Vandaag was het eindelijk weer zover, na een week van hard werken eindelijk weer tijd om iets aan de baan te gaan doen.
De sporen zijn afgetekend op de plaat hout en nu kan ik de service luiken eruit gaan zagen.

Voordat ik de zaag erin zetten heb ik nog getwijfeld of ik er goed aan deed om het op deze manier te doen? en ik kwam er niet uit.
Toen toch maar de zaag gepakt en eerst het kleinste luikje eruit gezaagt.

Omdat ik met de zaag in een keer het luik heb gezaagt kan ik het stuk dat eruit komt weer op zijn eigen plaats terug leggen.
Wel moet er hier en daar een steuntje gemaakt worden.
Nu alles goed lijkt te gaan is het 2e luik aan de beurt.

Nu is de helft van de bovenplaat klaar en ik ben gelijk doorgegaan met de rechterkant.

Via deze luiken zou ik bij de achterste sporen kunnen komen als er iets aan de hand mocht zijn.
Omdat ik tussen de onderliggende opstelsporen nog wat steuntjes moest plaatsen heb ik hier gekozen om de steuntjes te lijmen, deze staan nu te drogen.
Als dit droog is ga ik een of twee grote gaten in de onderplaat boren waar de bedrading door naar boven komt, ik denk erover om de decoders onder de plaat van nivo 0 te plaatsen zodat ik er makelijk bij kan als er iets aan de hand is.
TIPS ZIJN ALTIJD WELKOM.
Nu wordt het tijd dat ik Einte ga bellen voor een afspraak om naar zijn BR86 te kijken

.
Wordt vervolgt,
peter / degeluidsman.