zo zoals beloofd
de update van vandaag komt mede tot stand door BERT / baureihe 103
wederom heb ik een stel meesterlijk geweatherde wagons en 2 loc's terug gekregen
en ze zijn erg mooi geworden
echter gingen bert en ik te laat naar de zolder zodat het niet echt de beste foto's zijn maar de foto's zeggen genoeg morgen zal ik hem eens even uitbelichten en op een spoor neer zetten zodat die alleen staat en dan opnieuw wat foto's maken maar hier toch alvast een voorproefje en mijn nieuwe aanwinsten
de bussen en politie auto had ik al even
de rest heb ik via gouda
groet robert
1 marianne met tygo
heel tevreden
2 bert met tygo
(bert was wel een beetje aan het knijpen
)
3 hier vertelde bert dat hij van tygo ook een meester weatheraar gaat maken
zo genoeg gegeint
4
de strukton is terug in een vervuild jasje
de dieplader zal straks ook een lichte weathering krijgen zodat de scene helemaal op elkaar is afgestemd
5
hier 1 zonder flits viel toch nog mee !!! de plakweg is alweer hersteld komt door mijn vingers bij het neerzetten van de loc
6
deze wagons zullen binnenkort van een lading worden voorzien maar zijn alwel van een mooi laagje voorzien
7
zij impressie die nu ook even wat waziger is ook deze zal ik morgen/vandaag proberen nieuw te maken en duidelijker
8
mijn rail 4 chem class 66 niet al te zwaar geweatherd volgens wens weer afgeleverd op mijn baan
9
zoals je ziet met bijgeleverde roco ERZ wagons ook deze voorzien in een passend laagje ,vind ze zo mooier en heb aan bert gevraagd om ze bij de trein te laten passen en dat is erg goed gelukt al zeg ik het zelf en ben over al het geweatherd materieel heel erg tevreden uiteraard is het op de foto anders dan in het echt maar het zijn echt weer juweeltjes !!
en hier dan mijn nieuwe aanwinsten
10
de overbeek bus
wel niet meegeweest maar wel een hele mooie aanwinst
de polo politie gewoon voor de leuk want ik rij zelf een polo
en de bus moet een omspuit project worden
deze bus zal ik gaan proberen in syntus uitvoering te maken !!
11
en dat ga ik met deze aanwinst proberen
zo dat was het weer even
groet robert
ps bert en marianne bedankt voor alles !!!