Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "

Gestart door remcy dinsdag 30 oktober 2007, 02:27:54

0 leden en 5 gasten bekijken dit board.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Robert !
Nogmaals proficiat Van de geboorte van Tygo.. Mooie naam voor je kleine. Je heb de laaste tijd mooie aanwinsten gekocht en mooie dingen gebouwt , je muurtje iets prachtig.. De Loc's zien der beetje vuil uit , zeer mooi gedaan Bert & en mss heb je ook geholpen ?? =D  , Ik wens je veel oefen plezier en wacht ongeduldig op je eerste resulaat!
Gr kenny
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
ja Robert ziet er inderdaad allemaal mooi uit, ga niet alles in huis verouderen met de spuit, alleen de trein

groeten en een fijne avond

Ed
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
zal anita met rust laten met mijn spuit  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
die spuit heeft al genoeg aangericht  :lol: :lol: :lol:
groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Hoi Robert

Ziet er mooi uit. Leuk dat je het "kliederen" , sorry realistisch maken van de modellen ook zelf gaat proberen. Geloof mij maar, als je over de drempel bent ga je het leuk vinden. (eigen ervaring)

Trouwens je moet Tygo niet teveel bier geven hoor. Krijgt hij rooie oogjes van :? :?

groetjes uit beetje krom
cees
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Cees, denk dat ik ook rode oogjes zou krijgen van TEVEEL bier hoor  :lol:

Robert, er komen ook jonge kinderen op dit forum zoals ik, dadelijk krijg ik naast rode oogjes ook nog rode oortjes van jouw taalgebruik  :oops:

Groeten,

Hans  :mrgreen:
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
ik ben gaan sparen voor een andere camera
als ik zie wat mijn zwager voor een foto;s kan maken baal ik gewoon dat ik al mijn mooie dingen niet mooi op het plaatje kan krijgen
of ik nu de camera neerzet of zonder flits of wat dan ook het gaat gewoon niet naar mijn wens
Tygo , Anita  en mijn baan verdienen een beter fototoestel !! :lol: :lol: :lol:
dat is wat ik net tegen anita zei
anita zei
hij doet het toch !!!!
je weet wel weer wie er aflegt  :( :( :( :( ikke
het is trouwens wodka cees  :lol: :lol:
groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
dat kan niet hans
ik vertel alleen dat anita niet met de airbrush bewerkt wordt en dat de moeite om van anita en het gezeur van mij om die spuit te krijgen al genoeg heeft aangericht !!!
er staat niks verkeerds  :shock: toch !!
groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Hoi Robert,

Je hebt er weer een werk van gemaakt wat een luisterrijke verhalen ondersteund door een
goot aantal foto's. Was een erg gezellige dag ook het uitje naar Almelo met die mooie
treinenzaak sprak mij wel aan.
Jullie zoon is in het echt nog leuker om te zien dan op de foto.
Een model baby noemde Marian Tygo een snoepie (wij hebben er 2 en dat is zat)
Het weatheren dat breng ik je nog wel snel bij, als je de smaak te pakken hebt zal je zien
hoe makkelijk het je afgaat. Nog bedankt voor jullie gastvrijheid

Groetjes Bert :)

PS niet meer zo flitsen door mijn krullen dan lijkt het wat dun te worden.
Eigenlijk geeft je toestel een verkeerd beeld zo zie ik er niet uit, mijn vrouw wel gek he :lol:
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
zoals ik al zei bert
we zijn beide gewoon blond !!  :lol: :lol: :lol:
uiteraard vinden wij zelf ook dat we een mooi kleintje hebben we zijn er heel erg trots op en blij mee
blij dat jullie het wederom leuk vonden en de volgende keer maar ik geen pannekoeken dan krijgen jullie goed te eten  :mrgreen: :mrgreen:
groeten aan marianne en heel erg leuke dat jullie er waren !!
groet robert anita en tygo
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Hoi Robert, Anita en Tygo.
Goed om te zien dat het in huize "remcy" allemaal lekker loopt! 8)
Tygo groeit goed, Anita en Robert gelukkig en zelfs de baan en materieel groeien gestadig door! :lol:
Mooi, dat je nu ook een airbrush hebt, met alle plannen die je nog hebt is dit een geweldige aanvulling voor jouw wensen, en kan Bert zich nu volledig richten op zijn "opleidings" taak.

