Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Simons projecten: Seinhuis interieur, zandbunker en ontluchting tankstation

Gestart door Simon BR39 maandag 19 augustus 2013, 14:22:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Simons projecten
Of het gips nu goed is of niet de laatste foto is wel heel mooi. :thumbup:
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
Zo, het is weer even geleden, maar vanmiddag toch maar weer een klusje afgemaakt :)
Het garagedeel van de brandweerkazerne is nu klaar (hoef het licht alleen nog maar aan te sluiten)  :arrow:
- 2 leds aangebracht
- brandweerpaal, kledingkasten en ladder aangebracht
- slangen om de watertank (van de voertuigen) te vullen gemaakt (geel electriciteitsdraadje + ring aan uiteinde + hangend aan ijzerdraadje)

Kwestie van wachten totdat (ooit  :-( ) de laatste 4 bouwpakketten van preisser binnenkomen, zodat de garage gevuld kan worden...

Helaas is Google Foto's bij mij al overgegaan in Drive, waardoor ik geen link meer kan ophalen om mn fotos te delen hier (zover ik weet).
Dit ging heel makkelijk, dus ik baal r van dat t niet meer kan. wie weet vind ik binnenkort een oplossing hiervoor :?

Re: Simons projecten
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Simons projecten
Dag Simon.

Mooi gedaan met die slangen, die trekken met de felle kleur mooi de aandacht naar binnen toe ... :wink:
Prachtig modelletje trouwens, die Opel! :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Simons projecten
peterke33
gast

Re: Simons projecten
Hallo Simon,

Heb je draadje even doorgelezen en moet zeggen heel mooi gedaan. heb genoten van je bouwkunsten, doe zo verder.


Groeten

Peter
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Simons projecten
Brandweerkazerne is mooi geworden ook de gele slangen hangen netjes. :thumbup:
Opel is erg mooi. :)
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Simons projecten

Hoi Simon,

Raar he ? Die Opel trok ook meteen mijn aandacht  :P

Gaat mooi worden zo  :thumbup:
Een paar preisers zou niet slecht zijn, hoeven niet perse brandweermannen te zijn. Er zijn ook leuke setjes garagemannen te krijgen met leuke extraatjes erbij. Maar een "mensloze" garage heeft ook zijn charmes natuurlijk; zo is de situatie meestal.

Grtz Tony
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2013

offline
Re: Simons projecten
Ziet er goed uit!
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
@Peter en Sandra: dankjewel!
@Erik, Michel en Tony: ook bedankt, die Opel is een mooi (en prijzig) modelletje van Wiking.
  Daar heb ik best even naar gezocht, maar het is helemaal goed gekomen :)

Ik geloof dat ik weer genoeg motivatie heb om verder te gaan, tot binnenkort!
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
Hoi :)

Weer terug van vakantie, dus je zou denken... updates.
Dat is correct, mits jullie niet vergeten dat per 31 augustus weer een nieuw studiejaar begint, dus dat slokt ook zo zijn tijd op.

Afgelopen week wat grootspoor foto's geschoten, wat ik eigenlijk zelden tot nooit doe. Dit keer in Tsjechië, Horni Cerekev.
Dit zijn 5 van de 100 foto's, dus het geeft mogelijk een wat vertekend beeld. Ik ben geen expert en de foto's zijn gecomprimeerd,
dus verwacht geen bijzonder resultaat ;)
Re: Simons projecten
Simon
Dank voor het delen,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Simons projecten

Mooie foto's, Simon  :thumbup:

Weer eens wat ander materiaal, dan wat we hier zien  :P
Het is niet helemaal droog gebleven daar, heeft ook zijn charmes.....
Geen treinenwinkeltje tegengekomen ?

Grtz Tony
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
#Jorg, graag gedaan (Y)
#Tony, klopt, had helaas regen die avond...
   verder helaas niks tegengekomen, zelfs geen tijdschrift. (ben dan niet in de grotere steden geweest, maar goed)
   Daar is de stand van zaken af en toe rechtstreeks toe te passen op situaties tot 100 jaar geleden, al zie je dat het ook in dit land vooruit gaat.
   Eigenlijk had ik nog een smalspoorbaan willen bezoeken, maar dat wordt toch een ander jaar.

