Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "

Gestart door remcy dinsdag 30 oktober 2007, 02:27:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "
hallo allemaal
eigenlijk ben ik al een tijdje bezig en kunnen denk ik veel mensen mijn baan nog herinneren als die baan op de grond met die sporen die er overheen lagen  :D :D :D :D
nou dat is veranderdt en daar zal ik in dit draadje een aantal foto's van laten zien
dus voor de liefhebbers hier een heleboel foto's
groet robert

Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
foto's van het begin toen ik alles op de plaat maakte  (de plaat is hier klaar bijna op een paar gaten na voor het spoor dat eronderdoor gaat )

2

dit is ook ongeveer het banenplan dat ik heb alleen de 2 sporen achter met de v100 veranderen nog
3

4

5

hier dus de 2 sporen die veranderdt gaan worden maar waar ik nogsteeds niet helemaal uit ben wel of niet een rolbrug erop aan te sluiten enzo
6

dit is de nog beschikbare ruimte die ik heb (er kan nog een klein stuk bij aan achter de deur maar is nu nog niet echt nodig het hangt meer van de rolbrug af en evt keerlus die ik daar op dit stuk wil maken
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
nog meer te zien over het langzaam tot stand komen van mijn baan !!
de gaten gezaagd voor het dubbele spoor dat eronderdoor loppt en waar waaarschijnlijk het schaduwstation op aan wordt gesloten hier 4 foto's voor een impressie

2

3

4


groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Hallo Robert,

Mooie baan ziet er goed uit ook het station is lekker groot
Een opmerking, waarom leg je de containerterminal tussen de sporen en niet in het achterland....... :)
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
janus
laat ik zien via de foto's straks dan zie je hoe het eruit ziet let maar op (en de plek is nog niet helemaal zeker hoor alles daar staat nog los )
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
nou hier nog een aantal foto's die een beetje door elkaar kunnen staan maar wel een goed impressie geven van hoe ver ik nu ben (nou ja kleine impressie ik heb  nog een klink aantal foto's nu nog )  :D
veel plezier met het bekijken 

2

3

4

sencuur voor de jongeren onder ons  dit zijn gewoon 2 jonge kamperende dames die hun kleren nat hadden van de regen  :? :D :D
5

6

7

8

9

10

doe het wel per 10 weet niet hoeveel foto's er per keer in kunnen !!!
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Robert,

Kun je mij misschien vertellen wat voor gebouw je hebt geparkeerd aan de zijkant die met de schoorsteen en kraanbaan ?? voor de deur,is er dit een van Faller....

Edit: ziet er inderdaad al duidelijker uit zo
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
janus dat is van piko de lokomotief werkplaats nr 61134
11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Oke Robert Bedankt

Het wordt steeds interessanter :lol:
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
22

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
goed en nu de voorlopig laatste 5 foto's
als ik er weer meer heb doe ik een update  :D :D :D
denk dat dit er voorlopig ook wel genoeg zijn   :D :D :D
ga eerst weer eens wat verzinnen en bouwen dus misschien binnenkort ook weer een bouwversslag van mij
groet robert
en janus bedankt voor het compliment

34

35

36

37

38

39

ok stiekum toch 6  :D :D
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
@janus
je vroeg
CiteerEen opmerking, waarom leg je de containerterminal tussen de sporen en niet in het achterland.......
nou ik zal proberen het uit te leggen op het punt waar die piko werkplaats ligt ligt een aftakking naar links (net voor de v100's ) nu is die hele ruimte nog leeg eigenlijk en zit ik te twijfelen of de rolbrug en keerlus of via wissels een paar rangeer sporen maken en 4 sporen naar mijn locloodsen en ook een keerlus als ik deze laatste optie doe dan komt  de containerterminel daar ook bij te staan ga ik voor de rolbrug en keerlus dan is daar geen ruimte meer en blijft de terminal staan !!
hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iedereen de foto's mooi vindt
vind zelf dat ik voor een begin lekker op weg ben maar zoals jullie zien is er nog plek genoeg voor scenery een kermis en heel misschien een faller car system maarja ook nog genoeg wensen
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Robert,

heb zitten genieten van je foto's , hartstikke gaaf !

