@Peter (de geluidsman), dank je wel.

En misschien moet ik er inderdaad nog wel een schaduwstation tussen plaatsen heb nog ruimte genoeg.

@Jørg, het zijn zeker mooie Zwitserse aanwinsten ben er zeer content mee.

Deze mooi Ae kon ik niet laten lopen.

Met het plezier komt het zeker goed Jørg.
@Wico, hij is zeker goed de Ae 6/6 een mooie loc.

Geen sorry hoor wat je zegt er zijn ergere virussen in het leven.

Ja de Re 4/4 kwam zomaar te voorschijn en wie kan dat mooie rood weerstaan ik in iedergeval niet.

Ben nog steeds erg in mijn nopjes met je display de locs komen veel beter tot hun recht hierop.

Ik en ik denk nog vele andere forumleden zijn erg nieuwsgierig naar de reden van je glimlach.
@Tony, helaas komen er geen bergen in Michelstadt 2.0 en bedankt voor de tip dat die rode mooi in tractie
kan achter de cargo loc.

Dat is zeker makkelijk dat de sleep erbij zat zo kan ik mij mooi concentreren op het kopen van rails.
Carl heeft volkomen gelijk alleen heb ik een zwak voor locs dit er is nog 1 loc die in de planning staat
eigenlijk 2 de forum loc en de huwelijks loc maar voor de rest dit jaar geen locs meer alleen rails.
@Peter (peterke33), dank je wel ja ik heb afwisseling genoeg op de nieuwe baan.

@Gerard, door mijn voorliefde voor locs komen de rails aankopen wel eens in het gedrang maar dat gaat goed
komen en nee niemand hoeft mij in de gaten te houden hoor dat probeer ik zelf te doen als is het soms erg moeilijk.

Ik wil wel beginnen met plannen maar mede door mijn 2 linker handen ben ik gebonden aan andere mensen die mij willen helpen met de bouw van Michelstadt 2.0.
@Johan, dank je wel.

Toen ik de Re 4/4 zag was ik meteen verliefd geen krasje erop gewoon zo goed als nieuw in het doosje.
Blijven zoeken Johan je komt hem vanzelf tegen en ik hoop snel voor je.
@Erik (erik01), dank je wel voor je felicitatie voor de aanwinsten.

Ik denk dat we beiden tevreden zijn met deze ruil is ook een oplossing deze manier om de hobby leuk te houden.
Genieten zal ik er zeker van doen Erik.

@Hans, dat kan ik mij best vorstellen dat gevoel had ik ook toen ik hem zag voor het eerst.

@Marcel, de Willi Betz loc heb ik los gekocht en de wagons zijn vier losse wagons met Willi Betz
oplegger(s) 47440.
@Erik (nieuwenhuis), bedankt voor je felicitatie voor de fraaie e-locs.

Helaas heb ik niet ze erg veel met stomers daarom mijn liefde voor e-locs en diesels.
De houten loc stond maar mooi te zijn in de vitrine nu gaat hij meer bereden worden en zo hoort het ook
want deze schoonheid hoort te rijden waar hij bij mij niet aan te kwam.
En nee helaas geen IKEA die houten loc anders was ik daar wel wat vaker te vinden.

@Roel, het Zwitserse materiaal is zeker heel fraai en ja de Zweedse loc mag er zeker ook zijn.

Er komt een (lange) brug 2 naast elkaar zelf in Michelstadt 2.0 dus het gezicht zal zeker gaaf zijn als de
AE 6/6 er over heen rijd.

@Koos, dank je wel en de ruil pakt erg goed uit 2 zeer gelukkige forumleden met deze ruil.
Je hebt helemaal gelijk net als mijn vrouw dat ik alleen maar rails moet kopen en dat ga ik volgende maand
in Houten ook zeker doen en als ik sterk in mijn schoenen sta de begin maanden van het nieuwe jaar ook.
Ik ben zelf ook toe aan de nieuwe baan ik ben er klaar voor.

@Pascal, het zijn zeker mooie Zwitserse aanwinsten.

Met het vertrek van de Zweed zou ik moeite hebben als ik hem verkocht zo hebben via marktplaats of catawiki
nu gaat hij naar een liefhebber die helemaal gek is van deze prachtige loc dus is de loc beter af bij hem dan bij mij.
En ja een echte win-win situatie ik denk voor herhaling vatbaar.
@Dirk-Jan, nee hoor de wittebroodsweken hebben mijn beoordelingsvermogen niet vertroebelt al vond ik de houten Zweedse loc een hele mooi loc maar persoonlijk vindt ik de Re 4/4 net iets mooier waar ik straks veel plezier van ga hebben als hij omgebouwd dan zal hij veel bereden worden op de baan zowel op de proefbaan als de nieuwe baan en die garantie kan ik de houten loc niet geven en eigenlijk is hij veels
te mooi voor in de vitrine.
En ja Dirk-Jan ik ben der heeeeeeel blij mee met de nieuwe aanwinsten.

@Marcel, wat je zegt deze Zweedse loc komt zeker beter tot zijn recht met de rijtuigen 4270 en 4271 helaas wilde ik daar niet investeren en wel in de mooie Ae 6/6 met sleep denk dat de nieuwe eigenaar wel wil investeren in de houten rijtuigen.
Hij blij en ik blij.

@Rolf, dank je wel met het plezier komt het helemaal goed.

En ja Koos heeft gelijk ik ga ook mijn best doen om zoveel mogelijk rails te kopen en snel aan de nieuwe baan te beginnen in ieder geval in 2017 (hoop ik).

@Wim, dank je wel ja de groei gaat aardig nu met de Zwitserse locs.

@René, wauw dacht ik ook dat ik de rode Re 4/4 zag en wauw toen ik de Ae 6/6 op de baan aanmelden en er een stukje mee reed wat rijd hij mooi en prachtig geruisloos.

Met het plezier zit het zoals altijd wel goed vooral als ik de schoonheden op de display zet om er foto's van te maken.
@Frank, dank je wel.
Ik weet waar hij heen gaat niet zover van mij vandaan daar waar hij beter tot zijn recht komt.
En nee ik leg/lag er ook niet wakker van lag eerder wakker omdat ik met de andere wilde rijden.