En om het af te maken...
Het eerste gebouw en de loods staan ook op dit station. De functie ervan was me niet helemaal duidelijk, waarschijnlijk voor het personeel e.d.
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Simons projecten
Bedankt voor het delen van de foto's Simon.
Re: Simons projecten
Simon

Dank  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Simons projecten
Fijne vakantiefoto's Simon!
Bedankt voor het plaatsen :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
Hoi,

"Dingdong. Hier is uw pakketje, veel plezier en een fijne dag!" Kortom, dat was de postbode  :P
En wat bracht hij dan wel? Een TP-Link WA860RE WiFi repeater.
Die heb ik dus uitgepakt, binnen 2 min geïnstalleerd en meegenomen naar de hobbykamer...

U raadt het al, die is voor de baan. En jawel, kabeltje getrokken naar de CS2. Daarna even Remote CS gedownload in de Playstore
en als laatste van de M* website het officiële CS2 programma voor PC gedownload.

Kortom binnen 15 minuten had ik het voor elkaar, PC, telefoon en CS2 met elkaar in verbinding  :) :)

Uiteraard was het niet heel noodzakelijk, maar het is wel erg leuk en ook wel handig. Ik bedoel, wie heeft er geen ontsporing,
moet naar de plek des onheils lopen. Hea, even die andere trein wegrijden. Terug naar de CS2, trein verzetten... enzovoorts.
Dat is dus nu verleden tijd. (had overigens ook wel zitten denken om iets te maken dat ik een MS1 in elk segment kan pluggen oid).
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Simons projecten
Zie net je mooie vakantie foto's Simon. :thumbup:
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Simons projecten
Hoi Simon,

Domme vraag misschien, maar wat is de winst van dit alles ?
( je weet, ik ben digibeet  ;) )

Grtz Tony
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
Hoi Tony,

Absoluut geen domme vraag, dus hier t antwoord  :P :
1. Als ik nu werk met pc/telefoon heb ik daar ook fatsoenlijk bereik.
2. Voor updates hoef ik het CS2 niet helemaal los te koppelen en mee te nemen naar de router.
3. Ik kan nu de locomotieven draadloos besturen, ideaal wanneer je toevallig net buiten het bereik van je besturingssystemen bent,
terwijl je toch iets moet laten rijden e.d.  :!:  (Dit was voor mij altijd een grote ergernis, bij bijv. storingen door vuil enzo)
4. Op afstand controleren of alles uit is (stel ik ga koffie drinken en ik wil weten of ik echt alles uit had staan).
5. Noodstop binnen handbereik (op mijn telefoon).
6. Klaar voor de toekomst  :o)

Het zijn allemaal op zich weinig bijzondere argumenten, maar alles bij elkaar opgeteld is het voor mij reden genoeg om het te doen zo.
Zo je vraag een beetje beantwoord?
Re: Simons projecten
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Simons projecten
 :) Alles bij elkaar heb je zo een heel mooi besturingssysteem  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En erg mooie vakantie kiekjes. B)

Dirk-Jan
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Simons projecten

Vraag uitstekend beantwoord, Simon  :thumbup:

Een soort draadloze mobile station met extra mogelijkheden dus, als ik het goed begrijp !
Inderdaad niet heel noodzakelijk, maar wel erg gebruiksvriendelijk  :P

Bedankt voor je duidelijke antwoord en veel (speel)plezier er mee !

Grtz Tony
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
Ik had op de chat al beloofd n fotootje te posten van mn nieuwe aanwinsten:
5 (2e hands) brandweerwagens van Preiser. Ze zien er keurig uit en van iemand op marktplaats gekocht.  :)

Achtereenvolgens een wechsellader (met totaal 4 bakken); strooiwagen; werkstattwagen; blus/materieelwagen; blus/tankwagen;
en achteraan nog een alreeds aangeschafte (en gebouwde) commando/materiaalwagen en een opel rekord.

als laatste een fotootje van de wechsellader, geheel functioneel  :thumbup:
Re: Simons projecten
-Simon:
Mooie aanschaf,  :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Simons projecten
Spoorman
gast

Re: Simons projecten
Citaat van: Simon BR39 op woensdag 14 oktober 2015, 16:02:49

5 (2e hands) brandweerwagens van Preiser. Ze zien er keurig uit en van iemand op marktplaats gekocht.  :)


Altijd binnen gestaan? :D

Leuk tafereeltje. :)

Met groet,
Ben.
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Simons projecten

Imposant, Simon  :thumbup:

Dat is een fraaie verzameling, die je bemachtigd hebt !
Daar kun je mooie tafereeltjes mee maken  :P

Gaan we vanzelf zien hier .....Grtz Tony
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Simons projecten
Dag Simon.

