Af en toe word ik, en jullie herkennen dat wel, goed gek van al die lopende projecten. Nooit iets helemaal afmaken enzo
Anyway, de afgelopen tijd een flinke slag geslagen met de goederenloods. Een opfrissertje van het verhaal:
Eerst was het het doorsnee bouwsel met een papieren interieur. Na jaren dat eruit gesloopt en begonnen aan een interieur, zie foto 4.
Dat was niet meer werkbaar, oa door kromtrekkende kartonnen ondergrond en moest er ook uit. Een tijd geleden heb ik toen het hele gebouw ontdaan van lijm, plastic resten en raamfolie.
Deze weken is er een nieuwe ondervloer in grijs + een verdiepingsvloer met balkenopdruk ingezet. Op de ondervloer een eenvoudig raamwerk van balken (moet nog eea aan tussenstukjes, maar goed).
De wanden bruin geschilderd (wit wilde niet dekken), zodat ook doorschijnen geen kwestie meer is. En er zit nu een deels interieur in. In 1 hoek zit een zo goed als klare 'hijsinrichting' voor het toekomstige kelderluik. Aan de zijkant ook een gat gemaakt, na voorbeeld uit Tsjechië, om vanaf de oprit ook naar binnen te kunnen rijden.
What's left? Verlichting, raamfolie, kantoortje + trap, steunbalken en schilderwerk nalopen, inrichting zolder en kelderluik. Piece of cake zou ik zeggen
...