Robert, ik zie je binnenkort.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Super weer robert!
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Hallo Robert, Anita en Tygo.

Nog gefeliciteerd met je nieuwe mooie aanwinsten en veel plezier met je airbrush gewenst ben benieuwd naar je eerste werkstukje natuurijk.

Maar dat Bert een billeknijper was wist ik niet zal in het vervolg maar een beetje oppassen voor hem. :) :)
Maar je bent wel weer verwent door de weather koning wat leuk gedaan zeg staat prachtig op je modelbaan.

Maar jullie hebben je wel vermaakt jammer dat wij niet meekonden maar ja is moeilijk zoiets te plannen met zoveel te gelijk.

Maar zit en blijft nog in de planning nu nog even druk met diorama maar laat gauw wat van ons horen,

Groeten aan Anita en Tygo en heeft de kleine zich al aangemeld als nieuw lid van het 3rail forum want dat is hij de jongste.

Groet Gretha en Wim.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
komt goed wim !!!!
we hebben het er nog over !!
enne tygo meld ik nog even niet aan
zou zonde zijn en om nou 2 profielen bij te gaan houden  :lol: :lol: :lol: :lol:
maar straks als hij achter de computer mag (en dat zal zeker niet veel worden lekker buitenspelen en boven op zolder met de treinen  :lol: :lol:) dan zal ik hem erop wijzen dat hij zich even aanmeld !!  :lol: :lol:
maar eerst lekker bij de trein
hij is al best pienter en als die de class 66 hoorns hoort dan gaat het  :o heerlijk om te zien
hij glimlacht heel veel en is al een echte druktemaker alsof hij ons al heel wat wil vertellen
ja en papa !!! papa smelt alleen maar  8) :oops: :oops:
en die afspraak wim komt in orde !!
groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Robert, je bent lekker opgeschoten joh :D
Keep up the good work :!:  :mrgreen:

Mathijs
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
dank je matthijs
long time no see ???
groet robert

enne zie ik daar nou echt cjag lid staan  :shock: :shock: :shock:
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
1 long time no see: Ja ben op vakantie geweest vervolgens net als de meeste mensen doen een 40 uur per week gewerkt voor 3 weken achtereend(46 eigenlijk zelfs :wink:) en toen weer met school begonnen en langzaam maar zeker mijn achterstand weggewerkt :D
2 Je leest het goed er staat CJAG :cool:

Mathijs
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
zo hier komt de 24e een nieuwe loc (zie nieuwe aanwinsten )
en de kloeg voetgangers brug gaat binnenkort ook in gebruik
ik stond al op pagina 2 vond ik zonde van al die mooie foto's en de tijd die in dit draadje zit !!!
groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
hey robert.

mooi spul heb je weer op je baan staan.
en zo te zien heb je ook al een opas voor de kleine   :lol: :lol: kan die al mooi in de leer bij mentor bert :lol: :lol:

groetjes bas
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Hallo Robert,

Je hebt het geld weer laten rollen zag ik  :D. Leuk dat Bert bij je kwam.....dat je dat toevertrouwd voor je het weet krijg je je kind terug maar dan gesminkt  :lol: :lol: (geintje). Bert is natuurlijk van de wheateren etc. Je loc en ertswagon zien er super uit. Ben benieuwd naar je werkzaamheden met de airbrush.......dus kom maar op met die reportages.

Succes verder en je hebt een prachtige zoon!
Groeten Ronald
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
dank heren
vanavond denk ik even wat foto's van nieuwe aanwinsten enzo maar eerst een dagje eurospoor !!!
dus ik denk straks nog meer nieuwe aanwinsten
ik heb er zin in
groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Veel plezier...laat die foto's maar komen  :P

Groet,

Hans ;)
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, waar blijven de foto's :lol:

GR,
Piwie.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Hallo Remcy,

Hoop toch wel dat je terug komt man want we missen je update's op je topic wel erg je was ook met klei en dat soort dingen bezig dus ben ik net als vele anderen erg benieuwd en hoop dat je ons niet helemaal in de steek laat.

