Hallo allemaal,
Citaat van: Appermont1991 op vrijdag 08 mei 2026, 17:10:06Leuke intro van je filmpje! Als hem een filmpje online zet meteen inorde e
Prachtige locomotief & zeer leuke sounds erop! Die gaat mooie rondje kunnen rijden op de baan!
Veel succes ermee gewenst
Hoi Kenny,
Dat intro heb ik eens in elkaar geplakt en is zeker een mooi begin van een filmpje, ook aan het einde zit er zoiets maar die wil ik nog eens proberen te veranderen dat de tekst wat langer in beeld staat.
Ook weer iets voor de todo lijst

De RFO is schitterend, en wordt binnenkort geijkt en dan mag hij mee gaan rijden met de dienstregeling, eerst als losse loc en daarna zie ik wel.
Citaat van: FransW op vrijdag 08 mei 2026, 17:12:02Mooie elok, Peter. Dit exemplaar is helemaal vrij van defecten?
Hoi Frans,
Zover ik het heb kunnen testen is alles in orde, hij rijd erg mooi en is erg stil ( als het geluid uit staat

).
Citaat van: Dirk-Jan op vrijdag 08 mei 2026, 17:18:01
Nou Peter, dat is een erg mooie lok.
Veel leuk kijk er rij plezier ermee en zo te zien werkt alles, zo als het hoort eigenlijk.
En als je er een machinist in zet moet de huidtint een beetje oranje achtig worden en met blond/grijzig haar.
Dan lijkt ie op die snuiter in de Air Force One.
Hoi Dirk-Jan,
Met dat plezier gaat het helemaal goed komen, en ja alles werk 100%
Er zit al een machinist in af fabriek, daar zal ik eens een plaatje van schieten, of die op die rare snuiter lijkt gaan we dus zien

Citaat van: Rudibeer op vrijdag 08 mei 2026, 17:22:35het lijkt wel buitenaards
nee hoor zoals je weet ben ik blijven hangen in tijdperk III maar ook ik vind dit een "monster" van een lok , top
Ha die Ruud,
Het is zeker een monster van een loc, erg imposant om te zien

Tijdperk III heeft ook wel iets hoor, dus het is helemaal niet gek dat je hier in bent blijven hangen

Citaat van: Adriaan_Berg op vrijdag 08 mei 2026, 17:29:01Prachtig Peter, eindelijk toegekomen aan wat je behoorde te doen. Bedankt en veel plezier ermee 
Yo Adriaan,
Gelukkig was dit exemplaar helemaal in orde en mag straks mee gaan rijden op de baan, ik moet binnenkort wel eens wat treinen van de baan gaan halen wat voor het mooie staan er iets te veel op.
Citaat van: erik01 op vrijdag 08 mei 2026, 17:36:57Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat.
Heel veel rijplezier van deze krachtpatser.
Hoi Erik,
Jij had al een tijdje kunnen genieten van deze prachtig uitgevoerde loc, ik krijg een lach op mijn gezicht als ik hem alleen al rondjes laat rijden en geniet van het mooie geluid

Met het plezier gaat het helemaal goed komen.