Nieuws:

Bekijk onze Stichting 3rail kleding lijn eens! Promoot ons mooie forum op evenementen, stamtafels en op beurzen : Stichting 3rail Shop

Michelstadt } huiselijk warm op zolder.

Gestart door h0_miessie zaterdag 13 september 2014, 21:29:17

Re: Michelstadt } een paar Zwitsere locs erbij.

Geen reactie is ook een reactie

Hoi Michel

Prachtige aanwinsten en mooie ruil weer. :thumbup:
Ik moet Karin wel gelijk geven dat je nu alleen nog maar rails mag kopen, want anders moeten wij nog langer wachten op de foto's van jouw uitbreiding Michelstadt >:-D

Groet
Koos
Mooie aanwinsten voor een zwitserfanaat.  Ben blij voor jou en ja die mooie Zweed weg, wel jammer, alhoewel hij zal een ander nog meer plezier opleveren dan aan jou ... dus een echte win-win situatie  @citaat

Citaat van: Nieuwenhuis op zondag 27 november 2016, 12:45:08
maar die houten Zweed (IKEA? :mrgreen:) is een hele fraaie! :thumbup:
B) Tja, dat vind ik ook de mooiste, maar juist deze heeft hij geruild voor zo'n modern elektriek geval. 8o
Ik denk dat wittebroodsweken zijn beoordelingsvermogen vertroebelt. >:-D

Maar ja, Michel, als jij der blij mee bent, de nieuwe aanwinsten zijn wel erg mooi. :thumbup: (toch minder mooi dan de houten lok :-))

Dirk-Jan

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

Natuurlijk is de Zweed mooi, maar komt meer tot zijn recht met de Zweedse rijtuigen 4270 en 4271.
En als je die niet hebt, dan is een ruil geen verkeerde keuze, daar je toch met een trein wilt rijden die uit bij elkaar passend materieel bestaat.
Gr. Marcel
WoW Michel !!! Dat zijn mooie nieuwe aanwinsten!
Veel plezier ermee.
Maar... ik sluit me ook aan bij de reactie van Koos ;-)

samen staan we sterker

Michel,
gefeliciteerd met de groei van jouw aantal Zwitserse lok's !  :thumbup: :D
Hoi Michel,

Wauw, wat een prachtige locs en rijtuigen heb je er weer bij. B)
Veel plezier ermee.

Gr.
René
Schitterend stel Zwitserse locomotieven heb je erbij Michel, en als je daarvoor afscheid moet nemen van zo'n Zweed, daar zou ik ook niet heel erg wakker van liggen. Dat is wel een hele fraaie lok, maar past dan toch minder in de verzameling.

Als het maar Zwitsers is.

@Peter (de geluidsman), dank je wel. :thumbup:
En misschien moet ik er inderdaad nog wel een schaduwstation tussen plaatsen heb nog ruimte genoeg. :D

@Jørg, het zijn zeker mooie Zwitserse aanwinsten ben er zeer content mee. :)
Deze mooi Ae kon ik niet laten lopen. ;)
Met het plezier komt het zeker goed Jørg.

@Wico, hij is zeker goed de Ae 6/6 een mooie loc. :thumbup:
Geen sorry hoor wat je zegt er zijn ergere virussen in het leven. ;)
Ja de Re 4/4 kwam zomaar te voorschijn en wie kan dat mooie rood weerstaan ik in iedergeval niet. :P
Ben nog steeds erg in mijn nopjes met je display de locs komen veel beter tot hun recht hierop. :)
Ik en ik denk nog vele andere forumleden zijn erg nieuwsgierig naar de reden van je glimlach.

@Tony, helaas komen er geen bergen in Michelstadt 2.0 en bedankt voor de tip dat die rode mooi in tractie
kan achter de cargo loc. :thumbup:
Dat is zeker makkelijk dat de sleep erbij zat zo kan ik mij mooi concentreren op het kopen van rails.
Carl heeft volkomen gelijk alleen heb ik een zwak voor locs dit er is nog 1 loc die in de planning staat
eigenlijk 2 de forum loc en de huwelijks loc maar voor de rest dit jaar geen locs meer alleen rails.

