Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "

Gestart door remcy dinsdag 30 oktober 2007, 02:27:54

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Goed om weer een update te zien. Ook ok ben blij dat je weer terug bent.
Denk goed aan jezelf en doe wat jij denkt dat je moet doen of juist niet moet doen. Maar ga in ieder geval met veel plezier verder met jouw mooie baan, ik leer van elke update, dus ik kijk uit naar de volgende!
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hallo Robert,

Leuk weer een update, met mooie foto's.
Ik hoop dit weer vaker te zien hier en op mijn draadje.
Het was wel leeg zonder jou hier op het forum.

Gr Einte
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Kan mij allen maar aansluiten bij de eerdere forummers (???) en heb met veel plezier je gehele verhaal en Mega Update gelezen/bekeken.

Blij dat je weer terug ben want hoewel ik duits rij heb ik jouw verslagen altijd met belangstelling gevolgd.

Groeten Henk
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Gelukkig zijn er weer nieuwe updates.
Want het was echt een gemis op t forum.

De nieuwigheden op de baan zien er goed uit :d


Dave
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

goed om weer eens een update van jou te zien. Fraaie foto's heb je geplaatst. En ook leuk om mijn oude 6513 weer eens te zien in een mooie spoorse omgeving. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

groetjes, Martin
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Jeetje,

Wat kan ik hier nog aan toevoegen  :D :) :D

ik begrijp je besluit en ben blij dat je het forum toch in de gaten houd.

Complimenten voor de scenery, man ik wou dat ik ( al was met maar 2 % ) al zover was.

Spreek je.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Remcy,

Jammer van die Ajaxbus. :wink:

Neem eens in overweging je spoorstaven een roestkleurtje te geven. Het blinkt wel heel erg op deze manier. Een streek bruine verf oogt net een beetje beter.

Gr, Ben.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Remcy , Zeer leuke update , je heb de laaste tijd niet stil gezetten , je bomen zien er zeer leuke uit , zoals de rest van de baan. Ik vind dat je baan mooiere wordt met de dag.. Geniet van je zoon en de vrije tijd! kben zeer benieuwd naar meer
Gr kenny
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hallo Robert,

Ja, wat kan ik hier nog allemaal aan toevoegen, het is weer een geweldige MEGA update geworden :lol:.

Wat andere personen ook mogen zeggen of schrijven, blijf plezier hebben in je hobby en doe en schrijf zoals jij dit wilt.

Blij dat je weer terug bent.

Gr.
Piwie.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Gelukig ben je niet helemaal van het forum verdwenen, zo kunnen we toch nog genieten van je updates.
Deze update ziet er goed uit mooie plaatjes van leuke details.
En tja probeer je niet te veel te ergeren aan wat anderen schrijven.

Groetjes Jac.

Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Ha Robert, goed dat je weer op het forum bent! :D Leuk, ik zit me alweer te verheugen op toekomstige updates. Welkom terug!

Groet,

Tom
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Mooie update en tof dat je weer terug bent gekomen Robert.
Ik ga dit draadje weer met heel veel plezier volgen, dat is een ding wat zeker is!
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Beste Robert,

Vond je foto's weer inspirerend. En dat is waarvoor ik zo enthousiast ben over dit forum. Veel plaatjes, mogelijkheden tot vragen, uitleg, ons enthousiasme met elkaar delen. En af en toe wat wijzer worden. Ik kijk veel, schrijf zelden maar word elke keer weer gemotiveerd en geinspireerd.
Voor ergernissen wil ik helemaal geen tijd maken. Uberhaupt zonde in het leven ( :wink: ).

Geniet van je nieuwe gezinsleven. Doe ik ook :D En die spaarzame momenten voor je hobby....: GENIET ERVAN!

Mark the Shark.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Leuk dat je weer een update hebt geplaats heel sterk van je maar dat is mijn mening.
Maar euh hoe komt het dat ik denk net of ik dit al eens eerder heb gelezen :wink:
In één reactie van mij heb je er dus gelijk twee (je weet wel wat ik bedoel)
Mooie bomen en toch weer een behoorlijk aantal nieuwe details u blijft he maar verzinnen
knap hoor.

Groetjes Bert en weer tot ziens waar dan ook :D
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Robert,

Helemaal goed weer, geniet van de kleine man, je gezin en de hobby!!

Gr. Fred.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hallo Robert,

Ik vond het jammer dat je weg ging, want ik genoot erg veel van je mooie baan, maar gelukkig ben je weer terug.

MVG Dewey
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Ha Robert,

welkom terug. En dat met een mooie update!  8)

Wel jammer van die 020-bus  :lol: Maar die van Schalke, is errug tof  :D 8)
Goed dat je terugbent!

