Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "

Gestart door remcy dinsdag 30 oktober 2007, 02:27:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hoi Robert,

Ook ik sluit mij volledig aan bij wat EgMaf zegt.
Ik lees het altijd, maar geef niet altijd een reactie.
En gezien je draadje 90066 keer is bezocht, geeft dat toch wel aan dat er veel mensen zijn die je draadje lezen.

Groetjes Jac.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Gewoon doorgaan. Ik kijk altijd na een update van je uit!
Ik plaats ze tegenwoordig ook niet veel. Maar je doet het voor jezelf.
Niet altijd denken wat anderen zullen vinden.. Maakt het alleen maar lastiger!
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hoi Robert,

Ik kan mij herinneren dat je hierover ook iets op mijn draadje hebt gezet ooit.
Maar je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt.
Ik vind het jammer want ik lees ze altijd wel.
Zelf krijg ik helaas ook niet veel response maar toch vind ik het leuk om te laten zien :)
Zoals gezegd je doet het voor jezelf niet voor anderen.
Jammer maar helaas.
Doe wat jij zelf wil :)

Mvg
Falco
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hoi Robert.
Jammer dat je stopt met het plaatsen van de updates. (de leukste is nog steeds die van Tygo! ;))
Maar updates moet je plaatsen omdat je dit zelf leuk vindt om te doen en dit aan de forumleden wilt laten zien.
Er is steeds meer om te lezen en te kijken maar wanneer je op alles wilt reageren dan kun je met je hobby wel stoppen.

Dus gewoon lekker doorgaan met je hobby en, als je zin hebt, plaats je weer een update.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Zal je altijd zien, kijk ik ff paar weken niet, mis een paar updates daardoor !, gatie er mee stoppen 8o 8o 8o :D

Er kijken ook een hoop mensen zonder commentaar te geven ;)

Maar ff wat anders !, die zoon van je wordt echt een mooie gozert !, knap ventje hoor ! :)

Mvg Gert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hallo Robert,

Je moet wel blijven update hoor.
Bij mij kijken er ook veel meer dan dat ze reageren.
Maar het is mijn baan en als ze niet reageren dan niet, ook goed.
Als je iets wil weten dan vraag je het of je stuurt iemand een PBtje als je denk dat je dan goed antwoord krijgt.

vr.gr. Günther.
Kop op :thumbup:
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hoi Robert,

Jammer dat we ( voorloppig ) geen nieuwe update's meer van jou mogen verwachten, ik vind het nog steeds leuk om te laten zien waarmee ik bezig ben vaak krijg je tips om het net iets mooier/beter te doen.

Maar ik hoop toch zo af en toe te lezen hoe het jou vergaat en je baan natuurlijk :)


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hoi Robert,

wat lees ik nu!!! Geen update's meer!!!
Ik vindt het wel meevallen met het aantal reactie's. Het gaat er toch om dat je iets laat zien, in dit geval jouw levensverhaal in 1:87. Dat daar niet altijd tientallen reactie's op komen, "so what!!"
Je kunt beter een paar welgemeende reactie's hebben, als tig oh's en aa's. Plus het feit dat er steeds meer topic's komen, dat het doorkijken hiervan al zoveel tijd neemt. Dat overal op reageren haast ondoenlijk is.
Neemt niet weg dat het voor je zelf altijd leuk is, als er positieve reactie's en/of vragen komen over je bouwcapriolen. Maar om nu gelijk de handdoek in de ring te gooien als er iets minder reactie's zijn als normaal.

Dus gewoon blijven posten jong, je topic wordt genoeg bekeken. Dus wordt heus wel gewaardeerd  ;)

groetjes
Henk
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hey Ramcy,

Wat is dit nou?? Ik krijg ook maar weinig reactie's op mijn topic, maar al krijg ik er maar 5 dan ben ik al lang blij. Je moet jezelf niet gaan meten met de geluidsman of tilly want daar worden soms complete msn gesprekken gevoerd via het forum. Ik heb de 41 pagina's nog nooit gehaald dus ik vind het wel wat raar om om die reden te stoppen met update's.
Ik zou zo zeggen gewoon af en toe wat foto's blijven plaatsen want ik mag toch altijd erg graag plaatjes kijken op het forum, en als ik jouw er een plezier mee doe zal ik eens wat vanker reageren op je topic.