@Peter (peterke33), dank je wel ja ik heb afwisseling genoeg op de nieuwe baan. :)

@Gerard, door mijn voorliefde voor locs komen de rails aankopen wel eens in het gedrang maar dat gaat goed
komen en nee niemand hoeft mij in de gaten te houden hoor dat probeer ik zelf te doen als is het soms erg moeilijk. ;)
Ik wil wel beginnen met plannen maar mede door mijn 2 linker handen ben ik gebonden aan andere mensen die mij willen helpen met de bouw van Michelstadt 2.0.

@Johan, dank je wel. :thumbup:
Toen ik de Re 4/4 zag was ik meteen verliefd geen krasje erop gewoon zo goed als nieuw in het doosje.
Blijven zoeken Johan je komt hem vanzelf tegen en ik hoop snel voor je.

@Erik (erik01), dank je wel voor je felicitatie voor de aanwinsten. :thumbup:
Ik denk dat we beiden tevreden zijn met deze ruil is ook een oplossing deze manier om de hobby leuk te houden.
Genieten zal ik er zeker van doen Erik. :)

@Hans, dat kan ik mij best vorstellen dat gevoel had ik ook toen ik hem zag voor het eerst. :)

@Marcel, de Willi Betz loc heb ik los gekocht en de wagons zijn vier losse wagons met Willi Betz
oplegger(s) 47440.

@Erik (nieuwenhuis), bedankt voor je felicitatie voor de fraaie e-locs. :thumbup:
Helaas heb ik niet ze erg veel met stomers daarom mijn liefde voor e-locs en diesels.
De houten loc stond maar mooi te zijn in de vitrine nu gaat hij meer bereden worden en zo hoort het ook
want deze schoonheid hoort te rijden waar hij bij mij niet aan te kwam.
En nee helaas geen IKEA die houten loc anders was ik daar wel wat vaker te vinden. ;)

@Roel, het Zwitserse materiaal is zeker heel fraai en ja de Zweedse loc mag er zeker ook zijn. :)
Er komt een (lange) brug 2 naast elkaar zelf in Michelstadt 2.0 dus het gezicht zal zeker gaaf zijn als de
AE 6/6 er over heen rijd. :)

@Koos, dank je wel en de ruil pakt erg goed uit 2 zeer gelukkige forumleden met deze ruil.
Je hebt helemaal gelijk net als mijn vrouw dat ik alleen maar rails moet kopen en dat ga ik volgende maand
in Houten ook zeker doen en als ik sterk in mijn schoenen sta de begin maanden van het nieuwe jaar ook.
Ik ben zelf ook toe aan de nieuwe baan ik ben er klaar voor. :)

@Pascal, het zijn zeker mooie Zwitserse aanwinsten. :thumbup:
Met het vertrek van de Zweed zou ik moeite hebben als ik hem verkocht zo hebben via marktplaats of catawiki
nu gaat hij naar een liefhebber die helemaal gek is van deze prachtige loc dus is de loc beter af bij hem dan bij mij.
En ja een echte win-win situatie ik denk voor herhaling vatbaar.

@Dirk-Jan, nee hoor de wittebroodsweken hebben mijn beoordelingsvermogen niet vertroebelt al vond ik de houten Zweedse loc een hele mooi loc maar persoonlijk vindt ik de Re 4/4 net iets mooier waar ik straks veel plezier van ga hebben als hij omgebouwd dan zal hij veel bereden worden op de baan zowel op de proefbaan als de nieuwe baan en die garantie kan ik de houten loc niet geven en eigenlijk is hij veels
te mooi voor in de vitrine.
En ja Dirk-Jan ik ben der heeeeeeel blij mee met de nieuwe aanwinsten. :) :)

@Marcel, wat je zegt deze Zweedse loc komt zeker beter tot zijn recht met de rijtuigen 4270 en 4271 helaas wilde ik daar niet investeren en wel in de mooie Ae 6/6 met sleep denk dat de nieuwe eigenaar wel wil investeren in de houten rijtuigen.
Hij blij en ik blij. :)

@Rolf, dank je wel met het plezier komt het helemaal goed. :thumbup:
En ja Koos heeft gelijk ik ga ook mijn best doen om zoveel mogelijk rails te kopen en snel aan de nieuwe baan te beginnen in ieder geval in 2017 (hoop ik). ;)

@Wim, dank je wel ja de groei gaat aardig nu met de Zwitserse locs. :thumbup:

@René, wauw dacht ik ook dat ik de rode Re 4/4 zag en wauw toen ik de Ae 6/6 op de baan aanmelden en er een stukje mee reed wat rijd hij mooi en prachtig geruisloos. :thumbup:
Met het plezier zit het zoals altijd wel goed vooral als ik de schoonheden op de display zet om er foto's van te maken. :)

@Frank, dank je wel.
Ik weet waar hij heen gaat niet zover van mij vandaan daar waar hij beter tot zijn recht komt.
En nee ik leg/lag er ook niet wakker van lag eerder wakker omdat ik met de andere wilde rijden. :P

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten Michel.
Leuk dat je door te ruilen elkaar kunt helpen met deze mooie hobby.

