Hallo Tony Carl en Peter,
Allereerst bedankt voor jullie berichtje.

Afgelopen dinsdag is het gips eraf gegaan om de krammen te verwijderen helaas had het gips sommige krammen diep de knieschijf in gedrukt dus best gevoelig het eruit halen.

Daarna ging er weer meteen gips overheen nu voor 4 weken.

Nadeel is dat ik nu bijna alleen op mijn rug kan slapen dus snurken als een beer natuurlijk en daar baalt mijn vriendin weer zo van zo erg dat we nu al bijna 3 weken gescheiden slapen.
De een op de bank de ander boven in bed en na een paar dagen ruilen we van slaapplaats.

Heb of zich niet veel erg in het gips althans niet zo erg dat ik de zaag wil pakken.
Zelf heb ik nog mijn twijfels of ik ooit wel weer de oude wordt maar de tijd zal het uitwijzen.
17 maart aanstaande gaat het gips er definitief af en dan gaat het revalideren beginnen hoe en wat hoor ik de 17de van de chirurg kan mij er ook niks bij voor stellen hoe het gaat omdat ik dit nog nooit mee gemaakt heb.
Ik weet wel dat ik voorlopig geen zwemkleding modeshows kan lopen met dit litteken.

(zie foto)
En ja ondanks de krukken toch 1 keer boven op zolder geweest maar na een kwartier weer weggegaan had er eerlijk gezegd geen zin en motivatie in.

Maar dat zal hopelijk wel weer terug komen als ik weer wat mobieler ben.
Dat mis ik wel hoor geen auto meer rijden ook niet als passagier alleen aan huis gekluisterd naar het ziekenhuis en terug naar huis met een taxi busje gewoon vreselijk.