Groeten,

Ronald

P.S.: Bedankt voor de leuke E-kerstkaart! 8)
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hallo Robert,

Hey, hij is er weer!! :D :D
Mooie leuke update van jouw werk aan de baan. Heb dit wel gemist, hoor. Mooie bomen, mooie bussen en nog veel meer moois. In de tussentijd natuurlijk ook veel tijd aan je vrouw en zeker wel aan je kleine mannetje besteed.

Kijk al uit naar je volgende update.

Groetjes

Harry
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Heey Robert,

Je bent weer lekker bezig geweest zeg!
En de weg naar het forum heb je ook weer gevonden. :)
De update ziet er goed uit en voor de Ajax bus zzou ik toch een betere plek verzinnen dat verdienen ze wel. :lol:
Veel succes nog en ik spreek je nog wel.

Groetjes,

Antal
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Bedankt Remcy voor je update.

Groet,

Jacco
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Citaat van: kippenlijntje op donderdag 10 december 2009, 20:27:10

.... en voor de Ajax bus zzou ik toch een betere plek verzinnen dat verdienen ze wel. :lol:


Antal: wel on-topic blijven ja! :lol: :lol:

Gr, Ben.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Bedankt voor de update. Ziet er weer goed uit allemaal!

(O ja, ben probleemloos van het begin tot het eind door de update heen gekomen!)

(AJAX!!!!)  :D :D :D :D :D :D
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
He Robert, mooi om toch weer eens een update van je te zien. Ziet er allemaal weer heel leuk uit. Bedankt voor de foto's.
mvg, Corné
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Lid sinds: 2007

- Vereniging Spoorgroep Zwitserland -

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Goed om je hier weer terug te zien!! :D :D

Je bent in de tussentijd druk geweest aan je foto's te zien. Mooi hoor!!

Groetjes,
Menno

P.S. Ik zal je binnenkort wel weer eens een line-up foto van mijn SBB Cargo locs die je zo mooi vind toesturen. Ik heb 2 weken geleden namelijk nummer 10 gekocht en zojuist nummer 11 opgehaald  :P  :lol:
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Citaat van: woutje op donderdag 10 december 2009, 21:38:50
Citaat van: kippenlijntje op donderdag 10 december 2009, 20:27:10

.... en voor de Ajax bus zzou ik toch een betere plek verzinnen dat verdienen ze wel. :lol:


Antal: wel on-topic blijven ja! :lol: :lol:

Gr, Ben.

ja uitgefikt in een hoekje haha

mooie update weer remcyik moet ook nodig weer is wat laten zien van mijn kant

Reinder
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Citaat van: Hans Biere op dinsdag 08 december 2009, 23:38:47
Citaat van: remcy op dinsdag 08 december 2009, 23:04:54
waar het forum eerst een ontspanning was is het nu meer een ergenis en ik heb gemerkt dat ik het meelezen leuk vind omdat ik zo mijn vrienden in de gaten kan houden

Hallo Robert,

Wat vind ik dit ontzettend leuk dat je toch weer is, de eerste keer sinds mijn terugkeer volgens mij, op het forum verschijnt. Ik had al het één en ander gelezen en dacht, tot mijn zeer grote spijt, dat jij inmiddels ook helemaal van het forum was verdwenen. Dat is, naar nu blijkt, dus gelukkig niet zo!

zoals je misschien weet: ik heb ook een poosje "vrij genomen" en het zelfde gedaan als jij nu doet. Altijd meegelezen. Ik merkte bij mijzelf dat ik bij die dingen waar ik mij eerder aan ergerde steeds meer begon te glimlachen.

En dus begon het bij mij weer te kriebelen en besloot te vragen of ik ik weer terug mocht komen. Alzo geschiedde en wat ik nooit gedacht had: een verschrikkelijk mooi weerzien en welkom op dit prachtige forum.

Robert, kom toch ook terug. Ik voel in je manier van schrijven dat je dat in je hart graag wilt. Je laat je toch zeker niet "piepelen" door sommigen die jouw je plezier proberen te ontnemen?

Je schrijft over je zelf "dat je zo slecht schrijft".  Nou dat valt best mee, vind ik persoonlijk. Ik heb je in ieder geval altijd goed kunnen volgen.

Robert, wat je ook doet: mijn respect heb je. Ik hoop dat je ook terug komt.

We hadden volgens mij in het verleden ook is een afspraak gemaakt om elkaar ergens op een beurs te treffen. Is nooit wat van gekomen, weet ik. Maar dit kan altijd toch nog?