Groeten Jan Willem
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
He Robert, het word nu toch wel weer tijd voor een update hoor !! ik wil wel weer zien wat je allemaal gedaan hebt op jouw stukje modelspoor nederland.je hebt altijd leuke ideen, je inspireert velen hier !! ik ben benieuwd !! :thumbup: :thumbup:
groet Robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Ja ik wil ook wel weer eens zien hoe de baan er nu uit ziet
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Ah Robert,

trek u dat niet zo aan, het is beter één of twee goeie reacties, dan dat mensen schrijven : " ik blijf je volgen en blabla bla.... "

Weet dat er een paar tussen zitten die dit enkel doen om hoog te scoren in berichten aantal ...

Wat telt is dat jij er fun aan beleeft !  ;)

Voor de  rest nog melden, dat ik als Belg ook maar heel weinig reacties krijgt, dus ligt zeker niet aan wat je doet, keuzes en vooroordelen van sommigen moeten we der nu éénmaal maar bijnemen  ;)

Ik lees ook veel mee op Modelspoor Magazine Forum en ik kan je garanderen dat het daar hard, heel hard eraan toe gaat, dus in wezen zijn jullie veel braver voor elkaar, houden zo !!!

Amuseer je met je hobby  :thumbup:

Caponordtraveller - Steven
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Zo mensen
Na een lange tijd nagedacht te hebben over het hoe en wat met mijn baan heb ik besloten om hem helemaal weg te halen (geleidelijk en de rolbrug blijft waar die staat ) .
Ik ga helemaal opnieuw beginnen rustiger en doordachter met een goed doordacht baanplan .
de reden zijn eigenlijk niet moeilijk :
punt 1, heeft sasha mij aan het denken gezet hey als papa achter de treinen zit is het leuk dat mijn bijde jongens ook bij mij op zolder kunnen zijn met een racebaan ofzo !
punt 2 dom begonnen met leuke stukjes wil ik nu ergens bij dan moet ik vol over de plaat heen met breuk verschuivingen enz tot gevolg dus wat gaan we doen opnieuw :-)
Alle beginnersfouten kan ik nu gelijk oplossen door niet meer tegen de muur te bouwen maar midden op de zolder zodat ik van alle kanten bij de scenerybouw kan en eventuele storingen dus makkelijker kan verhelpen. Ik ga dus nu een baan ontwikkelen waarin ik 3 sporen krijg voor goederen en 3 voor personenvervoer zonder dat de treinen last hebben van elkaar en langere combi's mogelijk zijn dit zal plaats gaan vinden op 3 lagen minder spoor inzicht op de bovenlaag en mooi rangeermogelijkheden bij de rolbrug plek
kortom misschien binnenkort een draadje over het opnieuw tot stand komen van de baan van een oud gediende :-)
groetjes robert


ps doordat ik van mijn vader een lint van syntus (mehano )  heb overgenomen heb ik nu 2 dezelfde nummers ik zoek eigenlijk iemand die het aan durft om hem over te spuiten naar de twentse kleuren !! en anders iemand die evt eeen kapruil wil doen zodat ik 2 nummers gekoppeld kan laten rijden (ik zoek de sandra van rhijs ofzoeits ik heb zelf 2x de spoorjan wilmink )
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Ha die Robert.
Geweldig om te lezen dat er eindelijk weer een "doorbraak" op het modelspoor komt! B)
Natuurlijk moet je met de 2 jongens (en Anita! ;)) wel goed rekening houden wat je wilt veranderen, het plan (en uitvoering) van Sascha is een mooi voorbeeld hoe je de ruimte multifunctioneel kunt gaan gebruiken.

