Nieuws:

De stichting 3rail Kalender: Een aanrader voor elke actieve modelspoor hobbyist!

Michelstadt } maand mei statistieken.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

Re: Michelstadt } maand mei statistieken.

Swiss rail .. what else?

Henk,

In navolging van jouw opzetje B).

Bij mij ziet het er ongeveer zo uit:
Dagen gereden:...... 0,01
Dagen geknutseld:.... 14
Dagen nagedacht over toekomst:.... 33
Gereden totaal:..... 0,1 kilometer

Groeten,
Wico

doe maar een treintje

en de mijne  ;) ;

Dagen gereden:...... 0
Dagen geknutseld:....0
Dagen problemen oplossen 5
Dagen nagedacht over toekomst: 0
Gereden totaal:..... 0 kilometer
Dagen gereden:...... 0,1
Dagen geknutseld:....1
Gereden totaal:..... 0,00002 kilometer
Vieze woorden gezegd..... 123

hoge bergen, het liefst zwitsers

De kans dat al die genoemde getallen kloppen, is altijd even groot,  nl 50%.

Ze kloppen wel of ze kloppen niet, vandaar.

Net als de kans op de hoofdprijs in de loterij: je wint hem of je wint hem niet.

Waar een wil is, is een spoor

De kans dat er nu een kernbom op Nederland valt is ook 50%, en dat ik nu 100 word ook... Zo kunnen we nog wel even doorgaan, bijvoorbeeld dat iedereen mij vandaag de helft van zijn treinencollectie stuurt >:-D (gratis, maar die kans is ook 50%)
Indrukwekkende getallen, daar kom ik bij lange na niet aan.
Waarschijnlijk om dat het fröbelen rond de baan op de een of andere manier vaker gebeurt dan het rijden 🫢😊

hoge bergen, het liefst zwitsers

Idd.!!!

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Adriaan,

Citaat van: Adriaan_Berg op Vandaag om 16:33:13Zo kunnen we nog wel even doorgaan, bijvoorbeeld dat iedereen mij vandaag de helft van zijn treinencollectie stuurt >:-D (gratis, maar die kans is ook 50%)

Ik denk eerder 0 (nul).  >:-D  >:-D

Henk

M* en bezig te digitaliseren

Telt rijden op een rollenbank ook mee voor de afgelegde (kilo-)meters ?
Zoja, dan heb ik wel wat gescoord. Verder alleen geruimd & geknutseld aan andere electrische meuk.

Fantasietjes op de baan

Nou nou Miche, er wordt wat afgereden bij jou 🤭🤣

Als het maar Zwitsers is.

Citaat van: Appermont1991 op maandag 01 juni 2026, 07:56:36Echt geweldige deze statistieken! Das goed gereden alvast!
Hopelijk komende maand een nieuwe mijlpaal!

Ik vindt het gewoon leuk om bij de te houden Kenny en een mijlpaal is altijd leuk van tijd tot tijd. :P
Ja net weer even gereden 1,5 uurtje het reed lekker zijn wat aandacht puntjes maar die zijn zo opgelost in het 4de schaduwstation.

Citaat van: Wico op maandag 01 juni 2026, 09:03:56Michel,

Het blijven schrikbarende aantallen ;). Trouw bijna elke dag naar zolder (ondanks de tropische temperaturen) moet jou veel ontspanning en plezier opleveren.

Groeten,
Wico

En de getallen worden hoger en hoger Wico. :)
Het blijft lekker ontspannen kijken maar ook luisteren naar de treinen ondertussen even een muziekje uitzoeken en via de box beluisteren en de ventilator draait ondertussen lekker op standje 1 zijn rondje zodat het aangenaam is op zolder met 22 gr.

Citaat van: Trainhenk op maandag 01 juni 2026, 09:51:10Hoi Michel,

@citaat
Helemaal mee eens.

Citaat van: h0_miessie op maandag 01 juni 2026, 07:02:18Gereden totaal:.....37,696,1 kilometer

Totaal aantal km:...2,985,153,9

Zoals jullie kunnen lezen komt de 3 miljoen gereden (schaal)kilometers met koploper steeds dichterbij en hoop ik deze mijlpaal met deze maand te halen ik ga mijn best ervoor doen. :P

Over twee weken zit je op de drie miljoen.  8o  8o

Henk

Ik ga mijn best doen Henk zeker in het aankomende weekend kan ik lekker veel meters rijden dus wie weet......

Citaat van: Jongslog op maandag 01 juni 2026, 17:01:54Indrukwekkende statistiek! Jij doet de hobby tenminste eer aan.

Dagen geknutseld:.... 28
Dagen nagedacht over oplossingen:.... 33

Henk, als ik maar 40% van jouw scenery kunsten lees handen en inzicht had was er denkelijk ook minder gereden maar helaas ontbreekt mij die en ik geniet nog steeds zijn mijn eerste startset van het rijden met de loc/locs/treinen.

Citaat van: Wico op maandag 01 juni 2026, 19:05:39Henk,

In navolging van jouw opzetje B).

