Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Midwolda C.S.

Gestart door robert39 zondag 07 november 2010, 00:00:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Midwolda C.S. Filmpje Kalktrein met 2433 en 2418 in dubbeltractie (21-1-12)
Mooie trein hoor, goede lengte zo  ;)
Die loks zijn ook wel stoer in die dubbeltractie.
Re:Midwolda C.S. Filmpje Kalktrein met 2433 en 2418 in dubbeltractie (21-1-12)
Hans, wat bedoel je "die kalktrein wil ik ookdie is egt mooi vooral dubbeltractie is het erg moe." Waarom is die dubbeltractie moe?

Re:Midwolda C.S. Filmpje Kalktrein met 2433 en 2418 in dubbeltractie (21-1-12)
Iedereen bedankt voor de complimenten !! :) en de ic+ is natuurlijk wel de sneltrein richting Groningen  ;)
Groet Robert
Re:Midwolda C.S. nieuwe aanwinst 6503 en IC+ binnenverlichting (1-3-12)
Hallo Iedereen,
Eindelijk weer wat tijd voor de Hobby(we verwachten een kleine in juni,dus de babykamer had voorrang ! :thumbup:), Heb afgelopen zaterdag de grijsgele 6503 bemachtigt :) en een paar autotjes voor weinig !! Vanavond heb ik (naar aliebengalie's voorbeeld) binnenverlichting ingebouwd, het is nog niet helemaal klaar , maar het brand  :thumbup: :D Nu nog 5 stuks  8o Ik heb de strips bij peter (impulsief) besteld super service en goedkoop !! komend weekend komt er nog weer een update.
Groet Robert 
Re:Midwolda C.S. aanwinsten en binnenverlichting IC+ (1-3-12)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re:Midwolda C.S. aanwinsten en binnenverlichting IC+ (1-3-12)
Heb vandaag eindelijk m'n motorpost opgehaald , er is een Esu decoder in gekomen en een 5* motor. ETS emmen heeft dit voor mij ingebouwd, Ik had deze motorpost gekocht in Rijswijk, maar thuis gekomen zat er geen leven in. Heb van de verkoper netjes 40 euro terug gekregen op de rekening, om hem te laten repareren. De motorpost rijd erg fijn !!
Groet Robert
Re:Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
Lekker Nederlands Robert  :thumbup: :thumbup:

Mooi opgelost zo.

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Midwolda C.S. aanwinsten en binnenverlichting IC+ (1-3-12)
Citaat van: robert39 op zaterdag 03 maart 2012, 18:35:49
Heb vandaag eindelijk m'n motorpost opgehaald , er is een Esu decoder in gekomen en een 5* motor. ETS emmen heeft dit voor mij ingebouwd, Ik had deze motorpost gekocht in Rijswijk, maar thuis gekomen zat er geen leven in. Heb van de verkoper netjes 40 euro terug gekregen op de rekening, om hem te laten repareren. De motorpost rijd erg fijn !!
Groet Robert

Hey Robert,
Weer een tevreden hobbyist!
Dat is dan netjes door de verkoper afgehandeld.
Succes met de Motorpost, word al een aardige collectie....toch?


Erwin
www.etsemmen.nl
Re:Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
Hallo Robert,

Even je draadje doorgekeken (gelezen), zie veel mooie Nederlandse treinen voorbij komen.
Erg mooi de motorpost met de roco wagens erachter. Je hebt nu veel plek voor de treinen en ik begrijp dat je nog wil verhuizen met nog meer plek voor je hobby. Ga proberen je zoveel mogelijk te volgen.

Eric

Re:Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re:Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
@ Peter, dat plezier gaat wel lukken, bedankt
@Erwin, jah het word al een aardige collectie !! En er komt nog zoveel mooi ns spul uit !! :P Bedankt voor de goeie service !!
@ Erik, ik ben ook zeer tevreden met mijn NS baan , ik hoop dat ons volgend huis een mooie grote zolder heeft ! :P Ik heb nog wel eens "parkeerproblemen" met zulke lange goederentreinen  :D Maar eerst ons huisje verkopen en dat valt tegenwoordig niet mee !!
Groet Robert
Re:Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
Lid sinds: 2011

Niet in paniek raken zolang ik dat ook niet doe!!!

