Bedankt voor de reakties heren! Ik was er even tussenuit wederom. Begin november nóg een overlijden van een vriendin van vroeger te verwerken gekregen, 28 geworden.... daarna werd in december ook nog eens Nouschka (mijn oudste kat) erg ziek, die heb ik de donderdag voor kerst moeten laten gaan..... en ook ben ik nog erg druk bezig met werk in de kringloop, vrijwilligen in het jongerencentrum - ik zit in 2 werkgroepen daar onder andere, rijlessen en dingen daarvoor te leren. Wel zijn de eerste stappen voor nieuwe hulp gezet, maar dat duurt toch langer dan verwacht ivm personeelstekorten en ziekte. Ik heb dus redelijke dagen afgewisseld met slechte dagen en relatief oké dagen. Ik probeer de komende dagen in elk geval weer wat meer te doen in de treinkamer qua opruimen en uitzoeken wat ik nodig heb om de treinbaan te gaan bouwen, sowieso moet ik opnieuw beginnen met de modulebakken ivm schaduwstations en sporen naar beneden. Maar dan moet ik ook weer wat ruimte in de woonkamer hebben zodat ik dingen uit de treinkamer tijdelijk daar kan stallen. Enfin, hoop bezigheden en ik ben nog wel even bezig met alles, maar misschien is het ook wel lekker als ik straks opnieuw kan beginnen met de treinbaan - gelukkig lag nog niks vastgemaakt- zodat ik met een betere basis kan beginnen en als ik dan eenmaal m'n schaduwsporen en aansluitingen heb en wat zou kunnen rangeren dan gok ik dat de rest ook wel zal volgen! Maar ik moet ook mijn financiën weer opbouwen, die zijn aardig uitgeput van alle dierenarts en rijleskosten. Eerst maar eens zorgen dat ik wat meer ruimte heb om te manoeuvreren in huis en goed kan opruimen! Gelukkig heb ik kleine wildebras Zhenya (ook een kat, alleen dan permanent kittenformaatje) om me overal doorheen te slepen!!
Wordt vervolgd.....
Mart