Veel plezier en succes met de inrichting en uitvoering van je plannen.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Ha Robert,

Kijk aan dat zijn flinke veranderingen!
Ben erg benieuwd wat je wilt gaan maken en hoe het er uit komt te zien.
Succes met het zoeken van iemand die een Twente kap wil spuiten en we zien hopelijk je volgende update snel langs komen. :)

groetjes,

Antal
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2007

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hoi Robert,

Leuk die nieuwe plannen, kijk er naar uit weer te gaan volgen.

Het is wel zoals Albert Jan zegt, met kleine kinderen en een echtgenote moet je de tijd 4x kunnen gebruiken is ook mijn ervaring.
Neem lekker de tijd en niet overhaasten, dan maar een dagje niets aan de baan doen.

Succes met de ombouw!
Gr. Fred.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Heyyyyyy Robert,

dat is een tijd geleden.......
Maar wat lees ik nu ......baan weg, anders....enz enz
Je had al een stukje aangepast en erbij gemaakt.
Maar inderdaad, het is leuk als je boven bent bij de baan, dat Tygo en / of Jamie ook gezellig bij je kunnen spelen.
Het zij met de racebaan of een eigen treinbaantje.
en ach, misschien kan Anita ook een eigen plekje krijgen op zolder...... ;)

succes in ieder geval met het nieuwe ontwerp, en hoor of zie graag de resultaten ervan.....


gr Frans
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hoi Robert,

ik heb op mijn spoorbaan een stuk weg aan de voorkant van de tafel aangelegd waar probleemloos de hotwheels kunnen rijden, waar rangeersporen zijn en een beweegbare Marklin torenkraan, zodat het grut probleemloos ook aan de spoorbaan kan spelen.
Zo voorkom je dat papa alleen op de zolder mijn zijn spoorbaan zit te 'spelen'.

vrgr

Frank
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
heren bedankt
het is de bedoeling dat het deel met de rolbrug enkelspoors doorgaat en aansluit via 2 bruggen naar de enerzijds hoofdbaan en ander zijds het schaduwstation op de 3 e verdieping
Tevens is mijn bedoeling om aan de voorzijde een soort dubbelspoors paradebaan te maken die beide in en uit de tunnnel eindigen op de middelste plaat waarvan het voorste spoor qua scenery past en lijkt te passen bij het bereibare spoor maar in werkelijkheid een gecamoufleerd programmeerspoor wordt dus tussen 2 stootjukken in !
bovenop de baan komt een flyover
Ik hoop met de nieuwe baan mijn scenery beter tot zijn recht te laten komen omdat ik nu eigenlijk nergens meer bijkan heeft het plezier om verder te gaan eigenlijk geen doorgang ,doordat ik straks eromheen kan kan ik overal bij en mooiere scenery toepassen dan ik nu heb
misschien ga ik wel weer een draadje maken en anders wat foto's plaatsen in dit topic
de baan gaat wel weer uit mijn hoofd gemaakt worden en passend gemaakt worden dat is me goed bevallen met de huidige baan
Volgende week maar eens kijken wanneer ik met de afbraak ga beginnen momenteel zo ddruk met mijn werk dat ik niet echt tijd heb ! mar goed ik heb de tijd :-)
groet en bedankt voor de reacties
robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hallo Robert,


inderdaad, we hebben de tijd.
en dat is bij mij net zo.
en jij hebt het inderdaad druk met je werk.......

Ik ben ook al in tijden niet meer bezig met de baan, en ach, de tijd zal wel weer komen.
eerst weer even plaats maken zeg maar....  :D


gr Frans
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Robert,

Wel even slikken..... :O dat je baan grotendeels gaat afbreken. Je had zulke leuke items op je baan staan, maar ik neem aan dat dit weer (verbeterde versie  :D ) terug komt op je nieuwe baan.
Veel succes met het uitdenken en bedenken van nieuwe uitdagingen in je baan. Ik zie graag je plannen.