Albert.
Hoi Michel, die SBB zesasser staat ook op mijn lijstje, machtige lok is dat. Mooie aankoop en ook nog een mooie ruil erbij. Hoewel die houten lok ook heel mooi is maar als die niet past in de verzameling is het een prachtige win win situatie.

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

:D ....Ik vind het niet erg hoor .....  :D

@Albert, dank je wel. :thumbup:
Dit is zeker leuk zo zijn we beiden erg blij en houden we geld over voor andere leuke dingen voor de hobby bv rails. ;)

@Maarten, ja de 6asser is een prachtige machtige robuuste loc die flink je aandacht trekt als hij zijn rondjes rijd. :)
De houten loc is zeker heel mooi maar toen ik die rode Re 4/4 zag vond ik die net iets mooier zo is Jan blij (die ik met glinsters in zijn ogen zag kijken naar de houten loc in de vitrine op de gastendag) met de houten loc en ik blij met de rode loc een heerlijke win win situatie. :thumbup:
Ruilen is zo slecht nog niet maar je moet wel de juiste persoon vinden nu kwamen we elkaar tegen op de gastendag en kwam het zo te praat misschien iets voor in het 3rail verkoophoekje een sub-board ruilen erbij ?

@Jan, tuurlijk vindt jij het niet erg. :D
Nog even wachten en dan komt hij naar je toe. :)
Ik heb gisteren nog bij hem gekeken en hij heeft er zin in zei hij. :P
Rijdt hij nog mooi, want de mijne stond al een tijdje stil met de originele olie ... Die volledig verhard was.  Misschien de moeite om eens te bekijken voor je hem verstuurt

Ach....

Ik heb mij in een gevoel van overmoed de laatste tijd wat motor onderhouds klusjes laten aanmeten.

Dus vindt ik het zelf ook wel leuk om de loc weer in Tip Top conditie te krijgen.

Heel misschien tijdelijk een Delta decoder inbouwen (heb ik nog liggen) en op termijn een hoogvermogen motor als dat lukt.
Ik heb nog het motorgedeelte van een 90601 thuis liggen, dus als het een DCM motor is zou dat nog een optie zijn.
Een ESU v4 mag het dan afmaken.

In eerste instantie mag de loc even bijkomen van de reis, maar hij zal daarna zeker zijn bijdrage moeten gaan leveren in het rij-verkeer op de baan  :D.

Groeten,

Jan

Geen brug is te ver.

Hallo Michel,

Kijk je even niet je draadje, rijden de loks vrolijk binnen.
Mooie ruil en mooie aanwinsten. Wordt Michelstadt 2.0 zo meteen niet te klein ?

M.vr.gr. Erwin
-Erwin:
Ik denk dat Michel ineens gaat overstappen naar 3.0,  >:-D

Geen brug is te ver.

Jørg,

Heb Michel nog meer rails nodig. :D :D

M.vr.gr. Erwin
Jazeker om al dat mooi spul te laten rijden,  >:-D

@Pascal, hij rijd nog aardig na een lange tijd in de vitrine gestaan te hebben.
Hier is een filmpje hoe aardig hij nog rijd. filmpje van de 3170
Let niet op de beeldkwaliteit is gemaakt met de telefoon. :)
Jan de nieuwe eigenaar komt hem van de week ophalen wachten tot Houten de 10de volgende maand kon hij niet volhouden. ;)

@Jan, hij doet het nog aardig maar als je hem toch gaat veranderen zou een beurtje niet slecht zijn. :)
Ik kijk uit naar het filmpje als hij rijd op je mooie baan. :)

@Erwin, dank je wel. :thumbup:
Nee Michelstadt 2.0 is voorlopig groot genoeg. ;)

@Jørg, nee hoor alleen als we gaan verhuizen komt er Michelstadt 3.0. :)

@Erwin, ja dat wel maar gelukkig hoeft dit niet. :D

@Jørg, mooi spul ja nog meer rails nee. ;) :)