En vooral: heel veel geluk en plezier in de eerste plaats met je gezinnetje en... met de hobby!

Hartelijke groet, Hans


Kijk, daar kan ik me zo ontzettend in vinden he?!  Het is zo jammer dat mensen zichzelf belangrijk denken te maken door anderen helemaal af te kraken. Zelf denk ik maar dat dat gedrag meer zegt over henzelf dan over degene waarover ze het hebben. Op andere forums waarop ik actief ben, niet-spoorgerelateerd overigens, worden mensen die anderen respectloos bejegenen na een waarschuwing direct verwijderd. Dat zou hier ook wel een aardige maatregel zijn denk ik.

Succes Remcy, ik heb wel wat moeite je te volgen soms, maar dan moet ik maar een beetje meer moeite doen.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Citaat van: 1200Blauw op donderdag 07 januari 2010, 20:36:42
Citaat van: Hans Biere op dinsdag 08 december 2009, 23:38:47
Citaat van: remcy op dinsdag 08 december 2009, 23:04:54
waar het forum eerst een ontspanning was is het nu meer een ergenis en ik heb gemerkt dat ik het meelezen leuk vind omdat ik zo mijn vrienden in de gaten kan houden

Hallo Robert,

Wat vind ik dit ontzettend leuk dat je toch weer is, de eerste keer sinds mijn terugkeer volgens mij, op het forum verschijnt. Ik had al het één en ander gelezen en dacht, tot mijn zeer grote spijt, dat jij inmiddels ook helemaal van het forum was verdwenen. Dat is, naar nu blijkt, dus gelukkig niet zo!

zoals je misschien weet: ik heb ook een poosje "vrij genomen" en het zelfde gedaan als jij nu doet. Altijd meegelezen. Ik merkte bij mijzelf dat ik bij die dingen waar ik mij eerder aan ergerde steeds meer begon te glimlachen.

En dus begon het bij mij weer te kriebelen en besloot te vragen of ik ik weer terug mocht komen. Alzo geschiedde en wat ik nooit gedacht had: een verschrikkelijk mooi weerzien en welkom op dit prachtige forum.

Robert, kom toch ook terug. Ik voel in je manier van schrijven dat je dat in je hart graag wilt. Je laat je toch zeker niet "piepelen" door sommigen die jouw je plezier proberen te ontnemen?

Je schrijft over je zelf "dat je zo slecht schrijft".  Nou dat valt best mee, vind ik persoonlijk. Ik heb je in ieder geval altijd goed kunnen volgen.

Robert, wat je ook doet: mijn respect heb je. Ik hoop dat je ook terug komt.

We hadden volgens mij in het verleden ook is een afspraak gemaakt om elkaar ergens op een beurs te treffen. Is nooit wat van gekomen, weet ik. Maar dit kan altijd toch nog?

En vooral: heel veel geluk en plezier in de eerste plaats met je gezinnetje en... met de hobby!

Hartelijke groet, Hans


Kijk, daar kan ik me zo ontzettend in vinden he?!  Het is zo jammer dat mensen zichzelf belangrijk denken te maken door anderen helemaal af te kraken. Zelf denk ik maar dat dat gedrag meer zegt over henzelf dan over degene waarover ze het hebben. Op andere forums waarop ik actief ben, niet-spoorgerelateerd overigens, worden mensen die anderen respectloos bejegenen na een waarschuwing direct verwijderd. Dat zou hier ook wel een aardige maatregel zijn denk ik.

Succes Remcy, ik heb wel wat moeite je te volgen soms, maar dan moet ik maar een beetje meer moeite doen.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Je zit niet op dit forum om je te laten afkraken.

Groet Jac
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
hallo robert,

ben heel blij dat je terug bent hoor,ik miste jou ook hier op forum.je update's zien er heel mooi uit,kom je eens bij mij kijken heb ook heel wat gedaan aan mijn baantje,zeker doen ik sta ook voor moeilijke tijden binnen 4a5maand een verhuis.maar wil niet zeggen dat ik jullie in de steek ga laten kom hier naar jou en ook andere hun baan kijken,zien hoe en wat ik kan leren.idéén opdoen,maar al bij al ben ik blij dat je weer bent hoor maateke ik miste je wel hier,en we moeten zeker eens afspreken met zen 6 om eens een koffie te drinken he,ik hoop snel iets van je te horen maateke.