Vraagje : dat grijze spul tusen de rails, wat is dat ?, is vrij grof , of niet ?

Mvg Gert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Hoi Robert,

Je bent druk bezig geweest vannacht  :shock:. Prachtige foto's en leuke details! Ga zo door (met bouwen en foto's plaatsen!  :D)! Erg leuk (en inspirerend) om te bekijken.



Shark.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Leuk man! Lekker aan het knutselen met leuke details!

Ik vraag me wel af of je ICR-rijtuigen zonder problemen door die boog lopen die naar beneden gaat... komen ze niet tegen de wanden aan? Misschien moet je daar nog wel rekening mee houden als je daar wandjes gaat maken.

Wat ik jammer vind (en dat is me bij andere banen ook al opgevallen) is die ongelooflijk lompe aansluiting van Systems. Die ziet er sowieso niet uit, maar bij jou zit-ie bovendien wel erg in het zicht... Ga je daar nog een hooiberg van maken of zo? De kabels lopen nu ook over je weiland heen...

Verder: ga zo door! :-)

Martijn
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
 :shock: :shock: :shock:
Wat een mooie foto's zeg!
Heeeeeel mooi.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Hallo Robert,

Dat is geen makkelijke keuze, ik persoonlijk zou voor de keerlus gaan krijg je meer mogelijkheden heb ik gelijk weer een vraag kun je dan ook weer terug "keren" om weer in dezelfde rijrichting te komen........

@Martijn

Zet je gewoon een seinhuis overheen probleem opgelost :D

Ben erg benieuwd naar de volgende serie met foto's
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Hallo Robert.
Mooie foto's van een heel mooie baan in wording!
Jammer dat sommige foto's niet zo scherp zijn, vooral de foto's van de kampeersters! :lol:
Succes met de bouw en de foto's.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
@ acido,

Citaat van: Acido op dinsdag 30 oktober 2007, 08:40:32
Wat ik jammer vind (en dat is me bij andere banen ook al opgevallen) is die ongelooflijk lompe aansluiting van Systems. Die ziet er sowieso niet uit, maar bij jou zit-ie bovendien wel erg in het zicht... Ga je daar nog een hooiberg van maken of zo? De kabels lopen nu ook over je weiland heen...

ik was laatst bij robbert thuis en zei ook dat het mooier was om de aansluitbox onder de baan te maken, maar hij wou dat niet en vond een aansluitbox onder de baan lelijk.

Hij is eigenwijs.

@robbert

Had ik toch al gezegd dat dat niet staat, zo'n aansluitbox \ kabel in je weiland !!!

Groeten mark
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Hallo Robert,

Mooi gedaan! Ik vind het er goed uit zien. Wel vind ik net als Martijn dat de boog naar beneden wat dicht op de rails is 'uitgesneden' waardoor je krap in de ruimte zit van je binnenbocht.

En... ik durf het bijna niet meer te zeggen maar die aansluitbox van de MS is natuurlijk geen gezicht... :shock:
Ik zou hem toch echt onder de baan plaatsen.

Groetjes,
Kiezel (die zelf ook erg eigenwijs is)
:)
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Nog ff een tipje... maak een plankje waar je je MS op kunt leggen als je 'm niet gebruikt, dan hoef je 'm niet op je scenery te leggen... ;-)
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Citaat van: Acido op dinsdag 30 oktober 2007, 12:27:42
Nog ff een tipje... maak een plankje waar je je MS op kunt leggen als je 'm niet gebruikt, dan hoef je 'm niet op je scenery te leggen... ;-)

Hij wou zo'n steuntje kopen, had hij bij mij gezien  8)
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Vind het een mooie baan met veel mogelijkheden.
Had zelf tot dusver nog het dubbele spoor bovenlangs lopen maar zie dat je op deze manier (onderlangs) wel veel makkelijker veel ruimte voor scenery overhoud..