Dagen geknutseld:.... 14
Dagen nagedacht over toekomst:.... 33

Groeten,
Wico

Ook voor jouw geldt als ik maar 40% van je scenery inzicht en ja handen had was ik al koning te rijd en was mijn baan helemaal perfect geweest. :favorite:
Maar helaas het rijden geeft mij nog steeds heel veel plezier en het verveeld voorlopig nog niet.
Wel denk ik als ik aan het werk ben met welke treinen ik ga rijden en welke slepen ik misschien ga omzetten naar een andere loc hoort dat ook bij dagen nagedacht over de toekomst ? ;)

Citaat van: Rudibeer op maandag 01 juni 2026, 20:04:37en de mijne  ;) ;

Dagen gereden:...... 0
Dagen geknutseld:....0
Gereden totaal:..... 0 kilometer

Hopelijk heb je wel de problemen 1 voor 1 kunnen oplossen Ruud.
Als dat opgelost is kan je weer rijden en wij weer genieten van je video's.

Citaat van: ermindewinkel op maandag 01 juni 2026, 22:00:41Bij mij ziet het er ongeveer zo uit:
Dagen gereden:...... 0,1
Dagen geknutseld:....1
Gereden totaal:..... 0,00002 kilometer
Vieze woorden gezegd..... 123

Dat is een hele mond vol Ermin met vieze woorden. :mrgreen:
Ook voor jouw zijn de problemen (snel) opgelost.

Citaat van: pinkf op Vandaag om 14:41:03De kans dat al die genoemde getallen kloppen, is altijd even groot,  nl 50%.

Ze kloppen wel of ze kloppen niet, vandaar.

Net als de kans op de hoofdprijs in de loterij: je wint hem of je wint hem niet.

Mijn getallen zijn 100% Hans mede omdat ik een goede administratie bij hou. :)
Dus ja ze kloppen. ;)
Het hele leven is toch een gok Hans licht eraan welke (goede) beslissing je neemt.

Citaat van: Adriaan_Berg op Vandaag om 16:33:13De kans dat er nu een kernbom op Nederland valt is ook 50%, en dat ik nu 100 word ook... Zo kunnen we nog wel even doorgaan, bijvoorbeeld dat iedereen mij vandaag de helft van zijn treinencollectie stuurt >:-D (gratis, maar die kans is ook 50%)

Als hij valt dan valt hij Adriaan daar kunnen wij als simpele zielen (helaas) niks aandoen en ik hoop dat je 100 wordt dus gezond leven dan maakt je zeker een kans om het te halen.
Sorry vanaf mijn kant is het 0% dat ik de helft van mijn Zwitserse collectie opstuur naar jouw toe. >:-D

Citaat van: Barry1972 op Vandaag om 16:38:05Indrukwekkende getallen, daar kom ik bij lange na niet aan.
Waarschijnlijk om dat het fröbelen rond de baan op de een of andere manier vaker gebeurt dan het rijden 🫢😊

Dat fröbelen laat ik gewoon halverwege Barry en trouwens je kan ook fröbelen als de treinen hun rondjes rijden. ;)
Ach met 14 treinen tegelijk rijden dan gaan de getallen best snel omhoog hoor. :)

Citaat van: pinkf op Vandaag om 17:07:22Idd.!!!

Blij dat er forumleden zijn die fröbelen zodat ik dat niet hoeft te doen Hans. ;)

Citaat van: Trainhenk op Vandaag om 17:47:15Adriaan,

Citaat van: Adriaan_Berg op Vandaag om 16:33:13Zo kunnen we nog wel even doorgaan, bijvoorbeeld dat iedereen mij vandaag de helft van zijn treinencollectie stuurt >:-D (gratis, maar die kans is ook 50%)

Ik denk eerder 0 (nul).  >:-D  >:-D

Henk

Bij mij zeker Henk 0%.

Citaat van: robkop op Vandaag om 18:02:23Telt rijden op een rollenbank ook mee voor de afgelegde (kilo-)meters ?
Zoja, dan heb ik wel wat gescoord. Verder alleen geruimd & geknutseld aan andere electrische meuk.

Als je rollerbank een bijhoudteller heeft dan wel Rob. ;)
Ik zie de kilometers liever over de rails gaan. :P

Citaat van: wimpietje op Vandaag om 18:20:47Nou nou Miche, er wordt wat afgereden bij jou 🤭🤣

Ja Wim we rijden lekker door winter zomer lente herfst ieder seizoen zit ik op zolder te genieten. :favorite:

Groet Michel
Dat geloof ik zeer goed! Zoiets zou ik ook willen installeren op men baan voor de gegevens te hebben. Ben al blij met enkel gegevns voor aantal rondjes en afstand. Es uitzoeken als dit wel mogelijk is.

Goed om te horen dat je 4 schaduwstation in werking is & bijna probleemloos werkt. Dit komt zeker en vast inorde
Speciale Gast

Citaat van: Jongslog op maandag 01 juni 2026, 17:01:54Dagen nagedacht over oplossingen:.... 33
Citaat van: Wico op maandag 01 juni 2026, 19:05:39Dagen nagedacht over toekomst:.... 33
:o) Het zijn de maand Mei statistieken en niet die van Mei en een heel klein beetje van Juni. :P
En ik mag dan wel niet op een hogeschool zijn geweest, (de mijne had maar 1 etage) maar Mei heeft 31 dagen. :mrgreen:

Swiss rail .. what else?

Scherp als altijd :o).

Groeten,
Wico