Nice collection ... !!! :thumbup:
Lag het in de bedoeling om zo'n brandweercollectie
te bemachtigen of is het een 'toevalstreffer'?

Groeten,

Erik.
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
#Jorg: Dank je!

#Ben: Daar lijkt t wel op he, ik denk dat ze door de wasstraat zijn gereden ;)

#Tony: Wees niet ongerust ik heb plannen genoeg... De brandweerlieden zijn bijna allemaal geschilderd, dus dan kunnen we over n tijdje van start.
Heb in de kast ook een pand staan (Vollmer dacht ik), dat al brandschade heeft. Daar komen tzt flakkerende ledjes (van kaarsjes) in. Uit mijn hoofd gezegd heeft het
al op de foto gestaan in mijn draadje baanbouw. 2e foto, 3e gebouw van onder

#Erik: Thanks, ja, maar dat ik in de loop van de tijd komen opzetten. Mijn eerste trein was de br212 feuerwehr. Niet echt realistisch, maar ik wilde er toch wat mee doen.
Dat is gelukt uiteindelijk (foto's zijn al een keertje langsgekomen). Daarbij moest uiteraard een kazerne, en ja, die moest vol staan. Gecombineerd met mijn andere voorliefde voor
vrachtwagen- en automodellen uit die periode, staan er nu dus een aantal mooie Magirus wagens (Deutz en Saturnus) voor de deur.
Dat ik deze heb gekocht is toeval, het was eigenlijk de bedoeling om alles zelf te bouwen van de bouwpakketjes zelf, maar die zijn slecht te verkrijgen.
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
Goedenavond,

Laat ik het kort houden, hieronder het bijna onzichtbare doorbrengen van veel dagen ;)
- schilderen: voor/achter/knipperlichten, schijnwerpers, treden, ruitenwissers, grille, claxon, handgrepen, wit-balletje-voor-omvang-voertuig en nog veel meer.
- verbouwen: werkende lichtmast, ingebouwde pomp achter luik, aanhanger

Wat zien jullie (op volgorde):
slauchkraftwagen (wagen met losse waterpomp en vooral veel slangen)
werkstattwagen (voertuig met gereedschap en ondersteunend materieel)
grosstanklöschfahrzeug (voertuig met grote watertank en monitor)
tanklöschfahrzeug (standaard blusvoertuig met extra gereedschap in dakkoffers) (dit is het enige niet volledig realistische model. officieel een Rüstwagen 3)
Kommandowagen (auto van officier van dienst)
anhänger (aanhanger met waterkanon)
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
En deel 2 van de reactie.
Voorlopig gaat alles in de ijskast, ben r ff klaar mee ;)
Wat moet r nog gebeuren:
- decals
- raamrubbers (rotwerk)
- slanghaspel en aansluitingen van grosstanklöschfahrzeug
- interieur werkstattwagen


Wat zien jullie hieronder:
- achterzijde van alle wagens
- let vooral op de lichtmast en pomp, deze zijn self-made, op de lichtbak zelf na.
- voorstelrondje ;) (ook zelf geschilderd)
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
En het lijkt of het project nooit af is...
Hier de laatste aanwinst: Preiser brandweerwagen met simon-snorkel (gelenk-bühne).

Wel weer een bouwpakket gelukkig, hoef ik niets te slopen.

Ik heb er lang na moeten zoeken, maar nu via e-bay een leuk prijsje kunnen scoren. Want ze gaan meestal voor 40+ weg, dat is teveel van het goede ;)
Op de achtergrond draait nog een projectje, maar dat is lasercut dus dat gaat niet zo snel ivm drogen e.d.

Gr Simon

©Preiser
Re: Simons projecten
peterke33
gast

Re: Simons projecten
Simon,

Das leuk die brandweerwagen, komen er ook blauwe zwaalichtjes op het dak ?



Groeten

Peter
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
@Peter, bij een aantal brandweerwagens kan ik de cabine nog loshalen, dus dat is zeker een optie...

Om maar aan te sluiten bij mijn vorige update:
de brandweerwagen is in principe rijklaar. Het bouwen was een leuk klusje, alles kan in principe los,
maar ik heb toch wat meer moeten vastlijmen dan anders, om tegenwicht te bieden aan de mast. (zitten ook 2 moeren in).

Verlichting voor, spiegels, schijnwerper, een nog over te schilderen wit randje bij de zwaailichten, stuur/wijzers/bekleding,
steunplaten (moeten nog roestig worden), verlichting achter en tenslotte de metalen platen op het achter-'dek'.

