Arie,
weer een fantastische aanwinst. De bruine Phalzbaan uitvoering is trouwens ook heel mooi.
Groetjes, John
Hoi John, ja de bruine pfalz is ook heel mooi, jammer dat ze beide geen sound hebben, vr gr Arie
Hallo Arie,
Gefeliciteerd met je nieuwe loc, en het is nog geen eens vaderdag....! In ieder geval bedankt voor al de testen die je ons hebt voorgeschotelt, Zowel voor jou, àls voor ons was het weer zeer leerzaam ! Bedankt ! 
groeten, Willem.
Hoi Willem, geen dank voor het testen, is ook uit eigenbelang. De loc heb ik mezelf kado gedaan, dus wat de kinderen zondag hebben is echt nog een verrassing

, vr gr Arie
Hallo Arie,
Hoe gaat het met het ballasten bij jou of ben je druk aan het kijken en genieten van je nieuwe aanwinst die al menig rondtjes heb gemaakt op de modelbaan?
Groet Wim.
Hoi Wim, de ballast test bij mij is wel zo'n beetje klaar zo, wel wil ik nog weatheren en met die graslijm en jouw omkeer methode gaan proberen, maar moet dan eerst de lijm nog kopen. Natuurlijk volg ik jouw verrichtingen nog steeds, man hoe verzin je ze toch

nu weer met een stuk koort ( eh koord) vr gr Arie
Hallo Arie,
Fijn verslag heb je gemaakt van het ballasten. Ik had een paar jaar terug ook in mijn oude draadje al eens een verslag gemaakt van de C-rails ballasten.
Ik lees je goede ervaringen met vloeibaar rubber van pipoos, waar koop je die flessen?
Ik wil het ook eens gaan proberen.
Succes verder.
Groeten Ronald 
Hoi Ronald, Nog bedankt voor het mailen van de foto's van jouw ballastwerkzaamheden. Het lijmen met rubber bevalt me prima en kun je bij Pipoos kopen, het merk is kars, witte fles met rode dop, vr gr Arie