Groeten Ronald   :)
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
hey ronald
ja het is de bedoeling dat de scenery makkelijker wordt om te maken dus doordat ik meer werkruimte creeer en ik overal bij kan worden alle doorkijkjes belangrijker dus alles wat ik geleerd heb van sommigen op het forum kan ik nu beter toepassen sommige dingen komen wel terug sommige dingen gaan weg
groet robert


enne frans ik help jou wel help je mij weer met de lampies  :D
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Hallo Robert,

Lang geleden dat we van jouw baan iets hebben vernomen. Ik wens je succes bij het aanpassen van jouw baan. Wellicht zien we jouw pogingen om tot een nieuw baanplan te komen terug in het baanplan board.

Groet,
Ronald
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Citaat van: remcy op donderdag 29 november 2012, 00:47:37

enne frans ik help jou wel help je mij weer met de lampies  :D


Tuurlijk Robert,

wat denk je zelf.....
als we er weer eens zijn help ik je zeker ermee, geen enkel probleem.

gr Frans
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
He Robert,
Leuk dat je weer verder gaat met je baan,ik ben benieuwd !!
groet Robert  ;)
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
zo das al een tijdje geleden :-)
ben er nogsteeds hoor maar doordat ik veel tijd en energie aan mijn beide jongens geef is het heel lastig om de hobby te combineren met alle leuke dingen .
momenteel veel meer bezig met pretparken en zwemmen enzo
Mee lezen doe ik nog wel en dacht laat ik weer eens wat van me laten horen  O:-D
Kopen doe ik nogsteeds wanneer er iets langs komt wat mijn wens is .
maar ook beurzen bezoeken doe ik niet veel meer helaas tenminste het is hoe je het ziet ik ben erg blij met mijn boys en alle leuke momenten die we als gezin maken dus tja is het dan helaas .
Het is gewoon even een prioriteiten verschuiving
sommigen heb ik op facebook en daar komt nog wel eens het 1 en ander voorbij
Tevens heb ik in 2017 nog bij op de rails een giga set gewonnen waardoor de aanwinsten toch nog een beetje binnen blijven komen .
en natuurlijk ben je ook nog wel eens jarig enzo  >:-D
groeten van mij aan jullie en langzaam begint alles weer een beetje te kriebelen hoor dus misschien vanzelf weer eens wat foto's mmet verslagen

robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Ha die Robert.
Leuk om weer eens iets van jou en je gezin te horen! :thumbup:
De jongens worden al groot en de treinen komen vanzelf wel weer aan de beurt.

Veel plezier met je gezin en succes met de groeiende verzameling.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Je kunt ook voor een compromis gaan veel van onze(kids 3 en 8)uitjes hebben meestal met treinen/modeltreinen te maken tevens wil de oudste mee helpen met scenery te maken :D
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Even een check of dit ook met de telefoon kan 😉
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Da's alvast gelukt, Robert  ;)

Hopelijk plaats je ook nog plaatjes van je baan, want ik kan er zo gauw geen vinden. Alleen maar nummers  :?
Ben heel benieuwd, wat je allemaal gebakken hebt  :P

Grtz Tony
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
De stand van zaken tot nu toe. Sjuuuus wat een tijd geleden al. Ik ben er nog steeds
De hobby ligt qua bouwen een beetje stil. Ander werk en een werkplek thuis hebben daar een groot aandeel in .
De kids zijn groter 12 en 9 en vinden het opzich prachtig wat ik heb.
Veranderingen zijn er ook. Zo rij ik nu met een CS 2 ipv de 1 en er is nogal wat materieel bijgekomen
Morgen staat er een pakketje op de planning met een marklin ddm set.
Maar ook de gewonnen set van op de rails via facebook is aanwezig zelfs een paar stomers
Qua kopen zijn we niet gestopt  :D
Ik zal eens kijken of ik wat plaatjes heb.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Erg leuke foto van mijn vrouw die omdat ik helaas verhinderd was toen de set heeft opgehaald