offline
Re:Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
als echte beieren fan kan ik het toch niet laten om hier even mijn mening te ventileren. Wat je rond hebt lopen is niet minimaal en ziet er goed uit, ben zelf 25 jaar terug met zuid duitsland begonnen en dit is nu zo enorme kollektie dat ik moelilijk om kan naar NS. Maar na een paar keer op vakantie in het mooie noord NL geweest te zijn lokt een station als harlingen of kampen mij enorm en heb per ongeluk een NS 2400 in mijn bestand geadopteerd. Nu een klein opmerking uit een goed hart, als je het geluk hebt om je huis te kunnen slijten (met treinen erbij op dit forum zetten altijd succes) moet je eens overwegen om de wanden van te voren aftewerken. Een dure foto achtergrond is helemaal niet nodig maar glad en bijv. baby blauw richting wit van beneden naar boven geeft het geheel al meteen een veel ruimtelijker effect en he je niet het idee dat je op zolder zit. Veel railplezier!!!!
Re:Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re:Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
Hallo Krokodil68 ??
Als ik met een nieuwe baan ga beginnen, is het zeker de bedoeling een achtergrond te plaatsen. Ik beschouw dit baantje als uit probeer en test baantje. Ik weet nu al veel dingen, die ik anders wil gaan doen, als ik opnieuw begin.
ieder geval bedankt voor de tip ;).
mvg Robert
Re: Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Motorpost rijd perfect !! (3-3-12)
Even mijn Draadje afstoffen  :? Ben weer verder met de IC+ wagons gegaan en heb 6 wagons verlicht en in de laatste sluitverlichting gemaakt. (hoe kun je zien in het draadje van aliebengalie) Heb 2 al bevolkt en ga morgen met de laatste 4 bezig.
Heb een filmpje gemaakt , veel kijkplezier !!




p.s. heb nog een 1e klas IC+ wagon over iemand interesse ???
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. stammetje IC+ met binnenverlichting en sluitverlichting
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Midwolda C.S. stammetje IC+ met binnenverlichting en sluitverlichting
Hoi Robert,

Wat een verschil als er verlichting in je rijtuigen zit, zeker als hij bij een station staat te wachten en er poppetjes in zitten geeft dit een leuke sfeer.

Ik moet mijn ic+ stam nog van verlichting voorzien, dit doe ik met Viessmann 2 polige koppelingen.
Ook de poppetjes moeten er nog ingelijmd worden.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Midwolda C.S. (filmpje Containershuttel door Midwolda C.S.)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. (filmpje Containershuttel door Midwolda C.S.)
Hallo iedereen,
Heb m'n nieuwe aanwinsten eindelijk op het spoor, heb zaterdag 2 setjes fleischmann containerwagons gekocht bij mte.
na wat problemen met de koppelingen, eindelijk de eerste inzet. Heb er weer een filmpje van gemaakt.
Groet Robert

Re: Midwolda C.S. (filmpje Containershuttel door Midwolda C.S.)
Ziet er schitterend uit Robert. :thumbup:

Heel veel suc6 ermee....hoop dat alle problemen voorbij zijn.

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. (filmpje Containershuttel door Midwolda C.S.)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. (filmpje Containershuttel door Midwolda C.S.)
jep gaat super nu  :D :D en voor de liefhebbers nog een filmpje  ;)

Re: Midwolda C.S. (filmpje Containershuttel door Midwolda C.S.)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Midwolda C.S. (filmpje Containershuttel door Midwolda C.S.)
Wauw, mooie sleep Robert  :thumbup: :thumbup:

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Midwolda C.S. (filmpje Containershuttel door Midwolda C.S.)
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. (filmpje Containershuttel door Midwolda C.S.)
Mijn allernieuwste aanwinst, nee geen trein dit keer ,maar nog iets veel mooiers mijn zoon MAX  :) :D
Hij is Donderdag om 10.37 geboren, Na een helse bevalling van 28 uur, toch nog via een spoed keizersnee gekomen. Ben er 5 jaar ouder van geworden, na een dagje van dik 40 uur, maar dit was het allemaal waard !!! Een prachtig kereltje en moeders maakt het op moment van schrijven ook alweer redelijk goed. Momenteel loop ik rond met een glimlach, die 20 man er nog niet afslaan kunnen  :D :D Ik hoop natuurlijk dat Max net zoveel passie voor model/treinen krijgt als ik heb, maar dat is mijn vader ook gelukt !! :thumbup:
Groet familie Boomgaarden  8o :) ;) :D
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
HEEL hartelijk gefeliciteerd.... :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik voel helemaal met jullie mee,al is het hier wel een hele tijd gelee... :D

Maar dit vergeet je (en moeders helemaal) nooit meer. (heb er dan ook maar 1 he Robert).. :D

Hoop op veel gezondheid en geluk met jullie zoon.....

