zoals beloofd !!
groet robert
1
naast de rolbrug en de (nog te benoemen) struktonloods staat de van seumeren dieplader te wachten om ondersteuning te gaan verlenen de nieuwe rotra vrachtwagen gaat zijn plaats zoeken op de truckers parkeerplaats

2
deze drie trailers staan nog op een hupac wagon te wachten om net als de mc laren trailer naar de F1 vervoerd te worden de losse trekkers zullen hun plaatsje daar behouden op het plein komt een eet gelegenheid en ik wil iets van een hotel maken (een kleintje) maar dat is later

3
mammoet heeft toch even een extra vrachtwagen aan laten rukken hun nieuwe aanwinst die nog niet eens gestickerd is mag al gelijk een mooie vracht vervoeren wat dat is zal over ongeveer 2 weken duidelijk worden !! de nieuw trailer kan zo mooi getest worden en de zwarte zal achter de trailer extra ondersteunen rechts staat het eerste volg voertuig al klaar met daarachter ...........................

4
inderdaad nog een nieuwe bus erbij momenteel staat mijn aantal op 3 gewone en 2 met bord op het dak !

5
zo ziet het er nu uit op het belangrijke vrachtje na maar die komt er nog wel aan !!! alles is gereed op het vrachtje na voor deze scene lijkt me erg mooi geworden zo en ik ben dan ook bijna dik tevreden

6
ook bij het cement bedrijf hebben ze al een nieuwe wagen gekregen
de rood/grijze kleur is een kleur die ze willen gaan gebruiken maar aangezien ze al 2 (heb er nog 1 bij antal ) blauw / witte hebben weten ze nog niet of dit zich zal voortzetten zeg maar even een nieuw experiment

7
de F1 vervoer trein krijgt langzaam vorm de eerst trailer heeft zijn wagon gevonden !

8
mijn acts met een langzaam vormende F1 trein de eerste 2 wagons hangen er al achter
en de railpro met zijn nieuwe kalkwagons !!
lijkt me een leuk setje

9
ook de vtg wagons hebben hun plaatsje achter de ERS class 66 gevonden er zullen nog een paar ketelwagons bij worden gezet maar nu is het geld een beetje op

dus eerst weer sparen en natuurlijk gaat de kleine voor op de hobby dus dat kan nog even duren

10
en zo even een overzicht van wat nieuwigheden als een soort sorry dat ik al een tijdje niks geen foto's heb gplaatst hoop dat ik het zo weer een beetje goed heb gemaakt

groet robert