Märklin fahren-ärger sparen

Hoi Mies,

Ik had vroeger ook een houten loc.
Maar deze is veel leuker  :P

Deze rijdt zijn rondjes zelf op de tafel,
die van mij moest ik aan touwtje om de tafel laten rijden  :D

Grtz Tony

Tony,

Deze mooie loc mocht wel even op de salontafel zijn rondjes rijden. :)
Die houten loc van toen was toch zeker ook een mooie en leuk loc wel jammer dat jij de trafo moest zijn. ;)
Heb je trouwens die houten loc nog ?
 :D :D :D :D :D @citaat

Michel,Tony ,Jorg en de rest ...Jongens als ik jullie draadjes lees wordt ik lekker vrolijk.

Michel

Citaat van: h0_miessie op woensdag 30 november 2016, 06:34:59
..... Jan de nieuwe eigenaar komt hem van de week ophalen wachten tot Houten de 10de volgende maand kon hij niet volhouden .....

Ha. Alsof ik ongeduldig ben.....

HA.. Echt niet .....

Nou... Een heel klein beetje misschien ... ;)  :D :-)....

(Maar die onderhoudsbeurt lijkt me totaal niet nodig, het ziet er goed uit :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:)

Groeten,

jan

Mijn houten loc is - buiten mijn medeweten - tijdens de strenge winter van 63 in de kolenkachel verdwenen Mies  :(

Toen eindelijk de lente aanbrak, bleek dat al mijn vriendjes geen houten speelgoed meer hadden.
Eentje was zelfs zijn bed kwijt geraakt  8o

Grtz Tony
 @citaat
Ale Tony meen je dat nu echt ....  8o 8o

Ik kreeg ook nog een pak rammel, omdat ik niet goed op mijn speelgoed paste  :?
hahaha ja dat herken ik ook .

MVG Michel

Jaja, die goede ouwe tijd  :D

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

:offtopic:
is dat nu allemaal over jullie leeftijd? >:-D
 @citaat Bezoekers (gasten) zullen zich afvragen of ze per abuis in een brijkransje terecht zijn gekomen (in plaats van het 3rail forum) ...
Wat gezellig hier leuk clubje zo  >:-D

Gr Alex 0850

Of ze vinden het jammer, dat ze zich niet aangemeld hebben en mee kunnen kletsen  :P

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

Citaat van: nobody op donderdag 01 december 2016, 09:58:05
... in een brijkransje terecht zijn gekomen ...

Je zal hier geen krans van brij bedoelen maar toch een breikransje, :mrgreen:
wat eigenlijk verwijst naar een handwerkclubje en dat is in zekere zin hier wel het geval :wink:

Groeten,

Erik.
Ach een schrijfvaut is zo gemaakt, want we zitten hier toch niet op een taalforum he,  >:-D

Jong blijven om ouder worden niet op te merken!

Iets is goed, of "vaut".
Iets is lang, of kort
Vanochtend sloeg ik mijn "ijtje" helemaal kapot

Het "brijkransje" is helemaal te niet gegaan
Mijn verstand is van 0 naar 100 opgelopen
Tegen beter weten in, blijf ik verder 'hopen'!

BR 103fan forever

Met een beetje Alzheimer
wordt je zomaar een beter rijmer  ;)  :D  >:-D  :mrgreen:
Citaat van: Jørg op donderdag 01 december 2016, 14:29:26
Ach een schrijfvaut is zo gemaakt, want we zitten hier toch niet op een taalforum he,  >:-D

als je maar wel op de klemtoon let ! Want een mooie zeldzame loc voor een zacht prijsje is ofwel een kòpie (Rotterdams voor een koopje) of een kopìe. En dat maakt heel wat uit  :D
Eey Michel,

Bekende Zweedse "houten" loc. Die had je destijds ook nog eens meegenomen naar Zwolle. Hopen dat de nieuwe eigenaar er meer gebruik van kan maken. Mooie nieuwe Zwitserse aanwinsten heb je daar staan nu! Leuk. Zo gaat het bij mij ook weer kriebelen. Misschien moet ik maar eens beginnen met het opruimen van de zolder.