En ben blij dat ik jullie heb leren kennen.....nogmaals van harte.


Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Proficiat, erg mooi modelletje trouwens!

hartelijke groet, Michiel
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Lid sinds: 2010

met de trein was U er al(lang) geweest !

offline
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Alvast een dikke proficiat met de geboorte van Max en een voorspoedig herstel van de trotse mama !

Begrijp wat je wil vertellen met een lange (2) dag(en) ; heb ook iets soortelijks meegemaakt, maar bij mij(allé bij mijn vrouw natuurlijk! :D) was het maar 26,5 uur ! maar dan was het nog (lang!) afwachten daar de navelstreng rond de nek verstrengeld was !  :?  En met een baby van 5.05 kg is zo'n geboorte geen slappe koffie ! Achteraf bleek alles gelukkig in orde ! :thumbup:

Geniet van deze gebeurtenis en nog veel geluk !

Groeten Peter
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Mooie berichten vanuit de familie Boomgaarden op deze druilige zondagochtend! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon :thumbup:. Geniet van jullie mannetje, nu spreekt ie je nog niet tegen en vraagt niet om de haverklap "waarom?" :D
Groet,

Tom
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Gefeliciteerd met jullie zoon Fam. Boomgaarden.

Dit is veel leuker dan treinen  :D :D


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Van harte gefeliciteerd met de prachtige zoon.
Alles is nu anders, maar wel veel mooier (en spannender).
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Proficiat voor beide hopelijk is er voldoende geluid aanwezig  8o :thumbup: Ik weet niet met welke cv's je dat kan instellen  :)
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Van harte met deze geweldige aanwinst! Geniet ervan!
40 uur en een keizersnee kost nogal wat energie,ik hoop dat je vrouw (en jij ook natuurlijk) weer snel op de been is.
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Max!

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Citaat van: Tomm op zondag 24 juni 2012, 09:55:50
Mooie berichten vanuit de familie Boomgaarden op deze druilige zondagochtend! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon :thumbup:. Geniet van jullie mannetje, nu spreekt ie je nog niet tegen en vraagt niet om de haverklap "waarom?" :D
Groet,

Tom

Dat vragen waarom is toch niet erg Tom.....zakgeld vragen om de haverklap is veel erger.... :D :D :D

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Citaat van: Aliebengalie op zondag 24 juni 2012, 12:04:04
Citaat van: Tomm op zondag 24 juni 2012, 09:55:50
Mooie berichten vanuit de familie Boomgaarden op deze druilige zondagochtend! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon :thumbup:. Geniet van jullie mannetje, nu spreekt ie je nog niet tegen en vraagt niet om de haverklap "waarom?" :D
Groet,

Tom

Dat vragen waarom is toch niet erg Tom.....zakgeld vragen om de haverklap is veel erger.... :D :D :D

Mvg: Alex

:D. Het mooie nu is dat de heren nu nog meer waarde hechten aan een Euro munt ipv een biljet. Scheelt toch weer...

Groet,

Tom
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!

Vrgr

Frank
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Van harte gefeliciteerd. Dat hij maar gezond mag opgroeien. Mocht je nog adviezen ergens over nodig hebben, mijn wederhelft is werkzaam in de kraamzorg.

vr.gr.
Jurrien
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Dit is de mooiste aanwinst uit je leven. Van een heel andere klasse, als een modeltreintje hoor. Geloof me! En de ene bevalling is zwaarder dan de andere, maar het is het allemaal waard!

Veel plezier met dit groeiende schaalmodel

Roy
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
gefeliciteerd met jullie zoon ;)

dus het in mekaar lijmen van dit bouwpakketje was makkelijker dan de bevalling!

geniet ervan, ze zijn zo groot hoor B)

groeten renzo
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man. Geniet van deze bijzondere periode en rust lekker uit.

Groet,

Sander
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Een mooiere aanwinst kun je je niet wensen :) Van harte!
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Van harte gefeliciteerd ;)
Hoop op een voorspoedig herstel van uw vrouw & uzelf.

Gr Chopper.
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Robert. Jij en je vrouw van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Max. Geniet er maar flink van en dat wordt dus binnenkort zijn eerste houten speelgoedtrein. ;)

Groet, Ronald
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!

Gr.

Hubert
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Van harte gefeliciteerd met de kleine man.
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Gefeliciteerd! En ik vond de 26 uur die mijn vrouw moest doormaken voor de geboorte van ons zoontje Nick al heel wat... Respect voor ons als mannen, maar nog ontiegelijk veel meer voor onze vrouwen!!! Nooit meer grappen over sinaasappels door neusgaten enzo...