groeten peter(ke33)
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Eerlijk gezegt wist ik niet eens dat je weg was  :shock:
Had het de laatste maanden een beetje druk aan huis.
En lag mijn treintjes op een laag pitje.
Heb nu even iets meer tijd.
Heb nog heel wat leesvoer in te halen en zo kwam ik achter dit onderwerp.
Tot horens man groetjes thuis.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Je update's zien er weer prima uit, toppie ga zo door
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
hey robert leuk je weer terug te zien en hoe.
heb toch ook zijn voordelen :lol:kun je lekker door bouwen. :lol:
fijn om te horen dat het goed met je gaat en met de kleine en je vrouw.

groetjes bas
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Robert,

mooi om te zien, dat je ons op deze "alternatieve manier" toch kunt laten zien, wat je vorderingen zijn op je baan. En voor de rest, moet je helemaal zelf weten wat je met het forum doet. Die keus is aan ieder zelf. Verplichtingen hebben we al genoeg in dit land!

Roy
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Erg leuk om je up-date weer te lezen. Ziet er prachtig uit, vooral die bomen zijn erg mooi. Ja, zo zie je dat een gezin heel wat tijd opslokt. :D Ik herken dat, heb een tweeling.
Ach met een tandje minder hard bouwen kom je er ook wel..... :D

Succes en geniet lekker van de kleine.

Groet Ronald  :)
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hallo Robert,


Tja de laatste reactie was dus 12 mrt.

Maar je hebt tijd genoeg gehad om te bouwen nu enz enz
Dus waar blijft de update ??? :wink: :wink: :mrgreen:



gr Frans
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Laaste keer actief Dinsdag 04 Mei 2010, 21:44:14
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Citaat van: kenny1647 op dinsdag 25 mei 2010, 21:31:39
Laaste keer actief Dinsdag 04 Mei 2010, 21:44:14

Hallo Kenny,


en wat wil je daar mee zeggen.
Ik weet namelijk dat Robert toch regelmatig hier aan het kijken is.
En dan vaak als gast alleen. :wink:


gr Frans
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Frans,

Dat klopt helemaal  :wink:

Groetjes Bert :)
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Citaat van: M - rail op dinsdag 25 mei 2010, 23:24:23Ik weet namelijk dat Robert toch regelmatig hier aan het kijken is.

Ja hoor. Ook ik kan dat met 100%  zekerheid bevestigen... :D
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
en ook ik kan dat met bijna 100 % bevestigen
vragen enz enz kan allemaal via pb verder ben ik hier niet meer zoveel !!!
op een ander forum staan al mijn vorderingen !!
vind het nogsteeds jammer dat het niet anders kan !!
groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE!!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE!!!!!! "
ok dan voor de mensen die nieuwschierig zijn !!!
(en ook de vragers via mail !!! )
heb een aantal faller huizen gebouwd waarvan 2 de pizzaria alfredo is en de bioscoop
echter heb ik ze wel even gepimpt naar de wat modernere tijd !!!
tevens in het restaurant wat poppetjes gefrot
en de rest zien jullie wel !!
groet robert
1

2

3

4

5

6

eerst het restaurant maar een geupload meer komt eraan !!!
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
verder !!! de bios !!
1

2

3

4

5

6

7

8

9

more tot come !!
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,
leuk om weer wat te zien. Mooie details. Vooral de tafels met eten en bierglazen zijn leuke details.
Groetjes,
remie
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
he robert,

wat een leuk idee zo met toy story  hoe laat draait de film? :lol:

het ziet er zeer mooi uit.

groetjes

johan
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
zo en dan een overzicht met nieuw materiaal (voornamelijk zwaartransport en de electrotren set autotransporters !! )
groet robert
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
even voor de goede orde
de buisjes zijn lege kassarolletjes !!!!
dus ga naar uw lokale supermarkt en vraag eens !!!!
(bij mij zijn ze allemaal al geregeld en voor mij  :lol: :lol:)
groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hallo Robert,
Een opmerking aangaande het café/restaurant: Een deur / raam aan de straatzijde dient naar binnen toe open te gaan.
Dit ter voorkoming van eventueel letsel toegebracht aan voorbijgangers :!:
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Ha die Robert!
Wat leuk om na al die tijd weer een bijzonder leuke update van je baan en bouwsels te zien.
Een paar dingen had ik mogen bewonderen maar je bent toch weer lekker bezig geweest.

Veel succes en plezier met de modelspoorbouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Leuk om weer eens een update van je baan te zien.
Het restaurant en de bioscoop zien er erg leuk uit. 8)

Gr.
René
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi,
inderdaad een geslaagde tijdperk 6 bioscoop :D !! top


Tot dan, Steven.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
wim
dank voor de tip is hersteld foutje uit het boekje denk ik !!  :lol:

albertjan rene en steven
bdankt vooor jullie reacties !!
groet robert