Mocht je dat MS zo laten zitten dan kan je het altijd proberen te maskeren toch?
Maak je er een rioolpijp oid van  :D

Sucses met de vorderingen en hoop snel weer op nieuwe foto's!!
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Robert,

Ziet er erg indrukwekkend uit, leuk gedaan.
Nog even iets over het fotograferen: Heb je de macro-functie van je camera al ontdenkt? Die zorgt ervoor dat objecten binnen 30 centimeter goed helder zijn! Hiervoor heb je wel een stabiele ondergrond nodig!
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Heey Robert,

Super mooi gemaakt!
Erg lekker even naar die foto's zitten kijken maar het ziet er goed uit!
Erg mooi om bijvoorbeeld een kleine auto handelaar op het industrie te zien of de container terminal. :D
Wat ook gaaf is het stukje waar grafiti is gespoten erg netjes gedaan.
Nu verwacht ik nog wel filmpjes van je. :D :D :D :lol:

Groetjes Antal.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
dank jullie wel voor de tips en mark bedankt voor het antwoorden  :? :D :D
eigenwijs ben ik zeker niet maar goed ik leg het voor jou(mark) nog 1 keer uit  :D
acido je hebt helemaal gelijk met die systems kast (jullie allemaal eigenlijk) maar wat ik ook al tegen mark zei ik maak er iets overheen maar MARK dat is nog een project ik wil graag een zout toren (uit boekelo een plaats wel bekend en vlak bij mij in hengelo) maken boven over de systems kast die alles afdekt dan boor ik 3 gaten waar de kabels doorheen gaan en dan is de systems kast uit het zicht
maar omdat deze torens er niet zijn op schaal zal ik zelf moeten kknutselen
ik heb daarom tegen MARK gezegd dat hij voorlopig even in zicht lligt en straks weg is (luisteren is soms erg moeilijk he mark ) dus kortom allemaal het is straks als ik eruit ben hoe het moet helemaal opgelost en weg systems  :roll: :mrgreen: (niet vervelend bedoeld naar jou toe mark maar ik ben prima instaat om zelf uitleg over mijn baan en wensen te geven en hoop alleen dat iedereen de foto's wardeert en iedereen kan zien dat ik nog lang niet klaar ben  :D) dus laat me alsjeblieft gewoon zelf antwoorden !!!! dat is een stuk handiger (nogmaals niet boos bedoelt )

@jan pieter
de meeste foto's worden s'nachts genomen dus missschien is het daarom zo wazig  bij sommige  :D :D(ik zie het prima ss'nachts  :shock: :D)
toch erg bedankt voor de tip en zal mijn boekje van de camera eens doorlezen

@onyx
dat klopt daarom wilde ik het ook onderlangs omdat ik scenery erg mooi en belangrijk vindt

@acido
klopt van dat plankje maar ik krijg van mijn oom nog een MS mmet 2 van ddie orginele steunen erbij dus dat wordt ook erg moooi weg gewerkt op den duur kkomt er ook helemaal een wand omheen waar ik op makkelijke (2 kanten) plaatsen in kan en het daan net lijkt of het een kast is waarop het gebouwd is dit ook vanwege die lelijke hout rand die nu nog zichtbaar is
tevens heb je gelijk met die icr-rijtuigen aan de rechterkant heeft hij er inderdaad last van en waar ik al aan het plakken ben niet ( toch bedankt voor het opmerken viind ik erg tof ) maar ik moet de baan nog op 3 a 4 plekken bijwerken aan deze kant en dan loopt hij daar ook super door heen (gelukkkig ) alle treinen die ik heb rijden vrij behalve deze die komt er dus iets tegenaan (en ik wacht even tot december en dan komt mijn IRM kan ik die gelijk testen en in 1 keer bijwerken ) dus ik hoop dat in december dat alles weer helemaal in orde is nu nog maar even afwachten en ik laat hem gewoon even niet rijden  :D :D

