Hallo iedereen,
Allemaal bedankt voor de leuke reacties, vandaag ben ik naar Zutphen geweest om wat spullen te kopen voor m'n baantje.
Dat is gelukt, ik heb een doos vol c rails gekocht met verf en ballastresten. Na een avondje huisvlijt ziet het er weer schaduwstation waardig uit

Max heeft mij ook goed geholpen. Ik heb de wissels en railzen gewoon in lauw water schoon gemaakt, daarna met de compressor droog geblazen. Ik durf dit alleen niet met de 4 ontkoppelrailzen te doen, dus hier zit nog wat ballast aan.
Belangrijk voor hem heb ik een AKI gekocht die gaat binnenkort op de baan verschijnen. Robin (hero) gaat nog een printje voor me maken om de AKI te kunnen schakelen, alvast bedankt Robin

Heb nog wat andere spullen gekocht om van de week weer verder te gaan met m'n baan, ik hoop nog deze vakantie weer automatisch te kunnen rijden.
Ik wil een kopstation gaan bouwen aan het eind v/d baan, voorlopig althans, want ik wil nog een stukje er bij bouwen en nog een spiraal plus schaduwstation. Ik ben nog een beetje aan het stoeien met wintrack hoe ik dit het beste kan aan pakken.
als iemand een leuk idee voor een kopstation heeft, graag !!
Groet Robert