Hallo allemaal,
Ff een updeet en ik heb twee verhalen: één voor de grote en één voor de kleine geintereseerden. Oftwel met andere woorden, een lang en een kort verhaal.
Om te beginnen met het grote verhaal (en ja, daar zit een rede achter. Als je die wil lezen moet je eerst het einde van het bericht lezen,* want dat is logisch**)
Op een mooie zomer- of eigenlijk winteravond, re(e)d(en) mijn trein(en) (een) rondje(s) maar toen gebeurde er een triest ongeluk [Nobody suffered][Everyone survived] door een kleine breuk in het spoor op de meest onhandige plek die een treinbaan kan bevatten(maakt dus niet uit waar(of eigenlijk wel)) In ieder geval was dat een rede om op zoek te gaan naar een alternatieve weg om bij het spoor te komen. Omdat er een mooie berg voor een of ander Faller Car System autootje is/word gemaakt kon ik dus niet meer bij het spoor in geval van nood. Nu kom ik dus eindelijk tot mijn punt: de achterplaat/achtergron/lucht moest verdwijnen en wel rap. Met vereende krachten(ik was alleen, maar heb twee armen) is de plaat/grond eraf getrokken en ben nu achteraf blij dat ik hem lang geleden met spijkers en niet met schroeven heb bevestigd. Daarna heb ik met een plamuurmes(?) oud purschuim weggehaald zodat ik er bij kon. Omdat het wel erg donker was heb ik gelijk een lampje gemaakt in die onderwereld daar. Ik ben best wel tevreden met het resultaat van de verdwenen achtergrond, het lijk nu veel groter. Ik moet nog wel een randje maken zodat er geen treinen de diep-diep-diepe afgrond in kunnen zeilen(sinds wanneer zeilen treinen?)*** en ****
Nu het korte verhaal: Er was een probleem. Ik moest ergens bij kunnen waar ik nog niet bij kon. Dus kwam er een gat. En ik denk dat ik het zo laat.
Mvg,
Adriaan
*: De rede is dat dan ook de kleine geintereseerden het grote verhaal lezen
**: Sommigen zeggen dat het niet logisch is maar dat is het wel want sterretjes staan altijd onderaan een bericht/mededeling/pagina/artikel/opstel/verslag/noemt-u-maar.
***: Dit () zijn mijn favoriete leestekens maar ik denk dat ik ze wel erg veel gebruik(ik moet ze minder gebruiken(dat wil ik niet(dat vind ik niet nodig(eigenlijk wel))))
****: Het was wel een erg lang, taai, droog, niet-sappig, saai, vermoeidend en slaapverwekkend verhaal en ook de manier waarop het geschreven is is niet echt fijn. Mijn oprechte(?) excuses!