@albert jan
plaats dadelijk nog even een foto speciaal voor jou  :D :D

@v200marklin
dat grijze spul is een soort decoratie zout (voor in kaarsen enzo ) de kleur is goed zoals je ziet maaar de grofheid is inderdaad niet helemaal op schaal echter ben ik niet zo heel kritisch hierover (de rest moet goed en perfect zijn ) maar dit was erg goed voor mijn portomonee dat betekend ik heb nu een fles van 1,5 kilo voor 1,95 dus vandaar
heb er ectra een beetje groen door gemengt zodat het een beetje mengt en afleidt (en de foto is van erg dicht genomen in een rare hoek ivm scherpte )in het echt valt het nog wel mee  :D :D

bedankt allemaal fijn dat jullie het leuk vinden om te zien (maar aangezien ik nog lang niet klaar ben komt er vaanzelf nog wel een update met meer foto's en dan wordt alles vanzelf duidelijk over hoe en wat ) (ben er zelf nog niet eens helemaal uit  :D)

groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
antal je weet hoe ik met filmpjes ben he  :? :wink: :mrgreen:
kom maar een keer langs en maak hem zelf maar  :mrgreen: :mrgreen:
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Remcy,

Ziet er leuk uit zo!
Erg grappig om het zo aangekleed te zien worden!
Ga zo door!

Groet,
Hans
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
albert jan
speciaal voor jou  :D :D :D
jongere kijkers even oogjes toe !!!!!!!
























2

Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
ze doe het niet
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Stand 7 :-)

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
CiteerErg grappig om het zo aangekleed te zien worden!

Eh... áángekleed? :mrgreen:
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
ha die robert.

ik wist niet dat de ect al uitgebreid was.
erg gaaf.

ja mag die machinisten nu wel in de gaten houden daar komen ongeluken van :lol:.
erg leuk om allemaal te zien dit.

ga zo door robert.

groetjes bas
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Hoi Robert,

die zoutkorrels, leg je dat in de lijm of los ?

Mvg Gert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Hoi Robert


Zo zo ,je bent lekker bezig geweest vannacht zeg
dat zijn nog al wat foto's in een keer

Maar zo krijg je een leuk beeld in een keer inderdaad

Ik zou zeggen zet er maar meer foto's op hoor
Ok, mag ook eerst naar mij en dan hier pas... 8)



mvg Frans
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Woow mooi zeg Robert!!!>>>...

ben benieuwd hoe het verder gaat :)

Groetjes

Maurice
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Hé die Robert!
Dus toch nog heel mooi scherp op de foto gekregen. (je ziet echt elk detail :wink:)
Maar daarna keek ik de volgende foto (nog wat dichterbij) werd het weer wazig! :( (zal wel aan mijn ogen liggen! :lol:)
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
@robert,

Geen probleem hoor, dacht alleen jij bent alleen snacht's online dus dan antwoord ik ff, maar blijkbaar had ik het niet goed gehoor / begrepen.

Zal niet meer voor je antwoorden en alleen nog complimenten geven  8) 8) 8)

groeten mark
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Hoi Robert,

Dat ziet er goed uit Robert. Ga zo door en je baan wordt prachtig.
De Systems-box kun je op verschillende manieren wegwerken. Maak er maar wat van.
Veel succes met de verdere bouw van je baan.

Groetjes

Harry Stipkes

PS de ERS lok voelt zich daar wel prima, hè?!
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
gert
heb verdunde houtlijm gebruikt voor de onderste laag dit goed laten drogen en toen weer een laag met verdunde houtlijm erop en daar is dit het effect van wou bewust 2 lagen zodat ik zeker wist dat er geen hout meer zichtbaar was
groet robert

@mark geeft niet hoor maar ook s'nachts kan ik antwoorden dat is ondertussen wel erg goedbekend hier  :D :D
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
zeker weten harry
en ik wet niet of je het al had gelezen maar bovenop de systems box komt een zout toren maar die moet ik eerst maken en een manier vinden hoe  :D :D
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
erg mooi bezich robert.
heb nu zelf ook een beetje inspiratie op gedaan wat ik kan gaan doen.
ben benieuwd naar de voorderingen.
GR mike
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
hallo,
robert:erg mooie baan,complimeneten

en ook leuke preisertjes heb je :mrgreen: wat zal die machinist het naar zijn
zin hebben als ie langsrijd :mrgreen:

tijs
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Hey Robert,

Mijn complimenten, wouwwie he' heb gewoon zitten genieten van je baan, en de leuke details maken het gewoon af.
En lekker veel materieel. echt super gaaf.

