In de vakantie niet zo veel gedaan.
Wel gepoogd om een elektrische trafo bij te schakelen voor meer power voor de verlichting.
Helaas bleef ik kortsluiting maken. Heb uiteindelijk maar weer alles terug gezet.
Op het perron heb ik strepen aangebracht.
De poging met verf werd erg lelijk, op de side van N-project de tip van een witte merkstift gelezen.
Uitgezocht waar te kopen en er op af. In de winkel gelukkig gekeken of ze niet uitgedroogd waren, want hier hadden een aantal exemplaren last van.
Thuis getest op de onderkant van de geverfde perrons, na even oefenen lijkt het trekken van een dun wit lijntje te kunnen. Helaas na 30 cm begint het niet egaal te gaan. Heb zo'n 5 meter te tekenen dus dat valt tegen.
In de vakantie werd mijn KIA teruggeroepen, gelukkig niks aan de hand, maar nu blijkt er naast de garage een letter sticker reclame bedrijf te zitten. Op de vraag naar een lang restje wit stickervel, kwam de eigenaar met een rolletje van zo'n 5 meter aan.
Het snijden bleek niet eenvoudig, maar ik ben niet ontevreden. Bijgaand wat sfeer plaatjes. Heb ook het station voor de gelegenheid beetje aangekleed. Ook het eerste steen laagje is gestrooid.
Veel details even voor de foto geplaatst, maar geeft al wel een leuk beeld.
Ook heb ik de vorig jaar zomer te Lille gekochte toren in elkaar gezet. Vooraf de voegen in gewassen waardoor de plastic lok weg is. De daken liggen nog los en zullen tzt nog gewashed worden.
Ben benieuwd of we dit jaar ook weer wat tegen komen