Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " voor de liefhebber 6-3-11 !!! "

Gestart door remcy dinsdag 30 oktober 2007, 02:27:54

Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 1 AUGUSTUS !!!!!! "
Robert,
Bedankt voor je leuke reactie!
Altyd leuk om jou reactie ff te lezen en altyd benieuwd zijn wat jij er van vind.
Jou baan schiet ook al mooi op. Succes verder blijf je volgen!

gr Jeffrey

een hele trotse papa van tygo en jamie

geen dank jeffry !!!
en frans
komt allemaal goed
over een paar weken kun je lekker bij ons in de tuin zitten met ons kleintje op je gezonde arm  :lol: :lol: :lol:
vanaf dan ben je ome frans  :lol: :lol: :wink: :mrgreen:
dank voor jullie reacties
groet robert
bovenleiding

Dmnz

bovenleiding
neem je ook bovenleiding??!!

een aantal zichtbare sporen wel
(maar eerst de rest klaar maken ) :lol:
en ze worden ook niet werkend
groet robert
robert,
ik hoop je snel weer te spreken,je hebt een pb.

groeten peter

nou even een kick omhoog
laatste tijd weinig gedaan
wegens leuke en minder leuke omstandigheden
mijn nieuw railpro loc draait zijn rondjes en ik heb wat nieuwe boompjes geplaatst / vervangen en de dingen van de vorige update hersteld
helaas hebben de zolderraam makers een paar bomen plat gemaakt en die heb ik even moeten herstellen
morgen even naar doorneburg met mijn pa kijken voor een paar VTG wagons ofzo misschien wel meer of heel iets anders
hopenlijk ga ik binnenkort weer beginnen maar dan weer echt en niet alleen met kleine dingetjes
wil wel iets meer met klei gaan doe net als WIM N
hopenlijk dus snel een update
groet robert
Speciale Gast

Potrebbe ripetere per favore ?

Hoi Robert,

Voor jou een heel bewogen tijd vreugde en verdriet dat
moet je op je gemak verwerken.
De update´s zijn we vanzelf wel weer verschijnen.

Groetjes en tot snel ziens Bert

dank je bert
dat ga ik ook doen
gelukkig nog een ruime 2 weken vakantie en straks eens lekker met pa een halve dag weg even de zinnen op iets anders en ok het is geen beurs het is wel doorneburg  :lol: :lol:
je hebt een pb terug over de compressor !!!
enne alvast bedankt
groet robert
Hallo Robert,

ik zou zeggen doe rustig aan
je hebt de laatste weken al veel meegemaakt
zowel vrolijk als minder vrolijke dingen

je moet maar zo denken, je baan loopt niet weg hoor
en net zoals Bert al zegt : we zien je update's wel weer verschijnen  :lol:

dus doe die 2 weken nog lekker rustig aan, relax, geniet van je zoon & je vrouw natuurlijk  :D

en daarna...................................... komt het wel weer.

Frans
En anders kunnen we in de tussentijd altijd nog 33 pagina's en 1660 reacties terug bladeren....

Geniet van je vakantie enneh... met Doorneburg is ook niks mis. Daar is recent weer nieuw spul binnen, hoewel weinig van M*.
Ik heb mijn laatste aanwinsten daar kort voor de vakantie gehaald (moet ik nog steeds plaatsen in het daarvoor bestemde draadje).

Groet,
Ronald

nou toch een kleine update dan
heb erg mooie nieuwe aanwinsten vandaag opgehaald bij wentink doorneburg
wat had hij inderdaad erg veel mooie spullen binnen zeg  :shock: :shock: :shock:
dus tja geen beurs dan maar even een paar eurie mee naar doorneburg  :lol: :lol:
hij had echt zoveel dat zelfs die paar eurie niet voldoende waren heb heel veel moeten laten liggen  :( :( :(
dit kon allemaal wel mee in een zakkie
1

2

3

4

5

zo heb ik er denk ik toch weer een paar mooie aanwinsten bij voor een koopje
het was erg druk vandaag en dat is goed om te zien !!
groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 11 sept AANWINSTEN !!!!!! "
Die kangoeroewagen, hebben ze daar nu stiekem een andere trailer bij gedaan? Of heb je twee verschillende gekocht? Want de trailer in de doos is toch echt anders dan de trailer op de doos.
mvg, Corné
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 11 sept AANWINSTEN !!!!!! "

dat is stiekem een andere trailer  8) :lol:
maar goed voor uiteindelijk 20 euro  :o hoor je mij daar niks over zeggen heb toch al een trailer klaar staan  :lol: :lol: had de doos al open gehad en tja toen ik dat zag dacht ik ja jammer eigenlijk
met jan erover gehad (ging met toch alleen om de hupac wagen ) mocht ik het setje meenemen voor 20 euro
koopje toch  :lol: :lol:
goed opgemerkt trouwens !!
groet robert
Ja zeker waren de marklin stores maar zo goedkoop :lol:

overigens had ik 4 kalkwagens maar in de mix en drukte perongeluk 2x nummer 6 meegenomen heb nu 0 ,6 en 7
mijn pa heeft nu de andere nummer  6 en ik spaar rustig de andere nummers bij elkaar
overigens nog geen 15 euro per wagon  :shock: :shock: top winkel he  :lol: :lol:
de van seumeren vrachtwagen is erg mooi en gedetalieerd maar het merk had ik nog nooit van gehoord
wel een topper mag ik zeggen mooi model met veel extra onderdelen
kortom zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinsten en de prijs die er betaald is heerlijk zo een dagje shoppen  :lol: :lol:groet robert
Hallo Robert,

Nog van harte jongen met je mooie aanwinsten je zal hier zeker erg blij mee zijn en wens je daarmee natuurlijk ook veel plezier en hou de update"s van je weer even in de gaten.

Groet Wim.
Hoi Robert,

zo zo, dat zijn mooie aanwinsten
Had je soms geld over ?  :lol: :lol: :lol: :lol:

En die bestelbus van Mammoet, was je daar toen niet op zoek naar in Houten, als ik me nu goed herinner ?
Als je zo doorgaat met al die aankopen van vrachtwagen enz, mag je je baan wel wat groter maken om alles te plaatsen.  :P

mvg Frans

:lol: :lol: :lol:
wil iets maken met een loods/bedrijventerrein van mammoet
een beetje in de richting van railz (alleen die van mij zal veel kleiner zijn )
deze koste 5 euro na er 50 cent afgel^ld te hebben  :lol: :lol:
heb nu 3 van deze zonder borden en 2 met de borden
wil net als bij strukton ook iets met mammoet doen op mijn baan dit zullen 2 bedrijven worden die de blikvangers moeten worden van mijn baan
de strukton loodsen staan al moet alleen nog compleet ingericht worden
en mammoet loods wil ik eigenlijk op een aparte module maken die ik aan kan sluiten op mijn baan en dus weg kan bergen onder mijn baan dit is nog in ontwerp en bedenk fase  :lol: :lol: :lol:
en ik beloof dat er nog heel veel updates zullen komen
maar inderdaad net als wat bert zegt eerst GENIETEN !!  :lol: :lol: :lol:
groet robert
mooi spul, hebben ze nog een hupac wagon daar, ik zoek er nog een bij voor mijn Bertschi trein

Kunt weer lekker aan de slag, kom zondag kijken

ed

hey uncle
nee helaas niet meer moet er ook nog een paar
zal je even een advertentie toesturen van marktplaats !!
naar je mail
groet robert
Citaat van: remcy op vrijdag 11 september 2009, 19:02:17
dat is stiekem een andere trailer  8) :lol:
goed opgemerkt trouwens !!
Ja viel me zomaar ineens op. Voornamelijk omdat ik ook aardig wat van die wagens heb en een met deze trailer kwam me niet bekend voor. :-D
Citeerde van seumeren vrachtwagen is erg mooi en gedetalieerd maar het merk had ik nog nooit van gehoord
wel een topper mag ik zeggen mooi model met veel extra onderdelen
Albedo maakt mooie modellen, qua detail zoals Herpa en als ik me niet vergis gebruiken ze Herpa modellen als basis ook.
mvg, Corné

inderdaad zeg het is een erg mooi model
zelfs reserve onderdelen enzo top
er staat een internet adres op de doos zal eens even gaan kijken daar
bedankt corne voor de uitleg!!!   kende dit bedrijf helemaal niet  :shock: :shock:
groet robert
Erg mooi allemaal Robert,en alles op zijn tijd kerel.

En hou het rustig.

Grt Frans
Mooie aanwinsten robert,
Ik heb gister ook weer even geshopt:oops:
Later op de dag de foto;)

er komt zeer onverwacht straks nog wat bij 3 stuks roco VTG ketelwagens
foto's volgen
bod gedaan (zocht ze bij wentink ook al maar daar waren ze niet helaas) bod geaccepteerd en tada straks even naar enschede ophalen
heb ik eindelijk eens een beetje mazzel gehad met mijn aanwinsten dit weekend   :shock: 8) :lol: :lol:
maar nu eerst even chill met tygo op de arm op het forum  :lol: :lol: :lol:
hoop dat dit vroeg genoeg is voor het erin stampen !! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
groet robert
Hey Robert,

gefeliciteerd vast met de aanwinsten
Maar je houd toch nog wel geld over voor de volgende beurs toch ?   :mrgreen: :mrgreen:

ik wacht op de foto's,maar jou kennende ,zullen die wel snel verschijnen hier

gr Frans

PS. begint Tygo al ies te herkennen van treinen.  :lol: :lol: :P

Gave aanwinsten inderdaad Robert.