Kop op man schouders eronder trek je er nergens wat van aan doe jou ding gewoon waar jij je goed in voel en de meesten (heel veel) waarderen het enorm.

Dus kom op met foto's

Groet Wim.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Wim,

Ik sluit me hier helemaal bij aan!!
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Ja wie niet he.
Op die enkele snijboon na dan.
Laat je niet kisten,en ga gewoon verder waar je gebleven was.

Mvg: Alex
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Inderdaaad!
Kom gauw terug jongen!
:(
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
ik kijk net op zijn profiel

Naam:     remcy
Berichten:    7586 (8.255 per dag)
Positie:    Vaste Inboedel
Datum van registratie:    Maandag 21 Mei 2007, 01:37:45
Laatst actief:    Maandag 23 November 2009, 20:06:40 <<<<----------- dus hij is niet zo helemaal weg :P
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Jo,meen je dat nou??? :lol:
Het gaat niet om het meekijken , neh het gaat om zijn berichten he.
En die missen we,snappie!
Dat ie meeleest wisten we allang,staat hier zelfs ook vermeld.
Maar we willen zijn berichten zien.

Mvg: Alex
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Citaat van: MM. op woensdag 25 november 2009, 18:11:19
Inderdaaad!
Kom gauw terug jongen!
:(
Robert , WE hopen dat je terug actief komt op het forum! het is wel stil zonder je..
Gr kenny
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Ach, hij is het even zat en dan moet je gewoon even afstand nemen.
Ik weet dat een kleine de nodige aandacht vraagt dus ik denk dat Robert zijn tijd echt wel goed besteed.
Dus rustig aan, dit jaar even uitzingen en als de irritatie dan weer wat is gezakt met frisse moed de "negatievelingen" negeren en de draad weer oppakken  8)

1 maarrr...: "we" verwachten met zo'n afkoelperiode wel in januari 2010 een MEGA-update, voorzien van tal van foto's van al het moois waar je mee bezig bent geweest.
Als kers op de taart een leuk en onderhoudend verhaal bij de foto's, daar heb je vast wel tijd voor!  :wink:
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande opmerkingen.  Robert's topic was altijd een van mijn favorieten en zit stiekum steeds te kijken of hij de "draad" weer opgepakt heeft. Maar goed, wanneer Robert weer verder gaat verwachten we inderdaad een MEGA-update met oa mooi nieuw NS materiaal  :D.

Groet,

Tom
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
VOOR MIJN VRIENDEN !!  8)
zoals het nu gaat gaat het helemaal prima ,heel eerlijk mis ik het forum niet !!!!
wat er allemaal gespeculeerd wordt enz enz boeit me evenmin
nee ik heb geen dislectie geen winterdepressie enz
ik schrijf zoals ik schrijf op een manier die nooit iemand gestoord heeft tot er anderen kwamen die daar wel problemen mee hadden
ook dat boeit me niet !!
vele forummers gesproken die deze manier niet erg vinden dus iedereen die dat wel vind helaas voor jullie
(tip als er dan ergens remcy bij staat lees het dan niet !!)
de mensen die ik goed ken weten hoe ik ben en waar ik me aan heb geeergerd en ook die mensen weten wat er aan de hand was /is
ik zal dan ook wel terug komen hier om af en toe een update te doen maar heel actief zal ik niet meer worden 
ik geniet volop van mijn kleine man van mijn vrouw en van de hobby en ben erg gelukkig in hoe het nu gaat
waar het forum eerst een ontspanning was is het nu meer een ergenis en ik heb gemerkt dat ik het meelezen leuk vind omdat ik zo mijn vrienden in de gaten kan houden
met veel vrienden heb ik via msn en andere wegen contact gehouden en die wil ik hiermee na een inmens gezeur of ik terug kwam een beetje tegemoet komen  :lol:
maar nogmaals ik zal niet meer de remcy zijn die ik was daarvoor hebben sommigen mij het plezier teveel voor ontnomen  :?
het enige wat ik daarop wil zeggen !!!!
ik heb altijd geleerd dat fatsoen en respect een goed ding is !!!
wat kost een compliment of een reactie op een update of een beetje hulp nou ???
zo na al die lappen tekst en de mensen die door mijn lap tekst nog niet misselijk en beroerd zijn geworden omdat ik zo slecht schrijf zonder hoofdletters en komma's en punten hierbij jullie punten komma's en hoofdletters
.,./!@#$%^&*()1234567890{[}]:;"'<>? ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

