Bedankt Leo, ik had nog niet echt gestudeerd op de seindecoders, maar dat klinkt goed! Ik heb er ook twee met gecombineerd voor- en hoofdsein, dus dat is een hoop seinbeelden per sein, wat moet ik me bij jouw decoder voorstellen? Ik zal me eens echt verdiepen in de OC32, wellicht is dat een goede optie.
Zoals beloofd, twee foto's met de top er weer op. Helemaal linksboven maak ik een tweede demontabel stuk met naaldbomen (ook op de rest van de berg komen deze bomen), zodat de aansluiting met de achterwand beter klopt. Ik kon niet hoger met de top omdat hij omhoog moet kunnen voor het eraf nemen. De tweede foto is weer een close up van de omgeving van het portaal.

Vandaag ook nog gestart met struikjes (de filterwatten - spuitlijm - vlokken - haarlak - methode), maar kwam erachter dat mijn betere helft helemaal geen haarlak gebruikt.... Dus dat moet ik morgen nog ff gaan kopen. Hebben ze dat bij de Action? Ook moet ik nog bedenken hoe ik naaldbomen ga maken, dus ook het forum en/of internet nog afstruinen.
Nu de berg aardig af komt, heb ik bij L* een berg Streckenmasten van S* besteld, zodat ik het spoor naar de wisselstraat bij het station/emplacement kan "bemasten" voordat ik de afwerking maak. Dan komt ook het baanhuisje en omgeving aan de beurt aan de voorkant van de plaat. Kortom: genoeg te doen, ik zal me niet vervelen!