hè, hè eindelijk een slanke DKW. Wel veel vulstukjes nodig om in het 360mm raster te komen al kan ik dat raster niet ontdekken op het plaatje in de folder, jullie wel? Stukjes rail toevoegen om de parallel spoorafstand te variëren. Dat is niet bijzonder dat moest met M- en K-rail immers ook. Ben benieuwd naar meer voorbeelden uit het nieuwe railplanboek 03061. Wie dit stuk rail niet mooi vind: K-rail heeft al heel lang (minimaal 22 jaar) een mooie slanke kruiswissel, zonder aandrijving, catalogusprijs € 68,99 daar moeten nog twee 75491 aandrijvingen a € 29,99 bij. Is dan de 24720 C kruis inclusief 4*24071 dan nog wel zo superduur? (niet beantwoorden: is retorische vraag).
Over de fictive kleurstelling: ahum en eh Märklin en heel veel merken hebben wagons die in het echt, echt niet zo rijden of bestaan. Denk aan de kerstwagons zoals de nieuwe #48422 van de Weihnachts-Bahn (WB), museumwagens, uitgegeven Sonderwagens van winkels, bedrijven en van onze eigen 3railforum, you name it. Vind je het leuk en heb je er geld voor over dan kopen en anders, wat anders gaan zoeken. Ieder zijn eigen smaak en twisten daarover heeft geen nut.
Ik klaag eerder over 47680 set van 5 containerwagens voor € 299,00, dat is 60 piek per wagen en dan heb je nog geen meter treinlengte: € 3,29 per centimeter trein. Opgeteld aan losse wagens kon ik grofweg aan catalogusprijs op € 320,00. Een maandje niet op gas stoken... Je hobby uitbreiden wordt afzien
Dirk :-{)