Veel plezier ermee  :)

Groetjes maar weer.

Hans  :wink:
Prachtige aanwinsten heb je der weer bij! Veel plezier der mee!
Gr kenny

zo net even opgehaald in enschede
voor weinig nu nog 2 zilveren (daar heb ik er al 1 van ) en dan heb ik een mooie ketelwagon set

frans zekers hou ik nog wat geld over maar dat weet ik nog niet heel erg zeker  :lol: :lol: :lol: :lol:
ligt er ook aan hoe lief mijn sponsor is !! maar dat komt wel goed  :lol: :lol:
en tygo dat komt helemaal goed papa heeft hem al een treinen ballon gegeven en straks als die wat groter is gaat het gewoon een beetje onder dwang  :lol: :lol: :lol: zodat die niet anders meer weet
groet robert

dat zijn mooie wagons !!
Welke merk zijn die ?? Kan ik ook misschien de nummer krijgen??
alvast bedank
Gr kenny

jazeker kan dat
merk : ROCO
artikelnummer : 46191
ik weet zelf niet of er meerdere nummers van zijn vond ze heel erg mooi en bij mij staan alle drie dezelfde nummers op de zijkant
groet robert
Speciale Gast

Potrebbe ripetere per favore ?

Hoi Robert,

Mooie aanwinst heb je alleen die van mij zijn wat vuiler.

Groetjes Bert

Hallo Robert,

tja bert is me net voor

ik wou nu zeggen, alleen even kijken bij Bert om te weatheren  :P

Maar ja, Bert was me voor

groet Frans

:lol: :lol: :lol: :lol:
bert binnenkort hoop ik dat ook te kunnen  :lol: :lol:
maar ze zijn inderdaad super mooi  8)
groet robert
Hoi Robert

Mooie aanwinsten gescoord, maar eh het laatste (geld)boompje is nu zeker wel gekapt in de tuin :wink:

groetjes uit beetje krom
cees

bijna  8) :lol:
ik denk dat er 26 september nog een beetje uitgekucht wordt en dan is het op  :lol: :lol: :lol: :lol:
boompje laat ik staan misschien dat het na de winter nog een beetje uit wil komen
(heel eerlijk heb ik echt een paar top deals kunnen sluiten maar mijn houten geld wat ik voor 2 weekenden terug zou meenemen is inderdaad op  :shock: maar dan heb je ook wat  :lol: :lol:
groet robert
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Hoi Robert,

ik ben een paar dagen niet online geweest en jij hebt weer een grote hoveelheid nieuwe spullen weten te kopen.

De trailer op de hupac wagon vind ik het mooiste, zelf ben ik ook dit soort wagons aan het verzamelen.
Op houten stond er een die ik nog niet had maar deze moest ? 40 opbrengen en voor een 2e hands vond ik te duur.

Veel plezier met de nieuwe spullen.

peter / degeluidsman.

ja ik heb hem voor de helft  :shock:
maar goed zo zie je maar weer dat niet alle verkopers op houten goedkoop zijn  :lol: :lol:
over het algemeen trouwens vind ik houten wel goedkoop , maar kan me in de prijzen van wentink occ ook wel vinden
en die man uit enschede had een super prijs tja dan moet je wat he  :lol: :lol: :lol: :lol:
ben er in iedergeval heel erg blij mee want het waren echt koopjes !! en dan ook nog eens hele mooie  :lol:
groet robert
Een prachtig setje Robert !!!!

Dat weatheren is toch wel gaaf...net echt !!

Veel plezier met je setje Robert.

Groet,

Hans.

zal dadelijk eens een paar foto's plaatsen waarin wat nieuwe aanwinsten zijn verwerkt
alleen de aanwinsten in doos hebben jullie ook niks aan
en ik ook niet  :lol: :lol: :lol:
groet robert
Citaat van: remcy op zondag 13 september 2009, 21:43:46
zal dadelijk eens een paar foto's plaatsen waarin wat nieuwe aanwinsten zijn verwerkt
alleen de aanwinsten in doos hebben jullie ook niks aan
en ik ook niet  :lol: :lol: :lol:
groet robert

Mee eens.... uitpakken die hap  :lol:

We want more !!

