Hans,
voor wat betreft je 1ste opmerking over de slanke overloopwissels: wanneer die komen te vervallen is er geen mogelijkheid meer om via het 2de spoor van bovenaf naar het 2de blauwe stationsspoor te gaan, ik weet wel dit is in strijd met de getoonde rijrichtingen maar zonder die wissels valt die mogelijkheid geheel weg. Dus wissels toch maar behouden, ze doen immers geen kwaad?
Vaste kruisingen ipv kruiswissels verengen de rijmogelijkheden nog meer naar mijn gevoel maar er zit idd wel een grond van logica in.
Dat valt dus nog te bezien.
Overloopwissel in station was idd een nuttige aanvulling aldaar.
Je laatste opmerking is me wat onduidelijker: je bedoelt de kruiswissel onder het groene bergspoor vermoed ik want op de berg zie ik geen kruiswissel.
Bijgaande geeft het mogelijke oranje traject weer via die kruiswissel.
Maar ik zie op dit eigenste moment dat ditzelfde traject eigenlijk reeds grotendeels kan gevolgd worden via de keercirkel en het spoor onder het oranje spoor, dus deze kruiswissel zal ik schrappen.
Thx voor je bijdrage