Mvg Chris oftewel keigaaf - treintjes
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Maakt niet uit hoe groot je modelbaan is of hoeveel plaats die inneemt.Als je maar plaats maakt voor humor.....

Leuk.

willem-jan
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Robert,

Je hebt het best mooi voor elkaar zie ik zo :). Alleen een paar vraagjes.
Je containerkraan is heel mooi 8), maar kan je die niet verplaatsen? Als ik jou was zou ik ehm meer rechts in de hoek plaatsen zodat de kraan (eventueel) alle wagons kan lossen en/of laden. Nu heb je een mega mooie kraan, alleen geen ruimte om te lossen en te laden en dat vind ik echt jammer. Maar ik ben ook een echte Cargo freak en speciaal met containers :oops: :mrgreen:.

Hou ons op de hoogte :!:.

Marcel
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
hey marcel

ja ik weet het  :? met die ccontainer terminal enzo gaat het nog niet echt weet ook nog niet hoe ik het ga oplossen met die hoek
maar alles staat nog los en ik ben nog aan het nadenken hoe ik dat allemaal moet in die hoek
ik wil graag een rolbrug een keerlus en ik ddenk dat ik die terminal verplaats naar een deel van de baan en daar ook gelijk een haven bij maak maarja dat is zo lastig om alles in 1 keer te bedenken dan plaats je iets en dan denk je nee het is het toch niet dus het zal nog aangepast worden allemaal maaar hoe ?????????? ik weet het echt nog niet ben nu pas 3 jaar bezig van niks tot dit en voor mij zijn er nog genoeg geheimen en trucjes te leren in de hobby
daarom vind ik het fijn om zo door het plaatsen van en het bekijken van foto's (van mede hobby collega's ) dingen te leren en inspiratie op te doen dus iedereen met suggesties ik sta er voor open hoor
en bedankt marcel en allle anderen voor de complimenten en positieve kritiek vind ik erg leuk

groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: update 7jan
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: update 7jan
zit er net nog eens naar te kijken en ik denk dat ik daar mijn locreparatie werkplaats neerzet met extra sporen voor wagons dan kan voorop (waar nu de locloodsen staan de keerlus en rolbrug gecombineerd worden en dan achterin over de breeddte tot de v100's kan dan de terminal met een stukje haven
maar ja eerst maar eens kijken voorlopig eerst weer werken horeca maanden worden dit weer dus de hobby zal wel worden verschoven tot januari  :? :(
maarja genoeg tijd voor ideeen  :D
groet robert
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Ha andere nachtbewoner,

Citaat van: remcy op dinsdag 30 oktober 2007, 20:04:05
gert
heb verdunde houtlijm gebruikt voor de onderste laag dit goed laten drogen en toen weer een laag met verdunde houtlijm erop en daar is dit het effect van wou bewust 2 lagen zodat ik zeker wist dat er geen hout meer zichtbaar was


Waarom verf je het hout niet eerst met een basis kleur en daarna pas het strooimateriaal, dit scheelt je een hoop tijd en het effect is hetzelfde
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops:
 :D :D
ja klopt maar begon als proefstukje en dacht daarna van ach waarom ga ik niet gelijk verder dus voor je het weet en je bent lekkerr bezig heb je er al een stuk liggen bij de terminal enzo ga ik wel werken met verf alleen hier niet echt aan gedacht en het ging mooi dus dat is ook weer echt prettig

maar als mede nachtbewoner !!
wens ik je een fijne nacht
groet robert