Ik ben nog niet tevreden over de bak, wbt de aansluiting rondom de straalpijp. Eveneens heb ik nog geen duidelijkheid rondom
de aansluiting op de waterpomp (waar zou die ergens zitten? :S)

En ja, er zit geen glas in de cabine, zat niet in t pakket  :(

ps. ja, de handgrepen aan de rechterzijde ben ik vergeten  :D
Re: Simons projecten
peterke33
gast

Re: Simons projecten
Simon,

Heb je weer heel mooi gedaan hoor, als het zover is dan wil ik ook brandweerwagens op de baan.
liefst met zwaailichten  :P maakt het toch beetje af.  :D



Groeten

Peter
Re: Simons projecten
Forum Moderator
Lid sinds: 2010

offline
Re: Simons projecten
Ziet er goed uit Simon  :thumbup:
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
Zo, we zijn al ruim 3 maanden verder, dus hoogste tijd om hier weer wat van me te laten horen.
Je kan tientallen brandweerauto's hebben, maar als die werkeloos toe staan te kijken, heb je daar ook niks aan.

Tijd om daar verandering in aan te brengen...

Foto's spreken voor zich. Er moet nog veel gebeuren, maar dat is voor een volgende keer, ben t nu wel weer zat om diverse dagen in n huisje te gluren.

http://www.youtube.com/watch?v=ffnFmxyQU8c

Hieronder de eerste 2 foto's van voor de operatie, de 3 erna van de huidige situatie.
Volgende bericht zal nog wat 'nacht'foto's bevatten.
Re: Simons projecten
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten
Deel 2:

Dan is het ook wel zo netjes om te vertellen wat ik heb gedaan voor de verlichting:
- Bij de action een setje nepkaarsen gekocht.
- Deze gesloopt.
- Spanning gemeten.
- Ledjes afgeknipt.
- In serie in t huisje gemonteerd.
- Aan een 5V DC voeding + weerstandje gehangen.

In het huis is al het houtwerk ik de lak gezet, 2 schilderijen vernieuwd en opnieuw behangen.
Re: Simons projecten: Goederenloods
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten: Goederenloods
Hoi,

Om de perrons (zie het draadje van mijn baan) even te laten rusten, wat anders weer opgepakt.
Al heel lang ben ik bezig om het lagerhaus van Faller op te leuken. Ik was begonnen met een karton en daarop een skelet van luciferhoutjes.

Ondertussen begon ik mij steeds meer te ergeren aan de talloze lijmvlekken, waardoor de ramen zelfs ondoorzichtig waren. Tijd voor de sloop.
Dak eraf, vloerplaat eraf, deuren eruit. Ik heb geen foto's van hoe de grote ramen eruit zagen, maar op de eerste foto zie je nog wat restanten van de kelderramen.
Zolang het raamfolie enkel langs de zijkant is gelijmd, geen probleem, maar er zat lijm middenop. Dat trek je er niet meer af, dus alles stuk voor stuk geschuurd met de dremel.
Nu was het ergste weg, maar op elk spijltje zat nog rommel van het schuren. Dus een inktpen genomen, 1 van beide lipjes erafgehaald, zodat ik een heel klein maar scherp randje had. Daarmee ALLE  B)  spijltjes netjes gemaakt. Raam voor raam in de verf gezet, om de lijmvlekken onzichtbaar te maken. Zodra het folie erop zit, zijn de ramen klaar.


De houtkleur is soort van paars-bruin, welbekend van Faller. De trap en houten vlonder staat al in de nieuwe verf (in het echt glimt het niet zo). Misschien dat ik zo ook het hele houten raamwerk schilder, tezamen met het pleisterwerk - ook lijmvlekken  O:-D

Nu de vloer. Het karton buigt iets en het moet nog geschilderd worden... Plastic is geen optie, vanwege het verven. Oja, natuurlijk! Plaatje hout erin. Gezaagd en geschilderd.
Nu ik het typ is het zo gebeurd, maar het was een heel karwei. Ik ga op vakantie binnenkort, dus verdere plannen heb ik nog niet, maar het wordt volledig ingericht, dat beloof ik alvast ;)
Re: Simons projecten: Goederenloods
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten: Goederenloods
En nog een bericht, vanwege het fotolimiet.
Re: Simons projecten: Goederenloods
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Simons projecten: Goederenloods
Dag simon.