@Michel, dank je wel.  :thumbup:
Ik heb het zelfde als wat jij heb vrolijk worden van andere hun topic. :P

@Jan, was even gezellig dat je langskwam om de houten loc op te halen veel rij plezier toegewenst met deze hele mooie loc. :thumbup:

@Tony, jammer om te lezen dat je houten loc in de kachel is verdwijnen gelukkig was het niet jouw bed dat in de fik ging maar van je vriendje. ;)

@Michel, denk wel dat hij het meent ik was er niet bij was toen nog niet eens op deze aardbol aanwezig. :D :D

@Tony, daar zit wel wat in natuurlijk. ;)

@Michel, ook billenkoek gehad. :-(

@Tony, vindt je loc verbrand billen rood zo goed was die tijd niet lijkt mij. ;)

@Gerard, ja ik denk het wel. :)

@Wim, bedankt voor je bijdrage aan de brijkransje. :thumbup:
Beter dit dan dat de gasten van het forum zien hoe sommige elkaar afbekken of uitschelden in bepaalde topics. ;)

@Alex, ja gezellig he kom erbij ruimte zat. :D

@Tony,  :thumbup: :thumbup:

@Erik, handwerkclubje ja dat is het eigenlijk wel want veel die je met je handen in de modelspoorwereld. ;)

@Jørg, nee gelukkig is dit geen taalforum al heb ik soms het vermoeden dat. ;)

@Gerard, nog even een paar dagen wachten dan mag je weer rijmen en dichten. :thumbup:

@Dick, mooie rijmpje. :thumbup: :thumbup:

@Roel, jij snapt het het draai allemaal om de klemtoon. :) :)

@Peter, de Zweedse loc is zeker al vaak op reis geweest Uithoorn Amsterdam Almere Zwolle en is nu neergestreken in Friesland.
Ik weet zeker dat hij meer gebruikt wordt door jan de nieuwe eigenaar dat gaat helemaal goed komen. :thumbup:
Ja de Zwitserse loc gaan Michelstadt veroveren er komen er steeds meer bij. ;)
En ja gewoon snel aan de zolder beginnen topic openen en ik ben de eerste volger van je te maken baan. :)

Hé Michel,

Het was zeker gezellig. De loc is in goede staat aangekomen in het Heerlingse....
En de pannekoeken en poffertjes hebben grotendeels de avond niet overleefd  :D :D.

Maar het absolute hoogtepunt was wel de demonstratie van je baan, waarin je gewoon een 20-tal locs over de baan liet zweven....
Complimenten wat jij in zo'n korte tijd hebt weten te bereiken.
Je praktische manier van werken, gecombineerd met een inzicht waarop je je baan indeelt is om jaloers op te worden.

Daarna nog een blik mogen werpen op je ontwerp, waarbij ik al weer aan het twijfelen ben gebracht inzake mijn eigen nieuwe baan-ontwerp.
Je verzameling aan de muur is absoluut de moeite waard en zal in de loop der tijd alleen maar mooier worden.

Ik hoop nogmaals langs te mogen komen om dan een blik te kunnen werpen in je Koploper ontwerp.

Groeten,

Jan

Jan,

Blij dat de pannenkoeken en poffertjes in de smaak vielen bij de dames. :P

Nou niet zo veel lof voor mij hoor koploper doet het allemaal voor mij. ;)
Maar het blijft een mooi gezicht om alleen maar locs over de baan te laten rijden.
Wat ik in korte tijd met koploper heb opgebouwd is ook te danken aan forumleden die mij helpen met koploper want anders was ik nooit zover gekomen als wat ik nu heb rijden.
Maar langzaam met de nadruk op langzaam begint het kwartje te vallen wat betreft koploper. :)

De baan die nu legt was in grote lijnen de oude baan er zijn alleen een boel opstelsporen verdwenen om ruimte te maken op de tafel. :D

Met het nieuwe baanplan ben ik dik tevreden zoals het nu op papier staat misschien nog wat kleine aanpassingen hier en daar maar de grote lijnen zijn goed zo.
Altijd leuk toch ideeën bij andere forumleden afkijken dat geeft weer inspiratie voor je eigen baanplan die er van jouw al mooi uitziet. :thumbup:

Naar de vitrines mag ik ook graag naar kijken ik moet nog een grote vitrine ophangen maar op zolder heb ik er geen plek voor dus even puzzelen waar ik een vitrine van boven ergens anders in huis ga ophangen ik denk aan de muur bij de eerste trap leuk voor als ik omhoog ga richting zolder of slaapkamer. :P

Uiteraard ben je altijd welkom om langs te komen en de volgende keer gaan we met 2 stoelen voor de pc zitten en zal ik uitleggen wat ik weet van koploper aan je. :)
Laat maar weten wanneer je wilt komen dan zorg ik voor koffie en gebak. ;)
In ieder geval tot volgende week zaterdag in Houten. :)
Michel als ik je culinaire verhalen lees. ..ben je echt geen vlaming ???
Michelstadt } De Huwelijks Loc is binnen gereden.

