@Gerard, het was mijn vrouw die zei moet jij je bon niet eens inleveren en ja trouw als ik ben volg ik haar naar de favoriete winkel.

Ach een lintje denk niet dat ik in aanmerking kom met mijn verleden.

@Dirk-Jan, Ja hoor ik geloof het zelf zitten nu al in de tweede maand en nog steeds geen drang om een loc te kopen.
Je kan nu wel onder je avantar zetten "bookmaker" staat wel leuk denk ik.

Het zal zeker een leuk gezicht zijn die sleep van 15 ja 15 want ik heb er ook nog 3 die ook ooit eens gekocht heb in Dortmund van de RHB die gaan er gewoon achteraan hobbelen straks (of ik ga die ook verzamelen

).
Nee mijn vrouw was de gene die mij aanstuurde om naar Harlaar te gaan.

@Tony, je hebt helemaal gelijk wat betreft die zelflosser hoe meer hoe mooier.

Ja de nummertjes ik heb verschillende andere wagons waar ik er vele dubbele van heb maar dat maakt mij ook niet zoveel uit maar met deze leuke zelflossers vindt ik het wel geinig om van alles maar één te hebben.
Je hebt helemaal ongelijk wat betreft de locs dit jaar maar 2 ipv 5.

@Wico, ja dat zal een aardig gezicht zijn zo een lange sleep zelfloser op mijn nieuwe baantje straks.

Bedankt voor de schitterende foto heb die maar meteen opgeslagen om als achtergrond te dienen.

Mocht Märklin deze uitvoering uitbrengen dan weet ik wat ik kan vragen voor pasen of pinksteren of verjaardag enz enz.

Ook jij heeft het helaas fout met 3 locs dit jaar maar je zat in de buurt van 2 stuks wat ik dit jaar neem.

En ik Zwitserland verkopen ze ook mooie wagons hoor zag ik op de site van een winkel waar we denkelijk naar toe gaan.
@Erwin, het zijn zeker mooie aanwinsten.

Ja ik kan het echt volhouden nog maar 11 maanden min 1 dag.

@Dirk-Jan, je krijgt het nog druk zie ik.

Wat krijg ik eigenlijk als het er bij de 2 locs blijft wat ik steeds zeg ?

@Erwin, hij is zeker mooi heel mooi zelf.

Zo 4 stuks jij durft.

@Peter (peterke33), mijn echtgenote wil zelf altijd mee en is vaak de gene die mij aanspoort om het toch maar te kopen.

Ook jij heeft dus geen vertrouwen in mij met je 6 stuks.

@Maarten, wou dat het zo was 8 stuks maar ik vrees dat het bij 2 blijft dit jaar.

@Wim, 2 en geen bontjas die komt er bij ons niet in wel geef ik al mijn liefde

aan haar is meer waard dan een dood dier om haar schouders.

@Alex, helaas werd ik gedwongen om naar Harlaar te gaan.

En 4 stuks zo jammer dit.

@Jørg, dank je wel zal zeker een mooie sleep worden aan het eind van het verzamelen van deze prachtige zelflosser.

En ja mijn vrouw heeft smaak kijk maar naar mij.

Bedankt voor je vertrouwen in mij want ik zie dat je niks opgeeft bij bookmaker Dirk-Jan.
@Tim, dank je wel.

En 15 stuks heb je iets teveel huiswerk gedaan ?

@Tony, jij bent echt de grappigste Limburger van het land.

@Rolf, dank je wel voor de

.
Helaas moet ik op de insider loc nog even wachten naar hij is besteld.

Ja dit jaar alleen rails en natuurlijk hout voor de nieuwe baan en soms een wagonnetje maar zeker geen locs.
Ik kan het heel lang volhouden hoor althans ik doe mijn best het gaat al 32 dagen goed.

@Tim, maar vorig jaar is dit jaar niet he.

Kijk als mijn lieve echtgenote een locje voor mij koopt dan weiger ik die natuurlijk niet en omdat ik hem niet zelf koop valt hij buiten de 2 loc regeling ja je ziet het ook ik leer van onze regeringsleider
pinokkio rutte.

@Dick, mooie dag maar dan moet ik helaas werken dus doen we er dit jaar maar niks aan behalve wat extra kusjes geven aan elkaar.

@Tony, 29 september nooit van gehoord en ik zie dat de pagina nog leeg is dus leef je uit.

@Frank, oh oh oh 6 stuks nog wel dus jij gaat ook mee in deze poll bij bookie Dirk-Jan zo jammer dit.

En ja ik ga naar de magazijn verkoop van Harlaar even 15 minuutjes kijken kletsen en weer wegwezen.
Hopelijk vindt mijn echtgenote een mooie loc voor mij want die weet waar ik behalve van haar nog meer van hou.

@Peter (de geluidsman), jij denkt wel erg slecht over mij hoor maar gelukkig weet ik dat het niet zo is.

Ja die Vectron is wel erg mooi he.

Ik zeg doe je best dan hoef ik ook niet meer zoveel naar Harlaar te rijden wat denk wat een brandstof dat steeds kost.

Tot zaterdag.

@Wico, ik hoop met je mee dat Märklin hem in deze kleurstelling gaat uitbrengen.

@Peter (de geluidsman), laat ik die nu ook nog niet in mijn collectie hebben ja het klinkt gek maar is toch echt waar.

@Marcel, de doosjes voelen het zelfde aan als de andere doosjes die ik heb en van de 7 die ik heb is er nog niet één "opengescheurd" en de eerste die ik heb zijn al veel keer in en uit het doosje geweest.
Ik mis nog de nummers 1-5-9-11-12 mocht het met Harlaar niet lukken volgens Peter was het geen probleem dan neem ik contact met je op.
Bedankt in ieder geval voor je aanbod.

@Gerard, hebben we het nu over grootspoor of modelspoor want ik ben nu het spoor bijster hoor.

@Wico, ik ben nu helemaal het spoor kwijt.

@Dirk-Jan, zo jammer dat mijn forumvrienden nee ik beschouw jullie als mijn bloed eigen gabbers totaal geen vertrouwen in mij hebben dat doet pijn heel veel pijn.

Wat hou jij er eigenlijk aan over aan deze weddenschap ? Een mooie loc ?