Nieuws:

Onze Stichting 3rail Wiki bevat een bron van informatie! Bekijk eens een willekeurig artikel in de Stichting 3rail Wiki.

De baan van een geluidsman / Harry potter en meer.

Gestart door Degeluidsman zondag 16 augustus 2009, 16:30:48

Re: De baan van een geluidsman /
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

@citaat
Goeie tip Rob  :thumbup: :thumbup:
je zou toch verwachten dat een hoofd unit goedkoper zou zijn dan 3 losse, ik ben er nog niet verder ingedoken want zoals gezegd moeten wij eerst ons spaarvarkentje weer vullen na een grote uitgave.

Mvg,

Peter Degeluidsman
Badkamer renovatie is ook tegenwoordig een behoorlijk klus en kost. Soms kun je niet altijd alles tegelijk maar prioriteiten stellen wat eerste moet natuurlijk. Zolang je u kunt behelpen met blazers is ook goed natuurlijk

Kosten van airco's verschillen inderdaad kwa buiten unit & merk. Prijzen variëren tegenwoordig ook fel
Hier heb ik 3 x LG met aparte unit. 2x 3.5 kw en 1tje 5 kw met wifi. Voor ons was 1 unit voor deze toestellen 1.7k duurder dan alles apart.

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

@citaat

Aahh, de wifi, dat doet het hem.  O:-D

Henk
Forum Moderator

@citaat @citaat
Dat is nogal een verschil Kenny, voor dat geld kun je een paar leuke treinen kopen  :)

@citaat
Welk apparaat heeft geen wifi meer aan boord Henk, je kunt het zo gek niet bedenken of het hangt aan het internet.
Wij hebben bv een kookplaat die je aan de wifi kunt hangen ( erg belangrijk voor de updates  :P ) dat hebben we dus niet gedaan.

We gaan weer on-topic.

Gisteren had ik een extra vrije dag omdat mijn storingsdienst erop zat :favorite:
En wat doe je dan als het regent lekker naar de zolder, de treinen hebben de hele dag gereden en op een loc na die even op een vuil stukje rails stond verder geen problemen gehad.

Donderdagavond betekend GMA, de mannen waren hier te gast en natuurlijk hebben we onder het genot van een bakkie koffie de treinen laten rijden.
Al met al hebben de treinen meer dan 10 uur gereden en dat was lang geleden.

Mvg,

Peter Degeluidsman 

Jawatte, 10 uren gereden! Dat is netjes, zoiets is hier nog niet gebeurd. Hopelijk genoten van je dagje met de treinen, zalig als het buiten minder weer is natuurlijk!
Forum Moderator

@citaat
Het was zeker een heerlijke dag Kenny, het komt hier wel vaker voor dat de treinen de gehele dag aan het rijden zijn maar dat is meer in de winter.
Als het redelijk weer is ben ik liever buiten  :)

Mvg,

Peter Degeluidsman 
als die treinen de gehele dag rijden, ben je dan altijd in de buurt?

mvg,
Michel
Forum Moderator

@citaat
Hoi Michel en alle anderen,

Over het algemeen ben ik erbij, maar ik ga rustig even tussendoor naar de wc of bv een bakkie koffie halen.
De treinen rijden dan gewoon door  :)

Alleen als ik ga eten zet ik ze even stil en via koploper op stop zodat de baanspanning er even vanaf is.
Na het eten hoef ik maar twee knoppen in te drukken en alles gaat weer rijden  :favorite:

Mvg,

Peter Degeluidsman

Re: De baan van een geluidsman / Harry potter en meer.
Forum Moderator

Hallo allemaal,

Er zijn de afgelopen tijd weer een aantal leuke scenery spulletjes binnen gekomen van een bekende winkel uit Aken.

Omdat Saskia een grote fan van Harry potter is heb ik deze leuke figuren set laten komen.

Ook mister Bean hebben ze uitgebracht, hier zit hij op een mini  :)
Hij was al eerder binnen gekomen en helaas was de dweil afgebroken, even een mailtje gestuurd en al snel kreeg ik antwoord dat ze een nieuw poppetje met alle toeters en bellen met de volgende bestelling zouden mee sturen  :)
Mooi opgelost dus  :thumbup: :thumbup:

Ik denk dat de beschadigde Mr.Bean later een leuk plekje op bv het perron krijgt.

En tot slot( wie kent hem niet ) inspector Colombo incl. hond, en de bijpassende auto  :D

Mvg,

Peter Degeluidsman

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

Dag Peter,

Erg leuk, vooral Mr. Bean kan mij bekoren.

Saskia doet de scenery, toch?
Gaat ze nu een mooi hoekje creëren met een berg met grote letters HOLLYWOOD erop?
En dan deze figuurtjes erbij.  ;)

Henk

Swiss rail .. what else?

Peter,

Leuke setjes, blijkbaar een nieuwe (?) trend want ik zag bij Modellbahn Union ook al meerdere van deze sets met bekende figuren uit films en series.

Groeten,
Wico
Als daar maar de juiste rechten voor betaald zijn, anders komt de "sabam"-politie of de nederlandse tegenhanger op bezoek in treinenland.

Luc
Forum Moderator

Hallo allemaal,

Citaat van: Trainhenk op Vandaag om 12:57:51Dag Peter,

Erg leuk, vooral Mr. Bean kan mij bekoren.

Saskia doet de scenery, toch?
Gaat ze nu een mooi hoekje creëren met een berg met grote letters HOLLYWOOD erop?
En dan deze figuurtjes erbij.  ;)

Henk
Mr. Bean  :favorite: wie is er niet groot mee geworden  :)
Ik ga samen met Saskia de scenery doen Henk, een berg op een Nederlandse baan zal er niet zo snel komen waar de andere figuren gaan komen is toekomstmuziek.

Citaat van: Wico op Vandaag om 13:06:44Peter,

Leuke setjes, blijkbaar een nieuwe (?) trend want ik zag bij Modellbahn Union ook al meerdere van deze sets met bekende figuren uit films en series.

Groeten,
Wico
Van Modellbahn Union wist ik dat niet Wico, maar het is zeker een trend Hüner bein heeft er zelfs een boekje van gemaakt, die zal ik eens opzoeken.

Citaat van: lucdiels op Vandaag om 15:31:36Als daar maar de juiste rechten voor betaald zijn, anders komt de "sabam"-politie of de nederlandse tegenhanger op bezoek in treinenland.

Luc
Ik ga er vanuit dat ze dit wel geregeld hebben Luc, anders wordt het een duur geintje  8o

Mvg,

Peter Degeluidsman