Hallo iedereen,
Gister ben ik bij Alex (Aliebengalie wie kent hem niet ???!!!

) op bezoek geweest, om 6.49 vertrokken uit Haren (jah dat rel dorp) na 3 uurtjes stond ik in rotjeknor. Alex stond al te wachten in z'n opel "vectra"

, na de begroeting zijn we direct door gereden naar Werkendam. Daar hebben we even rondgekeken en een bakkie gedaan. Toen zijn we de hoofd attractie gaan bekijken, een mooie met koploper bestuurde marklinbaan. Werkelijk prachtig, jullie zijn echt met iets prachtigs bezig

Sander (seinwezen) Had mijn sikje ff verbeterd, de sik liep niet mooi over de wissels heen, maar nu wel. Bedankt Sander

Ze hadden daar nog een mooie locloods staan, dus die moest ook maar mee. Terug naar rotjeknor. Eerst hebben we nog wat locs en wagons bekeken, praktisch in de achtertuin van Alex

Bij Alex thuis aangekomen eerst koffie met gebak (had Alex z'n lieve vrouw al klaar staan),gingen we naar boven alex zijn baantje bekijken. Nou mensen werkelijk, zijn foto's liegen er niet om op dit forum !!! wat een spullen heeft hij

erg mooi !! we hebben diverse treinen laten rijden , waaronder mijn sikje (rijd perfect btw) Maar omdat de tijd alweer vervloog , zijn we in de auto gestapt en de maasvlakte op gereden (ook nog een pitstop bij de mac

) We hebben diverse containertreinen en kolentreinen bekeken, daarna zijn we weer terug gereden. Na wat broodjes bij Alex thuis hebben genuttigd, voor de laatste keer naar boven. We hadden helemaal vergeten om de roco plan V nog op de rails te zetten

En ik als NS fanaat moest die natuurlijk nog zien rijden

Na nog weer veel te veel gel*ld te hebben, was het tijd om terug te gaan naar het noorden. Om 18.05 vertrok ik weer uit Rotterdam,en was de dag weer veel te kort, want ik had het gevoel dat ik nog maar 2 uurtjes geweest was

Alex bedankt voor dit mooie avontuur,ik heb er van genoten !!
Groet Robert