Citaat van: flevoland2012 op vrijdag 21 januari 2022, 14:19:42
2023 staat in de planning, dus pas over een jaar, wel bizar ver vooruit gepland, hadden ze net zo goed in neuheiten folder van 2023 kunnen zetten
Denk je dat de Corona crisis geen invloed had voor de aanleveringen om een model te maken?
Buiten de sluiting van de fabriek, zieke medewerkers en geen chips (voor de decoders) in de aanlevering........daar denkt blijkbaar geen hond aan als ze roepen veel te ver vooruit gepland

Ze lopen zover achter dat het misschien wel 2024 wordt

Ga maar na nog meer dan 70 nieuwtjes die nog uitgeleverd moeten worden, voor het gemak tel ik ook de nog niet helemaal uitgeleverde nieuwtjes mee (dan kom je zelfs boven de 70 met gemak)

Nee ik denk dat ze beter twee jaartallen hadden kunnen neerzetten, maar dan maken ze het zichzelf weer moeilijk

Maar denk nou niet dat Märklin de enige is die er last van heeft.......zelf werk ik bij een bedrijf die soms 8 tot 12 weken moet wachten, op armaturen waarmee je ze anders dood gooien.
Zelfs een kabeldoos waarin geen chip te bekennen is, maar alleen een stuk gegoten plastic, zelfs daar wachten we al tijden op.
Met alle gevolgen van dien, ja zelfs uitgesteld werk omdat we toch niet eerder terecht kunnen vanwege het ontbrekende materiaal.
Stil zitten doe ik niet ik hou me nu voornamelijk bezig met het onderhoud, en daar heb je dan ook weer materiaal voor nodig, die ik dan in probeer te plannen om de werkvoorbereiding te helpen.
En dit allemaal door die covid 19

ellende.......
Zelfs al zouden we van die ellende af zijn, dan nog duurt het minstens een half tot een heel jaar eer we weer op peil zijn