Hans  :mrgreen:
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 11 sept AANWINSTEN !!!!!!
Heey Robert,

Mooi setje aanwinsten zeg!! :D
Waar ga je deze achterhangen en ga je sparen voor een leuke keteltrein? :D
Ikzelf ga ook een kleine keteltrein maken en wil daar in de toekomst de rode 2384 (als ik het goed heb) of een geel grijze 2200 voor hangen. 8)
Fijne zondag nog en hopelijk heb je samen met Tygo Ajax gekeken. :D

Groetjes,

Antal

zoals beloofd !!
groet robert
1
naast de rolbrug en de (nog te benoemen) struktonloods staat de van seumeren dieplader te wachten om ondersteuning te gaan verlenen de nieuwe rotra vrachtwagen gaat zijn plaats zoeken op de truckers parkeerplaats

2
deze drie trailers staan nog op een hupac wagon te wachten om net als de mc laren trailer naar de F1 vervoerd te worden de losse trekkers zullen hun plaatsje daar behouden op het plein komt een eet gelegenheid en ik wil iets van een hotel maken (een kleintje) maar dat is later  :lol:

3
mammoet heeft toch even een extra vrachtwagen aan laten rukken hun nieuwe aanwinst die nog niet eens gestickerd is mag al gelijk een mooie vracht vervoeren wat dat is zal over ongeveer 2 weken duidelijk worden !! de nieuw trailer kan zo mooi getest worden en de zwarte zal achter de trailer extra ondersteunen rechts staat het eerste volg voertuig al klaar met daarachter ...........................

4
inderdaad nog een nieuwe bus erbij momenteel staat mijn aantal op 3 gewone en 2 met bord op het dak !

5
zo ziet het er nu uit op het belangrijke vrachtje na maar die komt er nog wel aan !!! alles is gereed op het vrachtje na voor deze scene lijkt me erg mooi geworden zo en ik ben dan ook bijna dik tevreden  :lol: :lol:

6
ook bij het cement bedrijf hebben ze al een nieuwe wagen gekregen
de rood/grijze kleur is een kleur die ze willen gaan gebruiken maar aangezien ze al 2 (heb er nog 1 bij antal ) blauw / witte hebben weten ze nog niet of dit zich zal voortzetten zeg maar even een nieuw experiment

7
de F1 vervoer trein krijgt langzaam vorm de eerst trailer heeft zijn wagon gevonden !

8
mijn acts met een langzaam vormende F1 trein de eerste 2 wagons hangen er al achter
en de railpro met zijn nieuwe kalkwagons !!
lijkt me een leuk setje  8) 8)

9
ook de vtg wagons hebben hun plaatsje achter de ERS class 66 gevonden er zullen nog een paar ketelwagons bij worden gezet maar nu is het geld een beetje op  :? dus eerst weer sparen en natuurlijk gaat de kleine voor op de hobby dus dat kan nog even duren  :( :( :lol: :lol:

10
en zo even een overzicht van wat nieuwigheden als een soort sorry dat ik al een tijdje niks geen foto's heb gplaatst hoop dat ik het zo weer een beetje goed heb gemaakt  8) 8) :lol:

groet robert
Re:eigenlijk al een tijdje bezig !!! :oops: " UPDATE 13 SEPTEMBER !!!!!! "
hallo robert,
wat een knappe aanwinsten seg,leuke foto's en fijne uitleg erbij.ben blij dat er ook mooi uitziet bij jou op je baan,doe zo verder zal ik zeggen jij bent ook op de goede weg om er een prachtige baan van te maken.

groeten peter
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Robert,

Wat een mooie foto's zitten er weer bij, erg leuke nederlandsebaan baan wordt dat bij jou.

Vraagje, de hupac wagon met vodafone trailer welk art. nummer heeft die en weet je of hij nog ergens te koop is? want ik denk dat dit geen nieuw model is.

Groet,

peter / degeluidsman.

hey peter
dit hoort niet zo hoor
de trailer is van mijn nieuwe aanwinsten uit wentink
daar zat al een andere trailer op als hoorde (vandaar de erg interessante prijs )
maar heb zelf de mc laren trailer erop gezet (was ik toch al van plan  :lol: :lol:)
dus dit is niet te koop als deze combi

bijde dank voor jullie complimenten ik blijf mijn best doen  :lol: :lol: :lol:
groet robert
Robert , prachtige aanwinsten! Ze staan zeer goed op je baan! De ketel trein wordt top! Doe zo verder
Toppie!!
Gr kenny
Robert

Ziet er top uit!

Ga zo door

Chris

dank voor jullie reacties
antal helaas geen voetbal vandaag ga zo de herhaling kijken  :shock:
we waren even weg geweest met de kleine en tja dan vergeet je de tijd wel eens en helemaal de voetbal
gelukkig hebben ze herhaling de hele nacht  :lol: :lol:
wel mooi 6 -0 lekkere oppepper zo gaat steeds beter toch een top trainer die jol  :lol:
groet robert
Mooie update  :D!!