Hallo Arie,
Uhm doet me even terug denken aan de tijd dat ik op de Titanic zat
:lol:maar deze op het droge had beter geweest oke niet er op maar er voor schitterend gemaakt.
Nu even het slopen man gaat goed zo met de rubber lijm heel top want bij het oplossen van storingen ofzo hoef je niet vele te slopen en blijven de beschadegingen beperkt.
Over het laaste stukje ballast ben ik kwa kleur niet helemaal enthousiast maar dat is je eigen keus.
Leuk dat van elkaar kunnen leren en wat kunnen opsteken dus je moet het zeker niet zien als commentaar.
De kleuren tussen de rals is meestal donker grijs en van heel fijn zand ben zelf ook nog aan het kijken want bj mij is het ook nog niet zoals het wezen moet, is nog te bruin van kleur.
Maar ik weet jij heb een airbusch dus je tovert er wel een kleurtje uit.
Je graspolletjes die kun je wel wat langer maken en meestal staat er wat lang gras van de overgang naar de ballast naar het zand onderaan de ballastbedding, ziet het weer als een tip he.
Ik ga nu weer zelf verder met ballasten ben alleen een rolletje touw vergeten zaterdag maar zover kom ik vandaag niet maar waar ik dat touw voor gaat gebruiken gebruiken je dat zie je wel eerst zelf even kijken en dan laten zien.
Want anders lachen jullie me allemaal uit.
Succes he en ga zeker door zo.
Groet Wim.