Halo Peter, ik heb niet stil gezeten voor jou. Ik had zelf ook een probleem met de GFP3. Deze had versie 12.113
en het scherm was leeg voor spanning,stroom,temperatuur. De CS3 heeft bij mij ook versie 2.5.2 (6).
De normale procedure die ik doe voor updaten, dus USB-stick in de CS3, vinkje bij updaten aan, geen internet aan de CS3
en dan de CS3 opnieuw opstarten werkte niet wat logisch is, de CS3 heeft al versie 2.5.2 (6).
Toen de geforceerde methode gedaan dus linker rijregelaar ingedrukt houden en dan de stopknop ingedrukt houden tot het scherm veranderd.
Onderweg zag ik foutmeldingen dat de Host niet gevonden werd, dat klopt want internet hing niet aan de SC3.
Internet aan de CS3 gehangen en vinkje bij update weg. USB-stick nog steeds in de CS3 en weer geforceerd.
Nu geen foutmeldingen en na opstarten CS3 een rode stip bij de GFP3.
De update voor de GFP3 gedaan en nu heb ik versie 17.17 en spanning,stroom,temperatuur werkt weer als vanouds.
Als jij gaat doen wat ik gedaan hebt verwacht ik dat de wissels wel gaan werken mits de adressering van de wissels goed is.
Ik zit in Z-Frankrijk en heb alleen de CS3 hier dus magneetartikelen de werking ervan kan ik niet testen.