Maar goed, geniet ervan, want alles wat ze zeggen is waar (het gaat zo snel, dat hou je niet voor mogelijk)  :):thumbup:
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst,daar kan niks tegen op.
gr.theo
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Gefeliciteerd :thumbup:.

Gr, Myron
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Hallo Iedereen,
Heel erg bedankt voor de felecitaties en adviessen ! Vanmorgen om 10.45 zijn we thuis gekomen HEERLIJK !! eindelijk in ons eigen huisje. om half 12 stond de kraamhulp op de stoep (62 jaar en een bult ervaring !!!.) wat in het ziekenhuis niet lukte om Max te verlossen van zijn krampjes was in een half uur bekeken. Hij slaapt nu nog steeds heerlijk, zo even de fles geven !!
Groet Robert
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Robert en ega,

Hartelijk gefeliciteerd met Max

Samen veel plezier en geluk

gr

Erik

Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Schitterend Robert.
Zo zie je maar wat een brok ervaring even regelt voor je.
En toch willen we graag op tijd met pensioen..... :D :D :D

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Van harte gefeliciteerd en geniet er goed van! :D
Ik wens jullie alle liefde, geluk en gezondheid toe.

Groetjes,

Antal
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
zo een lief, schattig, maar hulpeloos wezentje, zo een mini-mensje...  een "boeleke" zoals ze het hier noemen... het is een wonder op zich !
Gefeliciteerd met de geboorte van Max.  Geniet van elke dag met jullie kindje, want voor je het weet is hij groot en kan je de controle van je treinbaan afstaan, "papsie" !!
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Max, jongen. Van harte.
Ik vind het knap van je dat je nu al goeie keuzes heb gemaakt, om de ooienvaar juist bij deze papa en mama te laten landen :D 
Ik ben van mening dat het niet beter had gekund.
Daarnaast kun je zo instappen in een mooie hobby van je vader, ik moest alles zelf sparen, dus je ligt zeker al een dikke 50 jaar voor  op mij.
Max, kerel,  ik wens je een mooi leven toe maar dat moet wel gaan lukken met twee van die lieve ouders.
Pap en Mam geweldig en gefeliciteerd met deze prachtige KEREL.

gr erik

Die  ook in het bezit is van twee prachtige kerels  :O >:-D  en niet te vergeten een schat van een vrouw.
Ook namens Sil veel sterkte met het opknappen, zij is een ervarings deskundige op het gebied van een spoed keizersnee >:-D
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Hier moet is even wat nieuws komen he.
Want Max gaat al bijna naar de crache...... :D
Enne zijn papa Robert heeft Aliebengalie helemaal overgehaald om met zoveel mogelijk NL materiaal te gaan rijden .
Roberto bedankt maar weer,daar gaat me mooie zwitserse aanwinsten en nog het een en ander..... :D
Maar Max alles komt goed hoor , papa is al aan het sparen voor een paar mooie treinstellen.
Oa een paar class 66 bv .....maar niet verder vertellen he Max..... :D

Mvg: Alex
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Lid sinds: 2007

Midwolda C.S. is mijn NS wereld

offline
Re: Midwolda C.S. Mijn mooiste aanwinst ooit !!!
Hallo Iedereen,
Loop ik m'n draadje te zoeken om een filmpje er op te posten , heeft Alex al wat gepost  :D Maar goed  Max is inderdaad al weer een eindje op weg en lawaaid al aardig door het huis  :thumbup: :thumbup: Hopelijk krijgt hij ook het treinen virus, dan kunnen we lekker samen knutselen. Volgend jaar kunnen we samen naar eurospoor of een andere leuke beurs  :P

@ Lucien, Ja jij hebt 100 % gelijk, ik ben erg blij met m'n 1211. Maar als ik s'morgens in de wieg kijk, krijg ik een gevoel door m'n lijf dat kan ik met 2000 modeltreintjes nog niet krijgen !!

maar nu ik heb voor de liefhebbers een filmpje gemaakt van m'n nieuwe NS 1211, die stond al langer op m'n verlanglijstje als een class 66 (gaat er zeker nog een keer komen Alex :P)



Heb ook nog 2 nieuwe aanwinsten, die ik al een tijdje op de baan had staan op de foto gezet.
Jah het word een stukje drukker met een kleine :D maar wel geweldig mooi !! :)
Groet Robert