Allereerst heren,
dank voor jullie leuke reacties.
Natuurlijk was ik gisteravond blij, dat alles goed was aangesloten en bovenal dat er ook nog beweging in de tractor zat.
De tractor heeft een lengte van 51mm.
Om je een idee te geven hoeveel draden er in de tractor alleen al verwerkt zijn.
34 Stuks, dit heb ik terug kunnen brengen naar ± 9 draden die richting aanhanger lopen.
De ruimte waar die 25 gekoppelde kabeltjes liggen, onder de stoel van de boer is 3x9x9mm.
Dat is niet echt veel ruimte zeker als je alle samen gekoppelde kabeltjes ook nog eens moet voorzien van 'n krimpkous om sluiting tegen te gaan.
In totaal zijn er 15 leds in de tractor verwerkt en 4 leds in de aanhanger.
Verder is er vandaag weer wat "lekkers" in de brievenbus gedeponeerd.

4 bouwpakket stuurassen waarvan 2 met wielen voorzien en de ander 2 zonder wielen.
Van de laatste is er al 1 gemonteerd ( midden boven foto).
Links boven 'n motor, verder wat schoefjes om slepers mee vast te zetten, 20 hulsjes om asjes te verdikken en 4 schakelaars. Dat zal in de toekomst verwerkt moet gaan worden in andere, nieuwe, projecten.
Een van die projecten zou wel eens héél leuk
kunnen uitvallen en dat volgens mij nog door niemand uitgeprobeerd is. Breek nu al mijn gedachten daarop. Vraag me de hele tijd al af of het überhaupt wel mogelijk is. Maar wie niet waagt wie niet wint. Ongetwijfeld zal ik het op 'n digitale manier vastleggen de eventuele onthulling komt later (misschien?).
Grt Rieske