dirk-Jan ook al komt het met bakken naar beneden gewoon gas blijven geven en thuis lekker onder de douche en als een plumpudding op de bank ik slaap vallen.
Of er foto's van zijn weet ik niet zal het eens vragen aan hun ik zelf neem bijna nooit foto's gaat moeilijk met een halve liter bier in mijn hand.
Alle aanwinsten gaan een mooi plekje krijgen Dirk-Jan op de baan in de vitrine komt helemaal goed.
Citaat van: frank-103 op maandag 27 juli 2026, 22:16:41Mooie aanwinsten Michel, een paar hele degelijke Marklin Ae6/6, die zullen vast probleemloos veel kilometers op je baan rijden!
Dank je wel Frank.
Daar ga ik wel vanuit dat ze probleemloos hun kilometers gaan maken kwaliteit he dat Märklin spul hé.
Citaat van: Appermont1991 op maandag 27 juli 2026, 23:40:54Zeer prachtige aanwinsten alweer! Die gaan het helemaal naar hun zin hebben bij de rest!
Jammer dat het einde van de motor rit in het water was gevallen maar ondanks dat zul je een leuke trip hebben gehad. Hopelijk is de motor ondertussen opgeblonken in de schuur
Ik hoop wel dat het naar hun zin gaan hebben hier op de baan Kenny.
Aan mij zal het niet leggen ze worden als het nodig is goed verzorgd met kleine beurtjes en veel liefde.
Al heb ik suiker ik smelt gelukkig niet van de regen als is het wel oppassen voor andere bestuurders want niet iedereen heeft ook voor motorrijders in slecht weer.
Ja de motor staat weer lekker in de schuur en heeft het goed gedaan die mag nu van zijn rust genieten.
Citaat van: lucdiels op dinsdag 28 juli 2026, 10:25:18Het stopt maar niet met nieuwe aanwinsten bij jou Michel. Ik vind dan ook dat een nat pak een klein offer is voor zulke aanwinsten te verwerven of bij een dealer aan te treffen. Je moet er iets voor over hebben toch.
Veel plezier met de aanwinsten.
Luc
We gaan gewoon door Luc het Zwitserleven gevoel benut ik helemaal.
Gelukkig haalde ik deze 3 schoonheden met de auto want veel bagage plekken heb ik niet op de Chopper wel een rol voor op het stuur voor wat kleding meer kan er echt niet bij.
Dank je wel Luc gaat helemaal goed komen met het plezier straks helemaal als ze geijkt worden.
Citaat van: Tony op dinsdag 28 juli 2026, 11:03:06Fraaie aanwinsten weer, Mies
En - na grondig kijkwerk - kras- en kreukelvrij, dus direct inzetbaar !
Ook fijn, dat je eens wat extra conductrices erbij hebt.
Dat verhoogt de werksfeer aanzienlijk en is ook handig, wanneer er eens een natte broek verwisseld moet
Grtz Tony
Dank je wel Tony leuk om te lezen dat je ze fraai vindt.
Die conductrices mogen alleen op en bij het station vertoeven wat zeker de werksfeer zal verhogen maar ze mogen niet bij mijn natte broek wissel komen anders krijg toch last mijn mijn lieve vrouw die heel veel goed vindt maar dit echt niet.
Citaat van: Trainhenk op dinsdag 28 juli 2026, 12:04:07Michel,
Mooie en flinke uitbreiding weer!
Veel plezier ermee.
Henk
Ja meteen 3 Henk het vult lekker op meteen op de enkele sporen voor de losse locs.
Dank je wel gaat zeker en vast goed komen met het (rij)plezier.
Citaat van: erik01 op dinsdag 28 juli 2026, 17:21:58Als liefhebber van de wat oudere modellen, kan ik deze recente uitbreiding van het Ae 6/6 wagenpark zeer waarderen.
Het model blijft mooi.
leuk dat je verzameling Rothaus ook weer is uitgebreid.
Veel rijplezier, om wordt het alweer te heet op zolder?
De wat ouder modellen worden zeker gewaardeerd Erik mede omdat ze mooi en robuust zijn in vergelijking met de Vectrons ook mooi maar net wat anders.
Ja de Rothaus wagon mag niet ontbreken geeft weer een mooie herinnering aan onze huwelijksreis naar de brouwerij van Rothaus daar waar ik de eerste Rothaus wagon kocht in de giftshop van Rothaus.
Ik raak eraan gewend Erik aan de warmte op zolder eruit zweten is ook afvallen hé.
Ja rijplezier zal zeker gebeuren als ze straks meerijden met het programma Koploper.
Groet Michel