en dan nu voor de mensen die nog over zijn
de foto's met dank aan al het door de familie VRIEND en ALBERT JAN geleverde materiaal !!!!
(de echte kenners van mijn baan zien de verschillen !!)
tevens wat nieuwe aanwinsten !
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

en voor degene die er nu  nog is en alles heeft bekeken
groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Ziet er weer puik uit man !, maar ja, ben ik wel van je gewend 8)

Mvg Gert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Verstand van voetbal ontbreekt in ieder geval :p
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Heyyyyyyyyyyyy Robert,



jajaja..... een UPDATE......

dat ziet er weer erg goed uit.
En inderdaad het bootje is geplaatst.
Ook leuk zo met die visser erbij.

En de mooie bomen van J & J Vriend hebben een plekje gekrgen.

Ook de mini mensjes van Albert Jan hebben een plekje gekregen.

Mooie foto's, en geeft een leuke sfeer weer.

Ga lekker verder met je baan.
en ik zie de volgende update wel weer verschijnen.



gr Frans
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Je update ziet er goed uit hopelijk weer snel een update.

Maar geniet ook van je vrouw en van je kleine man, want voor je het weet is Tygo al groot.

Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Citaat van: remcy op dinsdag 08 december 2009, 23:04:54
waar het forum eerst een ontspanning was is het nu meer een ergenis en ik heb gemerkt dat ik het meelezen leuk vind omdat ik zo mijn vrienden in de gaten kan houden

Hallo Robert,

Wat vind ik dit ontzettend leuk dat je toch weer is, de eerste keer sinds mijn terugkeer volgens mij, op het forum verschijnt. Ik had al het één en ander gelezen en dacht, tot mijn zeer grote spijt, dat jij inmiddels ook helemaal van het forum was verdwenen. Dat is, naar nu blijkt, dus gelukkig niet zo!

zoals je misschien weet: ik heb ook een poosje "vrij genomen" en het zelfde gedaan als jij nu doet. Altijd meegelezen. Ik merkte bij mijzelf dat ik bij die dingen waar ik mij eerder aan ergerde steeds meer begon te glimlachen.

En dus begon het bij mij weer te kriebelen en besloot te vragen of ik ik weer terug mocht komen. Alzo geschiedde en wat ik nooit gedacht had: een verschrikkelijk mooi weerzien en welkom op dit prachtige forum.

Robert, kom toch ook terug. Ik voel in je manier van schrijven dat je dat in je hart graag wilt. Je laat je toch zeker niet "piepelen" door sommigen die jouw je plezier proberen te ontnemen?

Je schrijft over je zelf "dat je zo slecht schrijft".  Nou dat valt best mee, vind ik persoonlijk. Ik heb je in ieder geval altijd goed kunnen volgen.

Robert, wat je ook doet: mijn respect heb je. Ik hoop dat je ook terug komt.

We hadden volgens mij in het verleden ook is een afspraak gemaakt om elkaar ergens op een beurs te treffen. Is nooit wat van gekomen, weet ik. Maar dit kan altijd toch nog?

En vooral: heel veel geluk en plezier in de eerste plaats met je gezinnetje en... met de hobby!

Hartelijke groet, Hans

Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hallo Robert,

Leuk dat je weer terug bent met een bijdrage! Ik heb gezien dat je ook de verjaardagen weer hebt opgepikt.
In elk geval is duidelijk dat je met de baan zelf behoorlijk actief bent gebleven. Ook de preisertjes weten jouw baan goed te vinden en komen massaal met de trein naar het station.

Hopelijk volgt nog meer van jouw hand op dit forum.