Michelstadt } De Huwelijks Loc is binnen gereden.
@Michel, neen ik ben ondanks dat ik van jullie bourgondische etens stijl hou geen Vlaming.

Vandaag 5 december pakjes dag en sinds ik met de prachtige modelspoor hobby bezig ben krijg ik ieder jaar van de goedheiligman wel een leuk cadeautje in mijn schoen(tje). :)
Soms ligt het naast mijn bed of in de badkamer verstopt en zelf een keer op mijn voorstoel in mijn auto maar dit keer niks naast bed en ook niet in de badkamer.

Vreemd ben toch het hele jaar braaf geweest en terwijl in naar beneden liep om te kijken wat er in de adventkalender zat zag ik dat er een doos in mijn motorlaars zat gepropt. :thumbup:
Nadat ik een foto met mijn telefoon had genomen want die gaat altijd mee naar boven of te wel mijn vrouw zegt altijd die zit aan mijn vingers gekleefd ging ik met de doos naar de kamer toe.
Ondertussen kwam mijn vrouw ook naar beneden met een glimlach van oor tot oor eigenlijk best logisch want zo sta ik ook in de badkamer in de spiegel te kijken als ik mij zelf zie. :P

En ze vertelde mij het is De Huwelijks Loc die je misliep op de laatste beurs in Houten en toen ik de bewuste verkoper een mail stuurde of hij hem nog had ik nee op kreeg te horen heb zei op internet gezocht naar de loc en heeft er één een paar weken geleden besteld voor mij wat een wereld vrouw heb ik toch. :favorite: :favorite:

Het gaat in dit geval om de 39833 van Märklin een prachtige Taurus loc met DHL (De Huwelijks Loc) opdrukken aan beide zijden van de loc.
Deze loc heeft een schitterende kleurstelling en is gewoon een huwelijks loc waardig zodat ik op mijn nieuwe te bouwen baan als deze loc uit een van de schaduwstations de baan oprijd ik altijd zal terug denken aan 14 oktober 2016 de dag van ons huwelijk. :) :)

Meteen naar boven gegaan want foto's op de baan zijn altijd mooier als op een keukentafel en ja hebt meteen een filmpje gemaakt kort maar er is een filmpje. :D
Er hangen nu 2 DHL containers achter dat gaan er in de toekomst natuurlijk meer worden dat begrijpen jullie ook wel ;) denk dat het er uiteindelijk een stuk of 6 gaan worden zodat ik een mooie gele DHL streep over de nieuwe baan heb rijden. :thumbup:

Ondanks dat ik straks een echo van de knie moet maken in het ziekenhuis want bijna 2 jaar na de operatie heb ik nog steeds dagelijks last van de knie en dat ik vanavond moet werken kan mijn dag 5 december 2016 niet meer stuk. :) :) :)

Geniet net als ik van de foto's en van het te korte filmpje. :)

Klik hier voor het filmpje van De Huwelijks Loc
Apart model! Veel plezier ermee :important:
Re: Michelstadt } De Huwelijks Loc is binnen gereden.
Tja jou zo in spanning laten wachten, niet iedere vrouw kan dat ...

Maar geniet nu maar zalig van jouw nieuwe D.H.L. loc :)
Prachtig setje met die containerwagens er achter!

Mooi verhaal, Mies  :thumbup: ( vooral die spiegel  :D )

Je moet er maar op komen; DHL  :P
En dat jouw wereldvrouwtje hem stiekem bestelt, is ook DHL ( Dat Heet Liefde )  :favorite:

Jammer, dat toen ik trouwde, er geen Huwelijksloc's bestonden  :(
Maar een wereldvrouwtje heb ik wel  ;)

Nu is het wel de hoogste tijd voor AMR  :warning: ( Alleen Maar Rails )

Grtz Tony
Michel.

Dat is wel een heel mooi schoencadeau veel plezier ermee.  :thumbup:
Gr Alex 0850
Gefeliciteerd met de Loc en jou dame Michel  :) :) :) :)

Mvg Michel