Citaat van: Sascha op donderdag 01 april 2010, 22:07:41
Voor de oplettende lezer, ja, ik kom nog 2 decoders te kort 
To be continued... but when?? 
In het draadje "Ik baal verschrikkelijk" heb ik een tijd terug gemeld, dat een wisseldecoder die ik aansloot intern doorgelust was, en mijn 6021 onherstelbaar heeft opgeblazen. Die 6021 heb ik nog vervangen en toen trad de zomer-recessie in

Vandaag begon het toch weer te kriebelen, de jongste was naar school, en Thomas had vrij.. Dus klussen op zolder.. Geen zin nog om op te ruimen, dus waar in godsnaam gaan we beginnen. Kevin (de jongste) hangt af en toe aan het 17" touchscreen, welke nog niet zo robuust bevestigd was. Dus die maar eens wat steviger gemonteerd :

Verder moest er nog een kapotte wisseldecoder vervangen worden, en twee wisseldecoders bijgeplaatst worden.. Die geplaatst, gaatjes geboord in de plank, en kabeltjes gesoldeerd zodat deze klaar zijn voor gebruik.. :

Ook wilde ik iets doen aan de 3 keyboards die ik voor de wissels gebruik. 3x 1 t/m 16 is niet zo handig als je uiteindelijk 45 wissels krijgt.. Wissel 30 moet om... ff denken... 30 - 16 = 14, op het 2e keyboard.. Gaat natuurlijk allemaal wel.. Maar een paar stickertjes doen wonderen

:

Eenmaal weer eens bezig aan de baan, jeukt het nu weer goed.. Heb nu echt zin om alle wissels aan te gaan sluiten, en dan met de terugmelding aan de slag te gaan.. Tot de volgende update !! (maar wanneer?? Ik denk dit keer een stuk sneller i.i.g.

)