Groet,
Ronald
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
hallo robert,

man man ik ben blij dat je terug bent,ik heb je hier ook gemist zoals vele andere hier op forum.ik ben zeer blij dat ik weer leuke en knappe foto's van jou baan kan en mag bewonderen.trek het je allemaal niet aan,doe ik ook niet ben ook niet perfect.en een hobby doe je met plezier en liefde,en dat doe jij ook voel dat.

ps;we moeten zeker eens afspreken samen,binnen twee tal weken hebben wij samen eens verlof.dan gaat het zeker lukken om eens tot bij jullie te komen.BEN BLIJ DAT JE TERUG BENT MAAT.

groeten en pol peter(ke33)
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 26 SEPTEMBER !!!!!! "
Citaat van: remcy op dinsdag 08 december 2009, 23:04:54
en voor degene die er nu  nog is en alles heeft bekeken
groet robert

Jaaaaaaaa, weer zo'n heerlijke Robert "Remcy" update! 8)
Prachtige foto's waar enorm veel plezier in de modelspoor hobby vanaf straalt, altijd leuke en bijzondere details.

Robert, geweldig om te zien dat het plezier er nog steeds is!
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Goedzo Robert,
weer een mooie update!!
Ga zo door!

Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Welcome back Sir! 8)

Mooie update weer :)
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hey Robert,

Ik ben al vele malen op je draadje geweest maar heb er nog nooit actief in deelgenomen. Ik moet zeggen dat ik iedere keer weer met bewondering kijk naar je updates. Gezien mijn plannen voor een NL baan is jouw baan min of meer een voorbeeld vwb rijdend materieel. Iedere keer verbaas ik me weer wat voor mooi spul jij heb rondrijden. Ook kijk ik wel stiekem naar je containeroverslag want die staat ook op mijn wensenlijstje. Ik hoop derhalve dat je je updates niet meer achterwege laat want dat zou ik persoonlijk jammer vinden.

Ik wens je in ieder geval veel rijplezier en geniet van je familie en vooral je kleine man want voor je het weet ben je je plek achter de besturing van je modelbaan kwijt!!!

Groet en respect.

Sander
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hoi Robert,

Leuk om weer een (mooie) update van je te zien. 8)
Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie.
Hopelijk gauw weer een update :?:

Gr.
René
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!!
Robert,

ik ben blij je weer te treffen. En goed te zien dat je al die commentaren van je af geschud hebt.

Ik blijf je volgen en jouw commentaar op mijn berichten is altijd welkom!

Warme groeten
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Owjee: ik zie de verschillen niet :oops:
Misschien is mijn geheugen gewoon minder maar dat is vast niet erg toch Robbert?

Mooie update ook al moesten we er even op wachten.
Ik zou zeggen: Doe lekker wat JIJ wil en veel plezier met the family :wink:

Mathijs
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Meer een lezer en kijker zijnde is mijn productie van reacties en actieve deelname aan dit forum tot heden minimaal geweest. Het is ontzettend jammer dat op een forum als dit met zoveel vriendschap en deskundigheid men elkaar toch om trivialiteiten in de wielen weet te rijden. heel jammer dat dit kan gebeuren. Het is daarom heel plezierig te merken, dat je met jouw bekende enthousiaste manier van reageren en vooral door het tonen van je voortgang met je mooie baan, je blijkbaar toont, dat je je plezier in modelbouw en actief deelnemen aan dit prachtige forum door enige wat azijnachtige "urineerders" niet hebt laten vergallen. Fijn om je weer terug te zien. Keep up the good work.
Hartelijke groet, Jan.
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
erg mooi update
en gelukkig heb je je bedacht en ben je terug gekomen :D
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Forum Moderator Los forumlayout Banditos
Lid sinds: 2009

offline
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Hey Robert,

Erg leuke update :) Hoop dat je toch regelmatig nog wat van je baan zal laten zien, geniet er toch altijd weer van.
Die uitkijk toren, is dat zelfbouw? Of een bouwpakket? (vind hem er wel geinig uitzien :))

Groeten,
Thierry, wie het niks kan schelen dat je geen punten hoofdletters en weet ik wat gebruikt, je text is ook zonder perfect leesbaar :)
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE voor de liefhebbers !!!!!! "
Die uitkijktoren is Busch 1435 ;)