Dat heb je erg netjes gemaakt :thumbup: :thumbup:
Nu het vakwerk nog ... ? :roll:

Groeten,

Erik.
Re: Simons projecten: Goederenloods
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten: Goederenloods
Erik: Dank je :)
Tja, klinkt als een beetje teveel van het goede, maar ik heb t gelijk even uitgeprobeerd, t valt op zich wel mee.
Of ik het pleisterwerk ga doen weet ik niet, daar zitten wel de meeste vlekken, maar ik zoek nog de juiste kleur wit (mag absoluut niet gelig zijn), en het plastic loopt rond weg achter het houten raamwerk, wat t lastig schilderen maakt...

Fotootje om te laten zien hoe dat er uit ziet: houten raamwerk is deels geschilderd, op links bovenin en rechts na... Oordeel zelf.
Re: Simons projecten: Goederenloods
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Simons projecten: Goederenloods
Dag Simon.

Het vakwerk vertoont nu al een hele verbetering :thumbup:
Als je er toch voor kiest om het pleisterwerk
ook op te knappen, zou ik dat wel eerst doen ...

Groeten,

Erik.
Re: Simons projecten: Goederenloods
leuk werk en goede tips Simon  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

mvg Michel
Re: Simons projecten: Goederenloods
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten: Goederenloods
Hoi allemaal,


Het is alweer een tijdje geleden, maar dat is niet zo heel vreemd als je bedenkt dat ik ondertussen op vakantie ben geweest.Er is dan ook niet heel veel te melden, behalve dan dat ik dit keer wat meer foto's heb gemaakt van een ander Tsjechisch station en
eveneens een ritje heb gemaakt met de smalspoorlijn Jindrichuv Hradec. Zie www.jhmd.cz voor meer info.

De trein bestaat uit een stomer, een of twee bagagewagons voor o.a. de fietsen, een wagon met een barretje erin en verder personenwagons, waarvan 2 open.
Ik zat in de open wagons, en toen ik terug kwam wist ik heel goed hoe men zich vroeger voelde (heb c.a. 4h in de wagon gezeten).

Van de pakweg 200 foto's zal ik proberen wat mooie ertussenuit te halen in deze en volgende berichten. Nu had ik achteraf gezien met mijn telefoon erg veel last van tegenlicht, doordat er veel bewolking was en het zonlicht nogal verspreid werd. Volgend jaar daarom betere foto's van de JHMD lijn, maar wel een voorproefje. Nu eerst van het station Pocatky-Zirovnice...

@Erik: dat ga ik wss ook maar doen. Eerst op zoek naar een harde kleur wit, die niet gelig opdroogt.
@Michel: leuk om te horen :)
Re: Simons projecten: Goederenloods
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten: Goederenloods
Deel 2
Re: Simons projecten: Enkele grootspoorfoto's
-Simon:
Dank voor het delen van de mooie foto's,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Simons projecten: Enkele grootspoorfoto's
En nog (scenery) ideeën opgedaan om te gebruiken op je modules, of niet?
Re: Simons projecten: Enkele grootspoorfoto's
Lid sinds: 2014

Märklin fahren-ärger sparen

offline
Re: Simons projecten: Enkele grootspoorfoto's

Hoi Simon,

Zo te zien, heb je weer heel wat inspiratie opgedaan  :thumbup:
( en een fijne vakantie gehad  :P )

Grtz Tony
Re: Simons projecten: Enkele grootspoorfoto's
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons projecten: Enkele grootspoorfoto's
Hoi,

Heren: graag gedaan en bedankt!

@Tony, beide ;)
@John, jazeker. Ik zal een dezer dagen een korte update met wat ideeën posten in mijn baanbouwdraadje.
Re: Simons projecten: Enkele grootspoorfoto's
-Simon:
Fraaie beelden weer,  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Simons segmentenbaan: plannen van de stationsomgeving
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Simons segmentenbaan: plannen van de stationsomgeving
En verder... niet veel gedaan, wel weer een vrachtwagen gepimpt. Deze reed al rond, maar totaal 'blanco'. Wat is er gebeurd?
- koplampen, grille, spiegel, ruitenwissers, handgrepen, knipperlichten, 2 opstaptredes, wat zilveren details, stoelen, dashboarddetails en de velgen geschilderd. Het origineel van de verpakking staat er als vergelijking bij. Aanhanger moet nog, frame wordt nog compleet bordeauxrood.

See ya!